Spring naar bijdragen

woensdag 11 juni 2008


blacky

Aanbevolen berichten

Goed Tina! Niet gaan twijfelen hoor! Ben je gek!
Kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, maar zo werkt het nu eenmaal.;)

Sammy, goed je hier nog even te zien. Kan je je nog even alvast een hele goede, sportieve vakantie toewensen! Bij deze! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 279
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, Charlie heeft Safi gelijk in....ZOEK HULP, want het ziet er niet naar uit dat je het zelf aankan op dit moment.

Dank Sammy, ja ik heb er zin in :) Blijkbaar ben ik er aan toe...het zal duidelijk worden of ik er ook de energie voor heb. Ideaal is, dat ik de werkzaamheden zelf in kan delen dus ik heb het helemaal zelf in de hand. Ook een leerproces om daar goed mee om te gaan; luisteren naar wat wel kan en wat niet kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,
Ik vind jouw situatie en dat je niet kan werken écht vreselijk. Is er geen instantie of consulent die je kan helpen? Een arbeidsdeskundige? Ik vind het zo rot voor je.

Carolien,
Geef mij maar een lekker stukje van die koek.

Ja, gisteravond was vervelend, maar niet de eerste keer dat ik op de hak genomen werd. Ik ben dus inderdaad uitgelogd en gaan slapen. Je kunt je hand ook té ver uitsteken om iemand te helpen. Inmiddels heb ik het hier wel mee gehad. Je kunt niet ongegeneerd dit soort dingen schreeuwen, ik haak dan af. Ja, leuk kan ik het niet vinden maar tja, ik moet mezelf dan maar vertellen dat dit een virtuele wereld is en dat dit de consequenties zijn van hier schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saf, wichie, wat klink je weer vastberaden en vol energie! :)

Floor, dat vind ik echt reuzeknap van je! Hoe je in staat bent om zo goed andersom te leven! :light:
Bedankt voor de slinger, we hebben hem verdiend! :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina,

Ik heb je verhaal van gistermiddag gelezen. Vreselijk wat je is overkomen. En wat een rotjuf :angry:

Ik wil dolgraag straks met je verder praten, maar moet nu weg voor mijn eerste gesprek met de psychologe. Ben benieuwd. Tissues maar mee, denk ik :huh::o

Ik ben straks weer terug .................. snotter, snotter, snotter ...................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 van de voordelen om ouder te zijn is, dat ik me over hééél vééél dingen allang niet meer opwind.
Ze werken maar met ellebogen, zitten elkaar vliegen af te vangen, ik zie het op ieder werkbespreking van de zijlijn aan. Op mijn jaargesprek zeg ik dat mijn ambitie overeenkomt met wat ik nu doe.:)
Mijn jongere collega,s begrijpen niet ,dat ik niet meer meeding naar alle extra dingetjes die op ons pad komen.
Maar ik hoef niet meer zonodig. Een hoop stress, en betalen Ho maar.
Ben vroeger teamleider geweest en praktijkdocente Heb de recovery opleiding en een Mediumcare diploma en niet te vergeten veel cursussen pijnbestrijding.
Draai gewoon lekker de poli en ,s middags de behandelingen. En dat is het. geen onrust meer in mijn lijf. En dan is stoppen met drinken ook gemakkelijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har, jammer dat je niet wat dichter bij mij in de buurt woont, ik heb ook nog wat klusjes:D.

Zou het uberhaubt wel nut hebben om zoveel aandacht aan gister te schenken?
Als je hulp wilt aanvaarden zal je daar toch echt zelf aan moeten werken, niemand maar
dan ook niemand kan dat voor je beslissen.
Soms moet de bodem van de wanhoop bereikt worden om in te zien dat je veel en dan ook
veel hebt verloren door de drank.
Het is nooit te laat om te veranderen, maar dat moet je zelf doen, zelf willen en vooral de consequeties
aanvaarden die die verandereingen met zich mee kunnen brengen.
Veranderen gaat niet vanzelf, het vraagt moed héél erg veel moed.
En dat een partner het niet meer aan kan of wil zien vind ik niet gek echt niet.
Het kost tijd veel tijd om eventueel weer wat vertrouwen terug te krijgen, dat gebeurd niet zomaar.
Daar moet je wel wat voor doen, en laten.
Dus Charlie als je dit leest doe er wat mee, net zoals met de andere zeer goed bedoelde postings.
Maar wij kunnen althans denk ik, posten wat we willen, alleen jij kan het doen, veranderen.
Wij kunnen dat niet voor je doen, hoogstens een duwtje in de goede richting dat kunnen wij je geven.
Maar dan moet je wel geholpen willen worden.
Toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor een :sun: voor de slinger!

Marjo..ja als ik Charlie lees dan ben ik blij dat ikw el de gevaren inzag en wel serieus iets met mijn drankprobleem heb gedaan samen met mijn man.
Praten, praten en nog eens praten, afspraken maken en naleven, compromise sluiten en blijven praten en steeds weer weten dat je op dezelfde weg loopt met hetzelfde doel. ADB zijn en blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

About de zomermeeting, bedacht me gisteravond dat ik waarschijnlijk wel kom. Dochter is dan met vriendin op vakantie. Ergens in die richting. Misschien halen we haar dan op, die dag en kan ik eea cmbineren!

Floor, sterkte met je gesprek. Ik hoop dat je vind wat je zoekt! Sterk van je1

Mooi om te lezen hoe jij het ouder worden ervaart, Sammy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moet ik van mijn man diesel kopen voor de bus want hij is bang dat ze straks in rijen bij de tankstations staan.
Schijnt in andere landen al te gebeuren??
Wil geen paniek scheppen hoor, moet er zelfs wel wat om lachen maar mijn man is erg serieus dus gaan maar even vol tanken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spud, Houtje, Safi, Kohtje, Orleando, Druppeltje, Adam, JOZIAS (waar ben je?), Anna, BamBam, Visje, Carolien, Kaia, Juul, Woman, Ziba, Madinda, Elvez, An, CPAS, Albertina, Tapas, Pippi, Soothe, Gem, rvanth, Marjo, Blacky, Trees, Karinneke, TACTUS, Sammy, FloortjeII, Tasseke, Water, Animal, Stien, Ferry en Ziza...en Charlie

hahaaa, hoezo alleen?? En uiteraard wie ik niet in mijn lijstje heb staan, een heeeeele fijne DROGE dag!
IK BEN BLIJ MET JULLIE :present:

Nu in de benen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, klasse!!!
Wow! Witte lelies, mooi!

Sammy, het is komend weekend! Ik vertrek vrijdagochtend vroeg, en de zenuwen beginnen al op te spelen. Maar ik ga het redden. En genieten! ;) Leuk dat je dat nog wist!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, daar ben ik weer,
Maandag in verkeerd water gezwommen!:wacko: Ja het zat eraan te komen en wat kan ik het toch over romantiseren! Nou er was geen reet aan, smerige zooi.
Maar goed . weer een les wijzer, gewoon weer doorslikken met de refusal, dat beviel toch een stuk beter :) En ik ga niet opnieuw tellen, vandaag dag 38 met een uitglijder tussendoor.
Voor de jubilarissen: van mij een grote bos:present: gefeliciteerd
Tina, sterkte meissie , wat een toestand en groot gelijk dat je thuisblijft hoor!
Har: klus ze! Fijn dat het je zo goed doet.
Sammy, fijne vakantie.
Pip en Houtje:present:
Joann, hoi leuk je weer te lezen! Je gaat goedhe!
Aura: succes met je boek!
Ik ben vast iemand vergeten, is niet mijn bedoeling, voor iedereen een fijne dag toegewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...