Mai Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Ja, op mijn manier was het goed geweest. Niet dat het slecht was. Iedereen wil me helpen. Maar sommigen willen wel heel graag maar weten niet hoe. Mijn ouders, het is teveel stress. Mijn moeder paniekt nog meer, als ik met tranen in mijn ogen poffertjes sta te bakken. Daar wordt ik recalcitrant van en schep afstand, voel me daarover schuldig, omdat ze me wil helpen, maar echt niet weet hoe. Mijn vader neemt afstand, want emoties ... Weet je. Dat doe ik niet meer. Vanf nu ben ik een grote meid, ik kan het zelf. Willen begrijpen is genoeg. Graag niet de regie overnemen... Terwijl ze hartsikke lief voor me zijn geweest. Ik heb me waardig gedragen vandaag. Daar sluit ik mee af! Ik verdien een plek om het op mijn manier te doen. Ik ben niet slecht. Ik ben goed, met al mijn tekortkomingen. En het is fijn dat er nog zoveel mensen in mij geloven. De enige die bijna over de streep is, ben ikzelf!Welterusten, lief forum. Morgen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Hi there!! Bye there! Ik kom niet bijgelezen... Ik wens iedereen een hele goeie nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Joanne, je hebt alleen jezelf er mee als je nu weg gaat blijven omdat je niet goed geciteerd werd, kom morgen nou maar weer gewoon meeschrijven en geef iedereen hier de kans om je te leren kennen. Het is hier net de echte wereld alleen mag je hier wat kwetsbaarder zijn dan in de echte wereld en mag je hier leren van elkaar.Ik zit hier te wachten tot het onweer nou eens echt wil gaan doorzetten, het hangt er tegenaan en tegen mijn been hangt een hond die sinds deze week heeft besloten bang te zijn voor onweer. De trek is weer voorbij en vandaag heb ik 2 klussen afgerond, de buurtkrant en een logo voor een evenement. Voel me nog niet happy en ben erg moe maar morgen houd ik net als Marjo ook een pyamadag, nouja eerst hardlopen en dan komt er om 1 uur een meneer een kastje aan mijn tv hangen omdat ik mee ga doen aan kijkcijferonderzoek, dan mag ik mezelf dus echt een van de kijkers noemen die het kijkcijfer bepaald.trusten vast, ik ga de computer maar eens afsluiten, en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2008 Pippi nu ben ik niet eens stoned maar mijn telepathie voelde dat er hier over me gesproken werd:DIk was de hele dag in een sauna met mijn vriendin en we hebben erg veel in de tuin gelegen en lekker in ons nakkie in de tuin warm gegeten en af en toe een sauna tussen door, even zwemmen, even bubbelbad, even weer koud douchen of onderdompelen en na zo'n 8 uur hadden we er eindelijk genoeg van. Toen nog koffie met appelgebak en nu straks heerlijk mellow naar bed bij mijn vriendin op een opblaasbed in de logeerkamer zonder mijn vent. Ze is nl morgen jarig dus dan vieren we het nog een keertje.ik heb alles gemist hier vandaag maar ging even kijken voor het slapen wie er nog wakker waren en zag dat je me miste;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden