Spring naar bijdragen

maandag 23 juni

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 231
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Charlie,
Ik voel me al niet meer schuldig naar Zoon, ik heb hem gisteren reusachtig geholpen, met zijn studie en het leren studeren, ik was kapót moe ervan. En ik heb gisteren en vandaag zijn kamer uitgemest.

Als hij overgaat zonder onvoldoendes krijgt hij een nieuw buro, hij heeft nog zo'n kinderburo van Ikea, dat heet Robin geloof ik. Past niet echt meer. Het is een boom van een puber van 1 meter 80. Dat worden nog heel wat nieuwe kleren de komende jaren vrees ik.

*tiepfoutje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei oei, Houtje, haar................Ik heb het mijne afgelopen donderdag heel donker laten verven, bijna zwart, met een donkerrode gloed................Zelfs mn man maakte me een compliment.......hahaha
Corinne, heb je man of zoonlief al zover kunnen krijgen je PC ed naar boven te sjouwen???
Rust lekker uit he, wijffie, we zijn zuinig op jou hoor, dus moet jij zuinig zijn op jezelf!!

BBBrr..vrijdag gaat mn dochter dus trouwen, en "moet" ik voor het eerst(?!) in mn leven aan de handelingen van een visagiste geloven...:D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weten jullie trouwens wat het ergste is??????????????????
Vrijdag, tijdens het huwelijk, in de kerk, oecumenische dienst, moet ik een gedicht voorlezen wat dochter uitgezocht heeft, IK, zo verlegen als weet ik veel wie....dat zal wel weer woorden inslikken worden, én nu al de zenuwen...................heb al gezegd tegen haar, dat als ik het écht niet zie zitten, ik het doorschuif naar haar zus. Echt, van dit soort dingen hou ik dus helemaal niet!! Zie er nu al tegenop.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niet uit schuldgevoel hoor. Hij heeft een zéér stevige preek van me gehad dat hij, zoals hij er nu staat, naar een andere school moet. Je kunt namelijk niet blijven zitten in de eerste, dan is het blijkbaar te zwaar (logisch). Maar ik zág dat hij zich met dat gericht studeren geen raad wist en ben daarom voor de aller-aller- laatste keer samen met hem gaan zitten, van de stof snap ik geen bal, maar ik kan wel alle condities scheppen om hem heen dat hij kan gaan leren. Dat betekent dus wel om de 5-10 minuten naar boven lopen, aanmoedigen, complimentjes geven, iets lekkers brengen, en helpen met het gemaakte schema, en aan de tijd houden. Pffff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi he Houtje, dat trackmania, het is ook een gaaf spel, en helemaal gratis... zeker aan te raden voor de kiddo's Pip!

Over auto's gesproken... :( ik ben de hele dag al aan het regelen met de verzekering enzo want ik heb voor een kleine duizend euro aan deuken in m'n auto zitten dankzij de hagelbui van gisteren. Gelukkigelukkigelukkig pfffft heb ik een + bij de WA dus het wordt wèl vergoed, minus een eigen risico van 75 euro... nu nog een afspraak met een schadeherstelbedrijf regelen, maar dat zal wel morgen of overmorgen worden want er staan daar nu echt files voor de deur. En voordat ze dan eens gaan uitdeuken ben je zomaar een maand verder.
Ik ben er wel erg sneu van, maar ik kan ook denken van "ach, het is maar een auto" en dat zou vroeger wel anders geweest zijn! :o

Goed, ik ga nog maar eens een formulier invullen... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water,
Ik kan er geen klap van hoor, na 5 meter lig ik al over de kop in de zijlijn, muur, omheining of whatever, maar Dochter en haar schoolvriendje hebben in een half uur 10 nieuwe tracks vrijgespeeld, onder luid gekrijs, geschreeuw en gejoel. Grafisch ook erg mooi, moet je wel een goeie kaart hebben, word je lekker misselijk van van dat racen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is het gedicht:

In het begin was het donker,
er was geen zon en er was geen maan
er was geen zee om in te zwemmen,
er was geen land om op te staan,
de hemel was zwart, de aarde was leeg.,

Maar plotseling stak God het licht aan,
toen scheen de zon en was het licht,
met duizend sterren aan de hemel
want dat vond God een mooi gezicht.
de hemel werd blauw, de aarde was leeg.

En God verdeelde toen de aarde
in heuvels, meren, zee en strand,
toen was de zee voor alle visen
en voor de dieren was het land.

Op de heuvels bloeiden bloemen,
er zwommen zwanen in het meer,
er liepen herten door de heide,
en in het bos sliep een beer.
De hemel was blauw, de aarde was groen.

Maar op een dag zag God dit alles
en vond de aarde niet volmaakt,
daarom heeft Hij toen als laatste
er nog iets prachtigs biijgemaakt.
Hij maakte een man en Hij maakte een vrouw
en God maakte mij en Gos maakte jouw..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren uit eten geweest met mn vriendje. Had echt reuzetrek, heb toen een coctail genomen zonder alcohol, lekker en leuk en goed idee voor thuis ook als ik zin heb in iets extra's. In een mooi glas met een rietje, heeft dan iets feestelijks !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har en Cacao van Harte Gefeliciteerd met jullie mijlpaal, geweldig! :present::D:present::):present::D:present:

Ben ik tijdens het winkelen tóch weer in de verleiding gekomen :$ Het was moeilijk kiezen,
Grote zak, kleine zak, moet toch iets voor bij de thee hebben!
Het is geworden vele kleine in een grote zak, ik dacht één zakje net mooi.
Maar ja, hoeveel koppen thee drink ik, dus hoeveel kleine zakjes........Maltesers :P

Charlie, het is hun keuze wat je voorleest toch? Het is wat zij willen horen dus!
En dat je daar de zenuwen van krijgt kan ik inkomen. Proberen je op één punt te concentreren
maar het is moeilijk. Uit ervaring dus hé, verband is niet nodig hoor van de spanning
trek je vanzelf al je sluitspieren samen ;) Nee, dan voortijds...............blijven lopen naar de toilet!

aanpassing, verkeerde naam, sorry!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...