charlie Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 rest mij nog jullie 1 ding te vertellen, ik had beloofd aan de refusal te gaan. Dit heeft mn huisarts liever niet, gezien de samenwerking met andere medicatie die ik gebruik. Wel mag ik elke dag bij hem langs als ik wil en zowiezo natuurlijk altijd bellen, echt geweldig.Verder is er een heel lief forumlid die aangeboden heeft elkaar te sms' en met de stand van zaken, op een bepaald tijdstip.En dat werkt als een stok achter de deur!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Zo Charlie, fijn dat je terug bent. Nu eens geen holle phrasen, maar echt STOPPEN!!En ik maar denken, wie dat lieve Forumlid is. Charlie, ik hoop dat je je best doet. Groetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Marjo, ik ben je niet vergeten!! Jij gaat werkelijk goed. De AD lijkt ook effect te sorteren!Ik blijf je volgen. Niet paranoïde worden hoor, ik loop niet echt achter je!!Marjo, we zullen doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Carolien,Had jij nou ook alweer gevraagd of het verhaal van "het gat in je hart" gebruikt mag worden?Nee hè dat was iemand anders..... denk-denk-pieker-pieker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 O ik weet het alweer, Orleando was het, die had het in haar dagbehandeling erover gehad. Hoe zou het met haar zijn?En hoe zou het met Geer zijn op dag 3? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Fijn Soothe !We zullen doorgaan....!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Carolina, goed te horen en nu als de bliksem aan het werk! Que te trabajes bien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Waar kan ik dat artikel dan eigenlijk vinden over de Gremlins (ik heb ze tenslotte "bedacht" dus ik voel toch moederlijke gevoelens hahahahahahaah voor die krengen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Carolien, de gremlins is geen naam van het forum! Er is een film van 1984 , die heet De Gremlins!Een gremlin is een snoezig beetstje, maar als je hem na twaalf uur nog eten geeft wordt het een monstertje! En als er water op kunt vermenigvuldigen ze zich, meen ik!Als je het googlet op Gremlin krijg je het vanzelf te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Errug leuke film trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Trees, ik wist niet dat je een blaffende huisgenoot had. Leuke hond. Wat is het voor merk? Het lijkt een soort Spaans berghondje!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Soothe, mijn hond is een raszuivere bastaard! Ik vermoed zelfs dat het zo'n hondje is die ze in de Oostbloklanden hebben gefokt! En ik heb er nog een achterlijk hoge prijs voor betaald...maar, ik ben wel heel blij met haar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Thanx Soothe, als ik de mist inga beloof ik hierbij plechtig jouw koptelefoon op te vreten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Trees,Ik heb geen lange tenen, maar de link tussen Gremlins (uit de film ja) en een alcoholprobleem is ooit in mijn hoofd ontsprongen, maar ik weet niet meer wanneer en waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Dit is mij moppie, ze heet ZowieHopelijk is het gelukt de foto te plaatsen....[">Textnee gaat dus niet lukken, hmmmm gaat toch gewoon via Imageshack ??Eerst maar eens wat eten, lekker eigen gevulde tomatensoep, jammie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Charlie, dat wil ik zien !!!!!En ik ga even denken over posting 4500 voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Eigenlijk denk ik er elke dag nog wel aan. Maar niet in termen dat ik het moet hebben. Meer uit gewoonte ofzo. En dan pak ik thee, koffie of water. Iets anders hoef ik niet. Wel grappig eigenlijk!Heb me net gedoucht, voelde me alweer moe, terwijl ik vanmiddag anderhalf uur heb geknord. Na het eten moest Klaas gelijk weg. Heb alles opgeruimd en schoon achter gelaten. Vind ik wel lekker nu. Mijn zoon vroeg; doe je het fornuis, vind je dat niet saai? Ja, saai. maar eigenlijk ook niet, het moet toch gebeuren, dus probeer ik er maar een beetje lol aan te beleven. Van die kleine alledaagse dingetjes, die ineens weer op gaan vallen...Nu het stofzuigen nog Ja, inderdaad, lekker belangrijk! Toch wel. Want het gebeurt niet meer onder dwang.... Púúr vrijwillig Toch gek, dat dat met je gebeurd, als je je een beetje normaal voelt. Waar ben ik al die jaren geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 ..ik ga het "en public" doen, bv tijdens een volgende bijeenkomst!Maar jullie kunnen daar niet van genieten, want ik blijf toch droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Houtje, ik bedoelde alleen maar aan te geven dat er misschien wel copywright op de naam zit!En inderdaad heb jij die link gelegd, en ik vind het ook een hele rake naam voor die cravingbeesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Hallo!Ik kom even binnenwippen!Ben lekker naar zee geweest en voel me nu weer geweldig!Heb 'met mate' van een terasje genoten en heb mezelfs aan 1 koffie kunnen houden in al die 5 dagen.Ik hoop dat jullie allemaal lekker gaan en er geen heftige uitglijders zijn geweest.Morgen zal ik proberen bij te lezen(te nieuwsgierig) maar nu eerst even voetbal kijken!Dag lieverds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Las net iets over het gat in je hart, volgens mij gaat dat trouwens al gebruikt worden in het forumboek met toestemming van de schrijver Houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Oooh.. Voetbal! Bedankt Safi Ik dacht al wat een drukte hier...Fijn dat je zo lekker weg bent gweest. En zo matig hebt kunnen genieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Lekker uitgerust teruggekomen, Safi? Je man ook opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 Pip, nee joh, Sammy vertrekt toch vrijdag?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2008 ik heb mijn eerste dag gemist, sorry vrienden, morgen opnieuw, straks meer hierover :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden