Spring naar bijdragen

zaterdag 14 juni 2008


blacky

Aanbevolen berichten

goeden morgen ,
hi hi ik kon dat gisteren echt niet laten ivm verkeerd forum ;)
maar ben dadelijk nadien in mijn nestje gedoken .
corinne tapovan staat in bredene aan zee , is wel een eindje van de panne dacht ik , nu ja waar tapovan ook staat inderdaad ik ben er weer .
gisteren was ik mijn haag aan het snoeien met de hand , ineens een straatje verder een ruzie om u tegen te zeggen , volgens mij kreeg een kind rammel , ik had het hier moeilijk mee want mijn eigen jeugd kwam boven , op zeker ogenblik klein meisje die hier voorbij rende volledig in paniek , nu ja de ruzie was niet normaal , haar broer vertelde mij dat de ouderen teveel gedronken hadden en met mekaar op de vuist gegaan waren , leuk men zoekt rust op een camping en men vindt ruzie makende mensen .
nadien kwam een van die dronken mannen hier voorbij en gooide zijn gsm voor mijn voeten en zei mij "ik zie haar doodgraag " amaai rare manier van je liefde te laten blijken .
voor mij is het gisteren een gremlin avond geweest .
druppelke ben jij sinds het overlijden van je man al naar ghana geweest ??
bij mij is de meeste rust gekomen sinds ik afscheid gaan nemen ben van mijn ouders in november
gem hoe is het met het mondje ?
en is je man in bed geraakt ??
en nu mensen eerst koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 264
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen !
Mn hondje weet niet wat er gebeurd, zo vroeg al opstaan, meestal is dat pas rond 12 uur...
Valt me reuze mee, ja dat heb je zonder kater !! Fijn hoor.
Moeilijke dag vandaag, zwaar beladen, aiaiai nou ja ik heb een emmer aardbeienyoghurt klaarstaan.
Lekker zeg Marieke 44, verliefd zijn, JOEPIE !!! Inderdaad blijf maar lekker op die wolk !
Fijne dag allemaal, en jij Blacky, een vredige dag.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeoeoeoeoewaaaaahhhhhhmmmmmdemorgen...

Jeetje, geslapen van elf tot acht... heeerlijk! De eerste weken toen ik gestopt was, was slapen een totale ramp, draaien, piekeren, zweten, nachtmerries... maar nu lijk ik soms meer op een mammoet in het toendra-ijs. Geweldig. Lekker.

Ik hou helemaal niet van voetbal, maar gisteren was toch wel aardig om naar te kijken. Als die Fransen zo hard moeten rennen voor dat ene doelpunt, en er wordt vaak gescoord, ja dan is het leuk om te zien. En als ik kijk, dan weet ik ook gelijk waarom m'n buurjongetje soms in de tuin staat met zo'n enorme toeter... :huh:. Voor de rest lag iedereen in dit durrep weer voor twaalven in bed, net als altijd.

Nou, ik weet nog niet wat ik allemaal ga doen vandaag maar dat geeft niet want ik doe het toch op m'n gemakkie.
Eerst koffie dan maar.

Have a nice day, y'all...

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Adbers,

Marieke verliefd, ik gun je van harte dat je op die roze wolk zit hoor, pas wel op
dat je er niet vanaf valt.
Lijkt me ook reuze moeilijk om het te verbergen, zowel naar je man als naar de persoon in kwestie.
Sterkte hoor, en pas goed op jezelf.

Lekker he Woman zo fis opstaan, is toch voor herhaling vantbaar, vind je niet?
Sterkte vandaag.

Blacky, af en toe denk ik wel eens de mensen zijn gek geworden, slaan, tjonge ik heb er een bloedhekel aan, ik kan me jou goed voorstellen, natuurlijk raat zoiets je, bah, en natuurlijk weer met drank in het spel.

Ik heb ook niet al te best geslapen, het feestgedruis ging hier tot in de kleine uurtjes door zo ook het vuurwerk.
Ja en nieuwsgierig aagje:Pals ik ben, ging ik steeds even kijken.
Dus ik ben nog niet uitgeslapen, neem een senseotje en duik er nog even lekker in.
Het regent hier, dus aan het weer mis ik niet zoveel.
En nu ik niet hoef te werken moet ik er maar even van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguh Water :) Ga je niet kluss'n? Lekker relaxdagje dan toch?
Jij hebt ook nog wel eens last van vermoeidheid is het niet?

Blacky wat een toestand zeg! Erg confronterend...bah, zeker als je zo'n kind holderdebolder ziet :(

Marieke :heart: Mooi toch? Geniet ervan!

Woman :)

Hier is alles wel. Ik slaap als een os, al maanden. Heb met jullie slechtslapers te doen. Juist toen ik dronk heb ik vaak 's nachts lopen spoken. Allemaal van die hazeslaapjes; zo'n beetje om de 1 of 2 uur wakker, ook omdat ik weer zo nodig moest plassen. Dus naast de kater had ik dan ook nog een slaaptekort. Mèn wat ben ik blij dat het nu anders is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Har

Morguh Water
:)
Ga je niet kluss'n? Lekker relaxdagje dan toch?

Jij hebt ook nog wel eens last van vermoeidheid is het niet?



Ja, die vermoeidheid, dat klopt. Daar had ik heel veel last van. Maar ik weet/herken/voel nu het verschil tussen a) moe zijn omdat de valse energie van het zuipen op is, B) moe zijn omdat je lijf aan het ontgiften is c) moe zijn omdat je hersens aan het ontpiekeren zijn en d) moe zijn omdat je gewoon lichamelijk moegewerkt bent.
Er is hier wel eens tegen mij gezegd: "als je zo moe bent dan moet je gewoon wat gaan doen". Ja zeg, denk ik dan, ik ben moe, ik wil niks doen. Maar het werkt wel zo. Gewoon rustig aan beginnen, en steeds een klein stapje verder. En op een gegeven moment lukt het wel.
Een trein begint ook met stapvoets te rijden... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Wat een vrolijke geluiden hier allemaal. Komt het doordat Oranje weer gewonnen heeft. Ja, daar word je inderdaad vrolijk van. Ik was vanmorgen ook vroeg op. Maar bleef heerlijk nog liggen in bed.
Dit is mijn tweede dag zonder sigaretten. Voor mij is stoppen met roken erger dan stoppen met drinken. tja, ik ben een bingedrinker dus dronk ik niet elke dag en dat maakt mij een stuk gemakkelijker om te stoppen met drinken, maar ja roken deed ik vanaf het moment dat ik opstond totdat ik naar bed ging en ja, dan is het inderdaad veel moeilijker. Lijkt soms alsof mijn lijf gilt om de giftige stoffen, maar goed dag 2 dus. Maar het is wel interessant om beide verslavingen te vergelijken.
Tja, lang leve de gezonde sandra

Fijne dag en nuchtere dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi gezegd Water en helemaal waar. Ik schrijf voortaan op wanneer ik moe ben en waar ik denk dat dat aan ligt. Het is goed om hier bewust van te worden.
Zo heb ik 2 dagen goed in mijn energie gezeten afgelopen week en heb op die dagen rustig mijn v.werk gedaan, er een voldaan gevoel aan overgehouden maar de dag daarop was het helemaal mis. Ik noem het maar een energielek omdat mijn lijf nog aan het ontgiften is. Kom dan gewoon niet meer uit mijn woorden en mijn benen zijn van lood maar ik pas ervoor om op de bank te gaan liggen. Ga dan toch in de benen: wandelen, fietsen en ik doe trouw mee aan 'goedemorgen nederland'.
Ik weet dat het een comfortzone kan zijn om je "maar" moe te voelen; toen ik dronk was het vaak een suggestie om maar niet in aktie te hoeven komen.
Kan wel zeggen dat ik daar niet meer in trap; gelukkig is het gepieker helemaal over want dat vreet ook energie.
Geduld is een schone zaak, denk ik maar ;)

n.b. Leuk trouwens, dat je met Stef Bos in de klas hebt gezeten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed van je Sandra! Niet eenvoudig, wat je zegt. Je bent toch pas (weer?) gestopt met drinken? Pas op dat het stoppen met roken je niet dichter bij de drank brengt. Heb het laatst zelf ondervonden terwijl ik maanden géén last van craving had, was het patsboem weer terug. Wist niet hoe snel ik een pakkie shag moest gaan halen. Heb het toen trouwens niet goed aangepakt, daar niet van....ik ging schilderen en ik de rotlucht staan tijdens die poging :wacko: terwijl je juist de frisse lucht op moet zoeken.
Ik laat het voorlopig even zo, maar uiteraard wens ik jou succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hum...wil toch effe een lans breken voor ons Carolientje. Dat gegeit gisteren over haar postings is weliswaar door de geitjes min of meer rechtgezet maar het lijkt me voor haar toch niet leuk zoals er gereageerd is. Of het hier thuishoort of niet is vraag 2, maar daar heeft zij zelf al meteen de conclusie uitgetrokken.
Wil alleen maar zeggen dat je als mens zeer gewaardeerd wordt Carolien...en volgens mij spreek ik dan ook namens de geitjes....als dat mag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

met mijn man is uiteindelijk alles goedgekomen. Ik heb nog wel middenin de nacht het toilet staan soppen, maar nu zit hij redelijk fris op de bank. Komt wel goed!
Bekkie doet nog zeer, maar gisteravond was echt erg. Nu is het te dragen, dus dat komt ook goed!
Vanmiddag de verjaardag vieren van mijn kleine neefje, die dus minder klein wordt.

Hou allemaal vol vandaag! Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, ja ik las het gister over je man, goh wat een ellende. Het zette mezelf wel tot nadenken hoor.

Ja Carolien, ik zou het heel , ech heel en heel naar vinden wanneer je weg zou blijven door wat er is gezegd. Maar misschien ben je er gewoon niet. Ik lees je stukjes altijd graag en niet te vergeten je tekeningen.

Nou de verf zit er nog niet in, wat een gedoe altijd. Maarja wie mooi wilt zijn moet ... Maarja, of ik er nu mooier van wordt??????????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je er nog met hem over praten Gem wat het met jou heeft gedaan? Misschien komen dan bij hem de verhalen los wat hij met jou heeft meegemaakt; lijkt me alleen maar helend voor jullie beiden om daar nu (weer) over te praten. Elk nadeel heb zijn voordeel zou Johan C. zeggen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
we hebben het er al even over gehad! Behalve dat ik het vervelend vond, doet het me verder niet zoveel heb ik gemerkt! Ik sliep tijdens het grootste deel van de wedstrijd. Het was anders geweest als ik wakker was geweest,, dan had ik waarschijnlijk er iets van gezegd! Dan was hij waarschijnlijk ook eerder opgehouden. Hij luistert bijna altijd naar mij op dit vlak. Tja, ervaringsdeskundige? :wacko:
Toen ik het allemaal aanschouwde was ik alleen maar blij dat ik niet gedronken had!
Vandaag hoef ik me geen zorgen te maken in ieder geval!

An,
ik hoop van harte dat ik je dinsdag een slinger mag overhandigen in verband met je eerste week!
Hou vol! Je gaat nu goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoel eigenlijk meer Gem, dat het een aanleiding kan zijn om over drank te praten m.a.w. wat het met hem heeft gedaan toen de rollen waren omgedraaid.
Ongetwijfeld is dit vaak een onbesproken onderwerp geweest, vandaar.
Ik wil niet suggereren dat hij in een gevarenzone zit, voor jou ligt dat natuurlijk anders. Enfin, wou het alleen maar effe verduidelijken ;)

Edit: anders geformuleerd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem: wat bemoedigend. Ga vandaag naar een groot concert waar veel JWW vloeit, vantevoren uit eten. Wel heel erg super allemaal. Maar ik wil gewoon niet meer Gem ik ben het zo zat. Ik verdien beter als die zooi. Zie er zowiezo een stuk beter uit en voel me ook goed. Dus gewoon lekker genieten vandaag. Ik hoop dat ik vanavond nog of anders morgen kan komen vertellen dat ik droog deze dag ben doorgekomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...