Aaltje Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Beste mensen,Ik heb nog nooit deelgenomen aan een forum,dus het is even wennen. Ik ben Aaltje, 46 jaar en ik woon in Gelderland. Sinds mei 2010 neem ik deel aan de internetbehandeling. Sinds september vorig jaar ben ik helemaal gestopt met alcohol drinken.Ik ga nu eens rondkijken en een aantal van jullie berichten lezen. Tot gauw,hartelijke groet,Aaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Hallo Aaltje,Hartelijk welkom op het forum. Ik ben hier sinds april, dus ook nog niet zo lang. Inmiddels heb ik de internetbehandeling gevolgd en die heeft mij ook geholpen. Is die behandeling bij jou ook al afgerond of sta je nog steeds in contact met een hulpverlener?Op de dagdraad laten veel mensen regelmatig van zich horen en als je die verhalen volgt, leer je velen wel kennen. Op de tips & adviezen kan je allerlei dingen vinden die je misschien verder kunnen helpen.Lukt het stoppen jou of heb je ook uitglijders? Ik zal je graag verder leren kennen.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Aaltje, welkom bij de club.Je zult veel verschillende pluimages ontmoeten!!Kijk maar eens in de huiskamer oftewel: ditjes en datjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Aaltje, ook hier een warm welkomen als ik je goed las, ben je al bijna een jaar droog, top!Ik hoop dat je je hier snel thuis zult voelen en lekker mee komt schrijven.Het houdt je scherp en over alcohol schrijf/praat je het makkelijkst metanderen die ook ABD willen zijn en blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Misschien Geplaatst 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2011 Welkom Aaltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden