Spring naar bijdragen

zaterdag 7 juni


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik vond een briefje in een van mijn laatjes, waarop ze schrijft dat ze van mij houdt. Heb het toendertijd meegenomen van M. het lag bij haar op tafel. Ik weet niet waarom....misschien dat ik die bevestiging nodig had. En nu doet het pijn dus en wat meer is het brengt me aan het twijfelen.
In gedachten spring ik op mijn fiets en ga naar haar toe om ze in mijn armen te drukken...maar het is niet reëel, kan wel doen of ik die prins te paard ben maar 1. ik heb geen paard en 2. ik ben geen prins....ik ben Har die aan zichzelf moet werken en haar de vrijheid moet geven. "Moet"...aaarghh!!
Pffff....laat het me maar gewoon zeggen.
Lache Charlie, ik gebruik die hamer altijd om Pip op haar hoofd te slaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien bedankt voor het mooie filmpje om bij wakker te worden! Fantastisch!

An..je wist dat toch al?

quote:


dat er geen z@k aan is heel dat gezuip.


quote:


Ik ben een super verslaafde. Het ergste was nog gister overdag, de strijd in mijn kop.



Volgens mij kan je de strijd met jezelf nu best goed aan als er geen alcohol in de buurt is.
Je gaat het in ieder geval niet meer halen en dat is al een positief iets.

Je kan gewoon nog niet in gezelschap nuchter zijn en dat is ook moeilijk.
Je voelt je anders nuchter, terwijl iedereen langzamerhand om je heen aan het veranderen is in ongecontroleerbare brokstukken die er van alles uit gaan krammen wat ze maar voor de kop komt.

Ook dus dat
JIJ NIET GEZELLIG BENT.
TE SERIEUS BENT
HET LEVEN WAT LUCHTIGER MOET ZIEN

An laat ze toch l%llen, ga weg zodra mensen je tegen gaan staan,
zodra je voelt dat je mee MOET doen om er maar tegen te kunnen.
Geef jezelf de kans om eerst aan de nuchtere An te wennen, zorg dat je met kracht in je lijf naar dat soort situaties toe gaat en niet met een klein bambi hartje, al helemaal moegestreden van het vechten overdag.

Ik kom ook vaak in dat soort situaties en dan kies ik tegenwoordig altijd voor mezelf en als ik dan weg fiets dan stel ik me voor hoeveel mensen daar jaloers op me zijn, voor mijn kracht en mijn zelfliefde en eigenwaarde.
En als ik dan thuis lekker nuchter met de hond rondga en voor de buis hang dan ben ik ZO ONTZETTEND BLIJ dat ik voor mezelf heb gekozen en voor mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid.

Meid gezellig zijn hangt niet af van het feit of je het anderen naar hun zin maakt. Gezellig zijn is iets wat je voor jezelf doet.

Aura..zou het niet veel stoerder zijn geweest als je GEEN drank in huis had gehad, om je oude vriend en vader van je kind te laten zien, HOE jij gegroeit bent.
Want hij had er blijkbaar geen behoefte aan dus voor hem was dat belangrijk.
En ja ik ben het met de rest eens, je hebt het geld nu toch al uitgegeven dus door de gootsteen is voordeliger(gezonder) voor jouw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, herkenbaar. Misschien iets andere situatie, maar toch...
De laatste tijd als ik bij m'n vriendin langsga reageert ze heel koeltjes, soms zelfs sjacherinig, alsof ik haar stoor of zo. Als ik vraag wat er aan de hand is krijg ik een vaag, een ontwijkend of helemaal gèèn antwoord. Ondertussen heeft ze alle tijd voor haar zussen etc., weekendjes weg, BBQ's, alles kan. Maar dan wel zonder mij. Wat ik fout gedaan heb weet ik niet, zegt ze ook niet, maar volgens mij is er niets veranderd de afgelopen maanden. Dus ben ik nu ook in de fase dat ik mijn conclusies ga trekken: ok, dan niet.
Ik weet wel dat ik niet van plan ben om de rest van m'n leven in m'n uppie te gaan zitten simpen, daar ben ik een te lief jong voor. Wat me wel helpt is om dan maar gewoon voor mezelf bezig te gaan: terwijl ik m'n motorschuur bouw enzo heb ik alle tijd om na te denken over dit soort zaken. Komt tijd, komt raad, zo niet, is-t-ie te laat.

En nu ga ik maar weer een tripje naar de bouwmarkt maken, en wie weet kom ik daar nog een struische schoone tegen... ;)

typo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, het is een lief briefje, maar ze vind je ook wel best als klusjesman zo te zien!!
Kunnen jullie niet afspreken elkaar een poosje niet te zien, misschien dat jullie er dan achter komen dat je elkaar mist ja of nee..
Safi, waarom zou dit niet kunnen, zo'n briefje?? Wij en jij schrijven toch ook gewoon op wat ons dwarszit of wat er gebeurd in ons leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Sorry Har maar dat gaat me wel wat ver, zulke persoonlijke briefjes van je vriendin hier op het forum te zetten:angry:
:(:o

???? Oh, had wel even twijfels maar waarom niet? Haar foto staat er toch niet bij, telefoonnr. of adres?? Wat is er zo verkeerd aan een briefje waarop staat dat iemand van je houdt? En het is de werkelijke oorzaak van mijn verdriet op dit moment...ik snap niet wat daar nou zo verkeerd aan is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie, ik neem haar niets kwalijk...en ik haar klusjesman? Je moest eens weten wat ze allemaal voor mij heeft gedaan en op welke manieren ze me onvoorwaardelijk steunt. HET IS WEL DUIDELIJK EN ZUIVER, MAAR HET DOET PIJN!!
Genoeg hierover, ik ga wat doen om mijn zinnen te verzetten.

Pffff...haal die brief wel weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har ik log nog even voor je in.
Ik heb het briefje niet gelezen ,zodra ik zag dat het zo persoonlijk was.
Voor mijn gevoel is dat geschreven FOR YOUR EYES ONLY.
Maar dat is mijn mening hoor!

Ja ik schrijf ook wel eens iets van diep uit mijn hart maar dat is mijn interpretatie van mijn belevingwereld.
Mijn man zijn persoonlijke schrijfsels zie ik als erg prive

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgge,
Ik zit hier schandalig nog in mijn pyama!
An, er is al veel advies en raad gegeven, weer een les geleerd, er lering uit trekken en doorgaan!
Aura, gooi die rommel maar weg, is veiliger voor jezelf!
Oook ik zat hier vanmorgen, zal ik die pil innemen of niet? Dan zou ik morgen evt, lekker in het zonnetje een wijntje kunnen drinken...., maar tevens dacht ik en dan... is het dan zo lekker, leuk etc. om wijn te drinken? Het is een kronkel in mijn hoofd die zegt dathet erbij hoort... mooi weer en wijn! Tevens de angst dat ik het toch niet bij twee zou kunnen laten en daarna weer zo teleurgesteld zou zijn .. zie je wel...wat een loser je bent, je kan niet eens stoppen. Het zou mij weer zo'n enorme deuk geven, dit heeft mij doen beseffen dat die halve pil erin moest! En dat heb ik gedaan, en het is goed.
Har, ik heb er geen problemen mee met dat biefje, ik ken M, niet dus je schaadt er niemand bij.
Ik zal het nog even laten rusten Har, hoe pijnlijk het ook is. Soms hebben dingen tijd nodig, probeer je te richten op iets anders waar je je volle aandacht bij nodig hebt. Komt tijd komt raad! Sterkte.
En nu geef ik mijzelf een schop! Hup in de beentjes, vanmiddag en vanavond een druk program, dus toedels! Hou het droog he! Heb je een gremlin: stop hem niet weg, nee pluis hem uit en probeer te ontdekken wat die gedachte nu eigenljk wil.
Rudy schreef eens: daar houden gremlins niet van! Dan gaat ie weer weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ga eens vragen aan je vriendin wat haar dwars zit? dat is beter dan nu vast conclusies trekken! Praten is de basis van een relatie volgens mij en ik ben de op afstand naar relaties-kijker dus wat dat betreft niet ervaren maar weet wel dat dat de sleutel is in een relatie.

Aura, waarom heb jij vanaf 3 juni geen antabus meer genomen? Als jij vandaag geen antabus neemt en het bier niet weggooit hoef ik jou toch echt niet te vertellen wat jij vandaag gaat doen. Waarom zet je alles op het spel terwijl je weet dat het zo goed ging en weer zo goed kan gaan als je het weer oppakt? Je bent nu enorm zelfdestructief bezig terwijl je alles in huis hebt om dat niet te doen.

An, ik zat gisteren in dezelfde situatie en heb besloten niet naar de verjaardag te gaan, dan maar scheve gezichten maar ik wist dat ik het moeilijk zou krijgen en de kans groot was dat ik voor de bijl zou gaan of jankend naar huis zou fietsen omdat het zo zwaar zou zijn. Ik heb ook met de gremlins gevochten gisteren en vandaag weer want ik heb eind van de middag nog een boot-warming party aan het einde van de straat.

Ik ga vanmiddag eerst de foto's uitzoeken met iemand samen, die zei gisteren:, zullen we eerst naar het feest gaan of eerst foto's uitzoeken? misschien beter om eerst de foto's uit te zoeken dan kunnen we daarna gaan zuipen... Dat lijkt mij dus ook een beter idee ;) Gelukkig is dit nou net zo'n groep mensen waarbij ik me niet prettig voel als ik gedronken heb en me sterker voel als zij dronken zijn en ik niet... en het is zo dichtbij dat ik zo weer thuis ben!

Ik vind de winter toch makkelijker dan de zomer als het om niet-drinken gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dom, dom dom van mij om dit hier te bespreken. Heb er eerder verschillende post aan gewijd hoe het precies in elkaar zit maar ik kan natuurlijk NIET van jullie verwachten dat je er daarom ook alles van afweet. Lief van je Charlie dat je adviezen geeft, maar dat is niet nodig...ik zal het zelf moeten verwerken, goedbedoelde adviezen van mensen die natuurlijk niet volledig op de hoogte zijn kan ik echt niet gebruiken...dat maakt de pijn alleen maar erger. Genoeg hierover, ik zou willen dat jullie mij alleen maar effe een hart onder de riem steken, that's all!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stoer Charlie!! Je bent weer goed bezig, fijn om te lezen! en nu snel naar bed hoor ,want volgens mij moet je nog een paar nachtdiensten!

Har, ik heb het briefje niet gelezen maar snap goed dat het pijn doet hoe het nu gaat, adviezen ga ik ook niet geven, ik wil je alleen veel sterkte wensen met de hele situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja, stom dat ik dat briefje geplaats heb. Het was zeker niet de bedoeling daar door jullie allerlei conclusies uit te laten trekken of de vraag te stellen of het allemaal wel zo is. Ik heb het al weggehaald, want het is inderdaad een privéaangelegenheid....soms wil ik wel eens teveel bereiken op een forum. Sorry, daarvoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...