Spring naar bijdragen

zaterdag 7 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal!

Bedankt voor de felicitaties. De maanden gaan tegenwoordig zo snel, dat ik er bijna niet bij stil sta dat er weer een om is.

Har :heart:

Aura en An, jammer dat het gisteren fout ging. Ik ben blij dat je het uiteindelijk weg gegooid hebt Aura. Slik nu maar gewoon die Antabus. Dat niet doen is niets minder dan de deur open zetten.

Van het draadje van gisteren heb ik niets gelezen. Te druk, naar Amsterdam gereisd, en daar was de computer nog in de reparatie. Nu doet in ieder geval het forum het weer, maar nog niet alles lukt. Waarschijnlijk moet ik me er helemaal niet mee bemoeien, maar ik kan het niet uitstaan als ik iets niet snap. :wacko: Dus: heeft iemand wel eens meegemaakt dat een via de USB-poort aangesloten apparaat ineens geen verbinding kan maken met de computer, en weet iemand hoe je dat op kan lossen?

Visje, heerlijk toch om zo "schandalig" laat op te staan! Doe ik ook op zaterdag, en dat bevalt me uitstekend. En al 22 maanden lekker zonder koppijn en kater!

Beste mensen, maak er een fijne dag van. Ga ik ook proberen, en in ieder geval neem ik die eerste niet! Het voegt namelijk niets toe aan de zon en mooi weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aura, goed van je en nu die pil innemen. We gaan er gewoon voor vandaag.

Tapas: ik vond het gevecht te zwaar gister en heb me uiteindelijk gewonnen gegeven. Ik kon niet om deze afspraak heen. Uiteindelijk is het een smoes, omdat ik gewoon nog niet sterk genoeg ben.
Een dikke vette smoes. En ik heb er spijt van. Op dit moment snap ik dus niet hoe het bestaat dat ik daar een hele dag stress om moet hebben. Misschien had ik deze les wel nodig en kan ik vandaag eens echt starten met dag 1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna: PROFICIAT!
En ja ik ken dat probleem van een USB die geen aansluiting maakt. Misschien maakt die gewoon geen goed contact? Via een ander programma, mijn computer de boel openen? Meer ideeen heb ik niet. Soms een beetje de boel bewegen ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom weer ff binnenwaaien!

RAF gefeliciteerd!

Har, rot voor je dat je je verdrietig voelt, ik snap het wel {{{}}}!!!

Aura, zijn ze nu echt weg allemaal!!?? :P

Carolien, ik vind je een rots op dit Forum, fijn dat je er bent!!! :heart:

An, Jammer maar houd moed!!! :present:

Lian, heb je hem nou ingenomen...?

Voor de rest een dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, Ferry, Rufus,
HARTELIJK GEFELICITEERD met 1 jaar en 10 maanden nuchterheid!
:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P:D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aura..goed gedaan meid! That's the spirit

Tapas, beter bij jezelf blijven dan op een feestje hangen waar je je niet op je gemak voelt er komen gelukkig nog wel meer verjaardagen van je zus.
En vanmiddag met je foto's bezig en dan naar een party in de straat, nou ja daar kan je tenminste zo naar huis glippen.
Ik ben zo trots op je!

Anna er kan iets mis zijn met de 'driver' (de software die met het apparaat komt) van het apparaat, dan moet je die weer installeren.
Voordat je dat gaat doen moet je terwijl je de computer aan hebt het apparaat aan en uit doen, de plug eruit halen en er weer instoppen als dat niet werkt...de computer uit doen en de plug en weer in en uit halen en dan pas de software van de driver weer gaan installeren als het nog niet werkt!
Succes!
Doe Soothe de groetjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, dank je Caroline. Mooi hoe je dat omschrijft van die wortel en die ezel...zo had ik het idd niet bekeken maar daar komt het wel op neer. We helpen elkaar onvoorwaardelijk, zoals het in een goede vriendschap ook hoort te zijn.
En ja, ik heb zeker wat aan jullie reacties. Ik geef Safi inmiddels ook gelijk met haar opmerking dat het beter is privézaken buiten het forum te laten. Zeker de manier waarop ik dat heb gedaan schept verwarring die ik nu juist niet kan gebruiken en jawel..ik plaats er ongewild M. mee in een daglicht, wat voor allerlei interpretaties openstaat. Alleen ik weet HOE ze dat bedoelt, staat voor mij buiten kijf.

Weer wat geleerd, soms verwar ik het forum met een goede vriend of vriendin die wél van de situatie op de hoogte is en me gewoon de dingen kan laten zeggen. Jullie zijn logischerwijs wat meer op afstand en ik heb daar rekening mee te houden. Het is al mooi genoeg dat we zoveel met elkaar kunnen delen...hahaa en eens te meer wordt duidelijk dat ik hotteldebotel als ik ben, NU weer dankzij jullie terug in de werkelijkheid ben. Gna...waar zo'n briefje plaatsen al niet goed voor is ;)

Edit: Ook stom is dat ik jullie niet heb verteld dat ik dit gisterenavond al met haar gedeeld heb (over wat ik voelde toen ik dat briefje weer vond). We hebben geen geheimen voor elkaar en zitten beiden in een rouwproces. Wat zij daarover aan mij verteld zal ik NOOIT op het forum plaatsen...dit maar even voor de duidelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier stonden gisteren ook een paar gremlins aan de deur te kloppen, zo vanaf een uur of 3 tot een uur of 10.
De drank gremlin vond dat ik omdat ik zo goed was afgevallen en nu geen chips, koekjes, ijs of drop meer at echt wel een koel JWWtje verdient had. Ik liep net met de hond langs de winkel en was echt even in dubio. Totdat ik me realiseerde dat ik het voortouw trek en mijn man het goede voorbeeld wil geven door sterker te zijn deze keer.
Dat is hij nl ook vaak genoeg geweest en daar ben ik hem nog altijd dankbaar voor.
Dus niets gekocht en ook niets gezegt.
Tot een uurtje later ik mezelf opeens hoor zeggen; 'Goh ik had bijna JWW gekocht'...shit was ik helemaal niet van plan want ik was juist bang als ikd at zei dat mijn man dan zou zeggen ...ja doe maar.
Is dat dan de gremlin die praat of heeft de gremlin dan al gewonnen?

Mijn man riep gelijk..je hebt het toch niet gedaan hè?!!! Want dat is wel het laatste waar ik zin aan heb en dat is drank. Ik ben juist zo blij dat ik het helemaal gehad heb met de drank.

PFF dat was heel dicht bij dus en 1-0 voor de Gremlin

De winkel lokte me de hele middag en pas toen het sluitingstijd was kon ik relaxen tot een andere gremlin zei waarom koop je niet wat lekkers te roken???
Dat heb ik een uurtje of twee vol gehouden te negeren en toen floeps: kwam dat er ook uit?
Gelukkig wilde mijn man niet en mag ik hem weer dankbaar zijn voor zijn vastberadenheid en doorzettingvermogen.

Ik baal wel van mezelf want ik praat hem zo ook gremlins aan en breng hem op slechte gedachten.
Ik ben er nog niet uit op welk moment ik die gedachten nog kan stoppen voordat ik ze uitspreek.
Ik bedoel maar dat lukt me bij andere zaken ook wel.
Ik ben wel een flapuit maar kan toch ook met de jaren best mijn mond houden.
Ik ben er nog niet uit
Suggesties welkom!

Maar nu zitten we hier allbei broodje nuchter en hebben gisteren wel 4-5 mails gehad met uitnodigen voor zomer drank festijnen en gewoon mooi genegeert..We komen er wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag allemaal,

Ik ben vanochtend opgestaan en aan de slag gegaan.
Ik voel me wel goed. Ik heb zin in dingen en dat is lang geleden.
Een van de bijwerkingen van de AD die ik heb gekregen is dat je in de eerste weken in een hypomane toestand kunt komen. Dat schijnt niet de bedoeling te zijn.
Ik zie wel. Mijn was roept nu en daar ga ik gezellig ;) mee spelen.

Mensen, hou het droog, want ik moet zeggen dat dat voor mij de allerbelangrijkste goede beslissing is die ik in mijn hele leven heb genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

ben net wakker geworden met een kater. 4 dagen niet gedronken, bijna 5 maar gisteren om 22.00 uur na het werk iets gaan eten , wat gedronken en nu pas wakker geworden en voel me niet zo lekker met deze kater.
shit
vandaag drink ik dus echt niet
groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips mensen. Helaas hebben we dat allemaal al geprobeerd. Driver's zijn volgens systeemcheck oké, we komen er gewoon niet uit. Heel vreemde situatie, de computer is helemaal terug naar fabrieksinstellingen, software opnieuw geïnstalleerd, maar er wordt geen verbinding gelegd, terwijl dat voorheen wel het geval is.
Het vervelende is dat door het systeemherstel alle foto's van de computer af zijn, en de camera kan geen verbinding meer maken, dus Soothe kan ze er niet opnieuw opzetten. :( Diep verdriet hier.

Nou ja, de hondjes zijn inmiddels uit geweest, en we gaan zo eerst een boodschap doen. Later weer verder vogelen.

Goed van je dat je gisteravond niet toe hebt gegeven Safi. Voel je niet schuldig naar je man, er zullen vast ook momenten zijn dat jij degene bent die hem weerhoudt.

Groetjes, luitjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...