Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juni 2008

blacky

Aanbevolen berichten

Wat mij steekt is dat mensen voor me al ingevuld hadden dat het voor Carolien was...
Wel een beetje maar niet allemaal! En daar werd ik boos van dat mensen net als dat ik Carolien erop wees maar invullen.

---

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spud,

Jou mening mag.....!
Je mag denken, vinden, voelen en zeggen wat je wil
(binnen de grenzen van de spelregels van Tactus)
maar heeft het zin om hier dingen te schrijven over een persoon
die er zelf niet bij is??????

Wat is nu je opzet? Je creert onrust, staat op een aantal tenen en je geeft aan hier weg te willen?
Waarom? Omdat de postings van bepaalde personen je een akelig gevoel geven???
Omdat je het idee hebt dat anderen er schade van onder vinden???

Ik heb niet het idee dat je gedronken hebt.......
maar wel dat er iets is dat je tot in het diepst van je ziel geraakt heeft!
Meisje ik lees je altijd graag, je hebt een heerlijk gevoel voor humor.....
maar wat is er nou toch ?????????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf nu ga ik me distanciëren van berichten dat ik zou praten over anderen.. Beste mensen, dat doen jullie zelf. Ik geef daar alleen openheid aan... Dus de eerstvolgende die mij af wil rekenen, die moet zich wenden tot de groep HSP-ers... Dank u!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AAN IEDEREEN:

Kunnen we het alstublieft over iets anders hebben? Dit is niet constructief, helpt niemand, ik snap er nog steeds heel weinig van, en dat zullen er nog wel meer zijn". We zijn hier wel over uitgepraat lijkend me. Ik ervaar het ook niet als helpend, en ik denk dat de nieuwe lezers onder ons, hier ook weinig aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je laat je iets in de mond LEGGEN en dat is niet constructief, en niet passend op dit forum. Hier zul je wel weer op reageren, maar deze discussie dient geen enkel nut. Er is geen sprake van gelijk of ongelijk, zwart of wit, er zijn geen punten te verdienen, dus trek je het niet, láát je niets in de mond leggen en beschouw dit onderwerp als gesloten graag. Door dit verbale gedoe komen andere mensen niet meer aan het woord en dit is een plek voor iedereen.

* Ik word erop gewezen dat dit te hard is. Daarvoor sorry, maar het is inderdaad goedbedoeld, en ja, misschien weet ik niet wat er aan de hand is en heb ik het allemaal niet door. Dat spijt me dan oprecht. Sorry, ik wil niemand kwetsen, voor het hoofd stoten, of anderszins pijn door. Dat weten en begrijpen jullie toch hoop ik dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik zie dat je ingelogd bent. Gaat de stijgende lijn nog steeds goed bij jou? Knap hoor hoe jij bezig bent. En klopt het (voor zover jij weet) dat er op 5 juli allerlei dingen te doen zijn in Deventer? Want dan is ook de bijeenkomst bij Tactus. Nou ken ik de kaart niet uit mijn hoofd, sterker nog, ik weet niet eens waar we naar toe moeten, maar ik zou wel graag de locatie "gewoon" kunnen bereiken. Weet jij daar iets van, van wat er dan te doen is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, daarom haak ik ook af... En laat ik de zieners voor de ziener. De kijkers, voor de kijkers, de betweters voor de betweters. What ever, niemand durft z'n fouten toe te geven en daar ga ik niet mee chatten. Hé have a plessant time on this boat my friends & pb's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer,
volgens mij ben je al behoorlijk aan het minderen met de alcohol en gaat dat redelijk goed. Ik ben in één keer gestopt, op een zondag was dat, inderdaad ja, 28 oktober 2005, en ik heb, vreemd genoeg, na zoveel jaren teveel drinken, amper last gehad van het stoppen.
Ik hoop voor jou dat de Detox a.s. maandag méévalt, maar ik heb er een vraag over: is het ook op maat, want misschien (ik weet het echt niet) valt het bij jou reuze mee (dat hoop ik voor je). Wel goed dat er ook psychologische begeleiding bij is. Ik had het na 6 weken bv. wel moeilijk, toen het nieuwtje er (voor mezelf) wel vanaf was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry hoor houtje.........

Je houd me zowiezo niet tegen.........!
Wat me stoort is dat jij blijkbaar bepaald wat constructief is en wat niet!
Je mag hier dan al langer mee lopen dan ik, je mag hier dan aktiever zijn dan ik...
maar waar haal jij de bevoegheid vandaan om te bepalen wat wel en niet kan?????
(waarmee ik niet eens wil betwisten dat je in deze situatie gelijk hebt!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik word erop gewezen dat mijn oproep voor een constructieve discussie, dat dit te hard is.

Daarvoor sorry aan iedereen.

Maar het is inderdaad goedbedoeld, en ja, misschien weet ik niet wat er aan de hand is en heb ik het allemaal niet door.
Dat spijt me dan oprecht.

Sorry, ik wil niemand kwetsen, voor het hoofd stoten, of anderszins pijn door. Dat weten en begrijpen jullie toch hoop ik dan maar.

Ik wil zéker niet bepalen wat hier wel en niet gezegd mag worden. Ik WIST dat ik iets zei met het risico dat anderen over me heen zouden vallen, dat zij dan zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Joann, dat heeft niets te maken met een "bevoegdheid' om iets te zeggen omdat ik hier langer meeloop, zo zie ik het niet.

Het was gewoon bedoeld om ook ruimte te geven aan anderen, zoals Geer, die de Detox ingaat, en hulp en steun goed kan gebruiken.

Daar wil wat ruimte voor "vragen", misschien is dat een betere formulering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga in het vervolg toch meer lezen. Er is hier vanalles gebeurd kennelijk, er is commotie ontstaan die vandaag nog doorwerkt. Die commotie is kennelijk een eigen leven gaan leiden, want ik snap er niks meer van.

Ik ga niet reageren op alle berichten die tot nu toe geschreven zijn, maar duik dadelijk in het nu.

Maar laat ik wat over mezelf vertellen. De korte periode van 40 dagen dat ik gestopt was met roken, was ik mezelf nogal kwijtgeraakt. Aan de ene kant verkeerde ik in een continue juichstemming, omdat ik het volhield. Aan een andere kant zat ik vol twijfel of ik het wel zou volhouden. Weer een andere kant probeerde me wijs te maken dat me mijn laatste genot werd afgepakt terwijl weer een andere kant me vrij wilde vechten van slavernij. De drank kwam erg dichtbij. Met Refusal werd die verschoven. Mijn gedachten dreven mij toen naar een wel erg finale oplossing. Toen heb ik besloten maar weer te gaan roken en dit niet te zien als een nederlaag.
Toch heeft al die spanning me e.e.a. over mezelf geleerd.
Ik ga me nu eerst toeleggen op het werken aan mijn geestelijke gezondheid, die met babystapjes de goede richting uitgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al goed........

Ik snapte heus wel wat je bedoelde ( ik zei niet voor niets dat je gelijk had!!)
Maar de discussie was er nu eenmaal....en die kun je niet zomaar uitzetten!
Ik formuleerde ook vrij scherp....maar niet met de bedoeling om te kwetsen!

Voor mensen die hier net op het forum zijn......ja dit kan verwarrend of zelfs pijnlijk zijn.
Maar het is iets dat regelmatig gebeurt...onenigheid, misverstanden, soms zelfs ruzie.
Net als in het "echte leven"!

Spud, ik zou het vreselijk jammer vinden als je weg blijft van het forum!

Geer, het wordt nu spannend he...?
De 16e komt nu echt heel dichtbij, maar je bent de afgelopen dagen al zo goed bezig geweest.
Ik denk dat het overmorgen wel goed komt!
Het grote voordeel van thuis detoxen is dat je gewoon je eigen ding kunt blijven doen...dus ook schrijven op het forum!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oef, ik snap steeds minder van de lange tenen en de korte lontjes
kan iemand me uitleggen wat er hier vandaag aan de hand is?
of is het gewoon een dag dat alle opgekropte emoties eruit moeten?

Ik ga maar eens naar het bos met hondlief en een hoop frisse lucht opsnuiven, tot later weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...