Spring naar bijdragen

donderdag 19 juni 2008

blacky

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge.

Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim etc.... voor Houtje (prik).

En duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim etc.... voor Trees (tandarts).

En de rest ook een goede dag vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje, ik duim uit volle borst mee (hoe moet dat??) en als we toch duimen vandaag, een kennis van mij moet vandaag voor een galstenen onderzoek naar het ziekenhuis en is doodsbang omdat ze laatst een alvleesklierontsteking gehad heeft wat kantje boord was. Dus duimen moest ik al vandaag, en duim nu voor drie!

Blacky goed dat het okee is en geen PC zin is helemaal niet erg! lekker rust vandaag
Ik moet me haasten, douchen en werken, lange dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mede dankzij iemand anders ga ik vandaag voor mezelf een belangrijke stap zetten. Ik ga namelijk langs het Centrum Maliebaan. Eigenlijk zit ik de hele tijd al in mijn hoofd dat ik er toch niet heen hoeft, maar dat is voor mij weer een push om toch te gaan. Want als ik er over moet nadenken, dan klopt er iets niet.
Op hoop van zegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

Ik duim ook van harte mee voor jullie en ga ook weer voor een mooie droge dag, doen jullie allemaal weer mee?!!

Mijn bloeduitslag was helemaal goed, fijn en niet fijn natuurlijk, voel me nog steeds niet goed dus wordt het weer onder stress geschoven......nou ja ik kijk het nog ff aan!

Ook heb ik last van een heeeeeel geniepige gremlin die iedere dag zegt: "joh koop nog één x een flesje wijn, even proeven hoe het ook al weer voelde......!!!"
En geloof mij deze jingen is zeer zeer overtuigend maar hij heeft me nog niet in weten te palmen en ik heb braaf mijn kwart refusal weer ingenomen!!

Fijne dag en veel sterkte voor die het nodig hebben!

Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: fijn je weer te zien. Ook een fijne dag.

Houtje: om half elf ben ik in gedachten speciaal bij jou.

Pippi: herkenbaar wat je schreef gisteravond. Misschien willen we toch te veel de boel onder controle houden/krijgen. Het leven is zo onberekenbaar, telkens gebeurt er weer wat, zo onverwacht en wat moeten we ermee.

Eend: dat is een goed besluit, nu gewoon gaan, sterkte.

Wannes: dag EEN, ik denk aan je hoor. De eerste dag is lastig. Stemmetjes die in je hoofd van alles zitten te zeggen. 'ach het valt wel mee, eentje moet kunnen, morgen ga ik wel weer beginnen' en het andere stemmetje ' je weet dat je moet stoppen, stop nu maar je gaat je een ander mens voelen', dat rot stemmetje tussendoor ' ja toedeledoki ander mens, hoe wil ik zonder drank de dag doorkomen...'.
Wij noemen dat een Gremlin. Het gemene vriendje dat jou aan de JWW (Je weet wel = drank) wilt hebben.
Dus niet naar luisteren, negeren en wat anders gaan doen, net zo lang totdat het over is. Wannes denk aan morgen vroeg als je zonder kater op staat.

Hier gaat het goed, alleen zie ik met een oog niet veel. Verkeerd geslapen :huh: ??
Dus ik zit m'n oog open te trekken, nou ja zal wel weer over gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wammes, als die eerste dag maar eerst voorbij is dan gaat de 2e al een stuk makkelijker en daarna blijf je gewoon per dag kijken.
Voor velen is dat hier wat werkt: vandaag drink ik niet, morgen zie ik wel wat ik doe.. en de volgende dag zeg je dat weer tegen jezelf.

dus zeg ik ook weer tegen mezelf: vandaag drink ik niet, en morgen zie ik wel weer (en zo zit ik al aan bijna een jaar AdB)

nu ga ik de deur uit hoor, nog even langs de apotheker anders heb ik een probleem en dan langzaamaan naar mijn werk toe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jozias: ook een goede morgen natuurlijk. Knap van je dat je die refusal in neemt. Ik denk hard na over medicijnen, maar de angst is nog te groot.

Water en Kohtje: ik doe met jullie mee vandaag. Zit vol spirit, dus we gaan er lekker voor. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge :)
Dat wordt niet veel qua energie vandaag; zojuist mijn klus afgebeld. Het rommelt behoorlijk in mijn buik, heb hoofdpijn en mijn benen zijn van was. Rustig aan dus en de dag naar vermogen doorbrengen. Ga me er niet aan ergeren in ieder geval.

Houtje, ik weet niet precies wat je moet ondergaan vandaag....ik neem aan dat je naar het ziekenhuis moet voor je schouder? Sterkte iig, ik hoop werkelijk voor je dat de pijn nu eens wat minder wordt!

Trees, is het een knappe vent die tandarts of zo een :D

Kohtje, Blacky, Tapas, Water, An :)

Jozias, goed nieuws over je bloed! Ondanks dat gremlinnetje blijf je toch maar mooi droog staan B)

Eend, Wammes en Geer en de anderen die in het prille begin staan, HOU VOL! kunnen jullie hier over een tijdje ook mee jubelen ;)

niegoegelezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Har, griepje onder de leden, take it easy vandaag! Leuk plaatje trouwens!
An, mag ik je vragen waar je angst voor hebt als je refusal gaat slikken? Is het het idee dat het dan niet meer kan? Ik ben benieuwd wat je tegenhoudt!
Water, ook een goede dag gewenst.
Blacky, warme groet van mij.
TApas: werk ze!
Jozias, niet proberenhoor, die fles wijn! Heb ik vorige week geprobeerd en het was niet leuk! Het brengt je 0, komma nada niets!
Houtje , duim duim ook van mij. Veel sterkte, het zal vast wel meevallen!
Alle mensen die net beginnen, toi, toi, per dag bekijken, dat is te overzien!
Treec, succes bij de tandarts.
Voor iedereen een fijne droge dag.
Ik ben nu al moe, bah.
Oudste zoon was blij vanmorgen. Vandaag zijn laatste proefwerk dag Het waren wel pittige weken voor hem. Hij doet nu 2 gymsasium en had naast een proefwerk ook gewoon les en huiswerk te maken. Maar hij mag trots zijn, hij gaat vast over. Ach ja, soms moet je hard knokken voor iets om iets te bereiken, is ook niet erg. Als je dan de vruchten daarna mag plukken ben je extra trots en zo geldt hetook voor ons gebagger hier!:)
Ik ga ff weer eens wat joga oefeningen doen en douchen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje ik lees net dat je corticodingesen krijgt toegediend, bij mij werkten ze heel erg goed alleen had ik de eerste dag(en) wel veel pijn maar dat hoorde erbij. Ik kreeg die spuit toen in mijn pols omdat ik een carpaal tunnelsyndroom had, dus een zenuwtunnel die de zenuwen afknelde. Ik kan me nog herinneren dat de pijn eerst erger werd maar daarna ging het heel vlot vooruit. Dus mocht de pijn eerst erger worden dan weet je dat dat normaal is. Bij mij is het trouwens ook nooit meer teruggekomen.

verplichte rust dus he!!!!!

Nou, nu moet ik echt weg, ik heb al gemeld dat ik wat later kom op mijn werk, medicijnen inmiddels opgehaald.. dus luitjes tot vanavond maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Gisteren mijn verjaardag gevierd... tjonge tjonge alweer 36 lentes nu...
Na mijn werk kwam ik thuis en hadden de kids mijn stoel versierd en kreeg ik leuke cadeautjes zoals een oranje pet met milky-ways van mijn schoonmoeder en mijn dochter had een dvd van haarzelf en haar schaartje ingepakt hahaha... en ze wilde het zelf openmaken...
Mijn ouders kwamen s'avonds nog even lang en ik heb samen met mijn vader voetbal gekeken... gewoon lekker relaxed... het is heerlijk om huis te zitten zonder de drang te voelen dat ik "weg moet" of moet bewegen...daarna nog een tijd met mijn partner gepraat over "buikgevoelens" en hoe we daar allebei mee omgingen... was heel leuk...gingen wel een beetje laat slapen maar goed daar ben je dan jarig voor...

Straks maar weer eens mijn sponser bellen die gisteren is teruggekomen uit Costa Rica... even bijpraten...

Wat het meest speciale was gisteren was dat een van de gasten die ik sponser (en volgende week een jaar clean en nuchter is) vader is geworden... een dochtertje... ongelooflijk gaaf...
Ik ben zo dankbaar dat ik mag meedelen in andermans vreugde en blijdschap...

Tja en vrijdag komt mijn broertje uit de kliniek voor een weekendje naar Nederland... ook leuk om hem te zien... dan nog voetbal zaterdagavond en daarvoor nog uit eten met een paar mensen van CA vanwege bezoek uit Londen...

Volgende week is mijn dochtertje jarig (wordt 5 lentes) en ze is gevraagd als bruidsmeisje voor volgende week vrijdag bij een bruiloft... en dan hebben we ook nog een bruiloft van vrienden van ons...

Life is in session...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
TWEE WEKEN VANDAAG HOERA HOERA
Griep is zo goed als over, nog wel een stijve nek.
Ik duim ook mee en blijf ook vandaag weer droog !
Elke dag is het weer een feest om zonder kater te ontwaken !!
Fijne dag,
stay strong !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste 'alcohol de baasjes',

geen grap: zit ik lekker te werken. met mijn hoofd in de boeken, serieus aan het lezen. Ik word altijd erg blij als ik werk. ineens uit het niets denk ik: ah, eerst hard werken,vanavond lekker niets doen, port erbij.........ooooooooooohhhhhhhhh:brokenheart: hoe kan ik zoiets verzinnen? Het is mijn 5e dag vandaag. en ik ben er blij mee, maar zo zie je hoe je automatisme gaat... grrrr.

je snapt natuurlijk wel dat ik dat meteen moest melden op het forum. Hoe vaak ik al niet eerder dan ik wilde gestopt ben met studeren, omdat ik zo zin had in een borrel. Te gek voor woorden.... zo gaat dat bij mij. echt balen. maaarrrr, ook vandaag houd ik het droog !!!
pfff, best zwaar he, stoppen met drinken?

groetjes,

hanneke

p.s. ik ga nu weer aan het werk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Toegeven aan je vermoeidheid hoort ook bij herstel. Alle uurtjes die je slaapt maken je lijf weer beter!
Heb de hele ochtend hard gewerkt. Radio erbi aan gehad, ach en men ziet gelijk resultaat :D ook moe en een beetje last van mijn schouder... Mmmm. Was ook nog op de fiets, in storm en regen! 20 min heen en 20 min. weer terug. Wel lekker hoor, weer even wat buiten de deur te doen. Net lekker gelunched met de kinderen. Ze hebben vanavond een openlucht optreden... Maar kijken hoe dan het weer zal zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet gaan drinken hoor! het lost niets op! Laatde boel de boel en zorg eerst voor wat slaap. vaak gaat het daarna al beter. Zou het ook door het grijze weer komen, dat die grijze cellen dan weer op volle toeren gaan draaien? Moet hier ook nog stofzuigen. De honden,- en kattenharen vliegen hier in wolken door het huis.... Eerst pitten. Daarna even een verwarmende sterrenmix. Dan kan ik ook nog wel zuigen hoor!

Pip, lastig dat gepieker! Gun jezelf waar je zin in hebt (behalve alcohol), met een boek op de bank, even naar bed, dvd'tje, of even wat doen... Snoepen, hier blijven, koffie leuten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Pip, niet doen hoor, kom ik net even op tijd zeg.
Meid ga lekker even in je mandje, filmpje of zo er bij,
als je maar niet gaat drinken hoor.

Marjo, goed van jou joh, weer eens een ochtendje buitenshuis werken,
viel het mee?

Ziza, nog proficiat met je 36e verjaardag, da's nog piepjong.';)
En je posting is om vrolijk van te worden.

Houtje wie weet lees je straks nog even,
ook ik heb voor je geduimd vanmorgen.
We spreken elkaar snel.
heart;

Hier gaat alles zijn gewone gangetje.
Weinig bijzonderheden.
Nou ja ze zijn er wel, helaas niet forum geschikt.
:o
Vanwege het feit dat het te herkenbaar is durf ik er niet over te schrijven.
Maar alles blijft droog hier en dat is goed.
Fijne dag nog allemaal, ik ga even lekker slapen, moest vannacht al om 0.100 op
dus beetje slaap inhalen, hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is hartstikke knap Pip, dat je het drinken kan uitstellen in zo'n bui. Als je je beter voelt hoeft het al niet meer, weer een overwinning!
Was al op weg naar bed, tot ik me bedacht dat ik dochter om kwart over 2 uit school moet halen om mee naar de homeopaath. Zo maar even lekker douchen, beetje insmeren met lekkere bodylotion en warme kleren aan... mmm!

Hoi Albertina! ja het viel mee, wel zweten zeg :P
Fijn dat je zo goed gaat!

Ziza, inderdaad gefeliciteerd met je piep-verjaardag! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoooooooooooo ikben weer in da house.
Was ik al sinds 12 uur maar het duurde ff voor ik iemand had geritseld die een lange kabel kon halen voor me omdat mijn draadloze gebeuren het niet doet boven en ik moet liggen. Heb nu de laptop van
R. aan het plafond gemonteerd :D.
\\

Goh wat lief zeg al die duimers. Zal zó even verslag doen, brb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...