Spring naar bijdragen

Sst het forum slaapt, zachtjes wekken dinsdag 24 juni

Wannes

Aanbevolen berichten

Hanneke,

Als ik ga kijken wat ik heb uitgespaard in die periode vind ik het heeeeeeeeeel jammer dat ik dat niet in een spaarvarken heb gestopt.

Ik dronk (minimaal) een liter goedkope wijn per dag van 3 euro. Reken maar uit vanaf 28 oktober 2005 dat zijn 970 dagen...... x 3 euro = 2910 euro !!!!! Pfffffff waar is dat eigenlijk gebleven zeg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Carolien

Ben terug, open gesprek gehad, een glimlach en een duwtje in de rug, ik heb een toffe huisarts, heb enkele middeltjes mee gekregen, als er iets was moest ik haar enkel maar even bellen, zelfs mobiel mag ik haar steun erbij roepen, alleez we zijn vertrokken, dag 3 is bezig.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goiemorgen lieverds, mn nachtdiensten zitten erop! Lekker vrij tot 20 juli!!
Dus ga me nu verheugen en voorbereiden op vrijdag, de bruiloft van mn dochter, hier van huis uit!!
En zeker weten nuchter!!
Maar voor nu ga ik pitten, see you this evening!!

Bye, Charlie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker Charlie!
Ik heb gisteravond weer hele hoeveelheden drank voorbij zien komen, buurtoverleg met bewoners, burgermeester, wethouders en veel ambtenaren!! maar het is een goed streven om de buurt te betrekken bij problemen als te hard rijden, fout parkeren, hondenpoep enz.. De buurt gaat nu in werkgroepen bepalen wat er moet gebeuren en wanneer dat gedaan moet zijn en daarna ondertekent de Burgermeester een contract waar afspraken in staan.... zou het werken??
Het kostte me gelukkig weer geen moeite om het met Spa te doen ondanks alle glazen wijn die op dienbladen rond werden gebracht! lekker hoor!!

Vandaag een wat rustiger dagje.. oppashond net gehaald en zometeen met de 2 honden op stap, ik hardlopen, mijn hond weglopen en oppashond balletjes apporteren en zelf in het water gooien.... plons! gelukkig is het mooi weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Fen

Har, weet het ook niet meer en dat zonder dat ik iets gedronken heb, gisteravond. Ik heb wel 2 algemene vragen gesteld, over terugvallen en over hoe de eerste weken om te gaan met feestjes, etentjes enz.

Wat ik met mezelf heb afgesproken:
Ik ga wel naar etentjes en feestjes maar alleen als ik me sterk voel, en als ik daar ben en ik heb het moeilijk ga ik naar huis. Deze eerste weken vermijd ik de kroeg want ik zeg drie keer nee en de vierde keer ja.
groet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Charlie,
Welterusten.

Houtje,
Leuk dat je de rugzak houdt.

Mensen,
Ik heb flink gewerkt. Ben wat vroeger weg gegaan, want moest een mailing naar de post brengen. Daarvoor had ik de caddy meegenomen, maar dan nog is 40 kg zwaar. Enfin, die is weg.
Nu heb ik geluncht en ga de grijze kat in het bakkie doen. Ik zie er wel tegenop, maar aan de andere kant zijn ze hier met veel herrie de bomen van het museum aan het snoeien. Fietsen naar de dierenkliniek voor haar gebitssanering en om een aderlating van mijn girorekening te zorgen.
Als ik weg ben, geeft zoon de andere kat te eten. Wanneer ik dan terugkom, haalt hij het etensbakje weer weg. Ben benieuwd hoe de katten straks op elkaar reageren. Ik verwacht beter dan vorige week. De rosse is een zeer verdraagzame kat.
Ik hou jullie op de hoogte van de kattensoap.

Tot straks.
Ik drink niet vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, een kattensoap, hier een kleine kattensoap. Ik verdenk mijn kat weer van blaasproblemen, maar hoe vang je die urine op? tip was dit keer vuilniszak aan stukjes knippen en dat in de kattenbak doen, kat opsluiten en wachten... uteindelijk vanmorgen heb ik haar op de kattenbak gezet maar ze begon al te plassen voor ik de deksel er weer op had, dus daarna op een run naar de apotheek voor injectiespuiten om de urine te verzamelen (die dus heerlijk over de badkamervloer verspreid lag).

Inderdaad blaasgruis en -ontsteking, dus we mogen het avontuur weer aan met pillen geven! dus voor mij begint de kattensoap nu pas!

Corinne, ik hoop dat je kat goed uit de narcose is gekomen enzo, ze herstellen enorm snel van tandproblemen, de mijne at savonds al weer blikvoer

Zo, ik ga de oppashond weer naar huis brengen, we hebben samen hardgelopen en mijn eigen hond heb ik thuis gelaten, is toch wat makkelijker. Als de oppashond weer thuis is ga ik met mijn eigen hond op stap, het is er mooi weer voor!!

Fen, in het begin vermeed ik de meeste drankfeestjes, kroeg kwam ik al weinig maar daar ging ik ook niet meer heen. Daarna ging ik maar moest ik inderdaad wel wegkunnen als ik het niet trok. Nu is het geen probleem meer. Wat ik altijd doe als ik tussen drinkers zit is dat ik ga observeren wat drank met mensen doet, kijken wie de verstandige drinkers zijn en de tankers, en je zal merken dat er ook mensen zijn die niet drinken.. Door te observeren hoe het er aan toe gaat zie je opeens dingen die je zelf nooit zag omdat je vaak al als 1 van de eerste flink aangeschoten was ;)

zie het stoppen als een ontdekkingsreis naar een spannend gebied en laat je verrassen door wat er allemaal met je gebeurd! Het is echt de moeite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hej,

Jullie mogen echt wel schrijven als ik weg ben! ;)

De kattensoap:
Zo, ik ben alweer een half uur thuis met de grijze kat. Ook bij haar moest een kies getrokken worden. Gelukkig maar 1, de rosse is er twee kwijt. De grijze heeft geen hechting, maar met haar ga ik vrijdag weer voor een injectie met antibiotica. Daar heb ik maar voor gekozen, omdat dat beest alleen maar brokjes lust. Met de andere moet ik vrijdag toch gaan om de hechtingen te laten verwijderen.
Vrijdag kan ik gewoon dichterbij op het spreekuur gaan.
En waggelen dat het beest deed. Net een tjokvolle dronkaard! :$
Ze is overigens wel zo slim (of is het haar aangeboren luiheid) om een lekker plekje op te zoeken en te liggen. De rosse dacht dat ze meteen wel op de paal kon springen. Die moesten we uit de kamer halen.
Nu is het trouwens de rosse die blaast. De rollen zijn omgekeerd. Schijnt heel normaal te zijn. Nou ja, als ze vrijdag maar weer een beetje close zijn, is het goed, want dan moeten ze samen in het bakkie.
Morgenochtend na vier uur mogen ze weer eten.

Tapas,
Met onze oude poes lukte het ook niet met de plas. Ik had maar een heel klein beetje. Het was niet genoeg, maar aangezien ze toch urine verloor, kneep de dierenarts heel zachtjes en kon zo meer dan voldoende plas opvangen. Die was trouwens knalrood. Helaas was het bij haar geen blaasontsteking, maar een grote niet verwijderbare tumor. Snik, slik.

Wannes,
Ga je dan ook nog paardrijden?

Ik ga nu maar op onderzoek. Ik weet niet wat ik zal eten vanavond en ook niet wat ik allemaal in huis heb.

Tot straks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eens de paardjes hier is stukken makkelijker om er dagelijks een ritje op te maken, anders moet in naar mijn pacht weitje en dat is dadelijk een eind verder, komt er meestal niet van (nu in toekomstige tijd gesproken, ) als ik de drank kan laten staan kan ik het makkelijk maken van elke dag een ritje te doen, om het even waar ze staan, snappie, dat plezier bestaat niet met een glas uit, trouwens je valt er dan pas meermaals af, dus effen volhouden (effen , kan lang zijn)maar maakt niets uit.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drupel is woedend, druppel is boos, druppel is gefrustreerd, druppeltje is een beetje maf. Hoog kijk omhoog om hoog drup..............Sorry, kreeg vanmorgen te horen dat er echt niets meer aan te doen is met mijn rug als voorlopig weer fysiotherapie en forse pijnstillers en het gaat alleen maar erger worden. Voel me klote en zielig, sorry maar drup komt terug, alleen weet ik ff niet wanneer. Zie hier allemaal rolstoelen voorbij rijden voor mijn ogen...............GETVER DEG@DVER BEN PAS 49 schreeuwt mjn hart. Ik wil hier niet de aandacht trekken maar voel me zo klote zowel als bovenstaande en dat ik te veel met mezelf bezig ben zonder belangstelling naar jullie. Klote drup, zielepoot, arme weduwe, gehandicapte aandachttrekker, verrekte trut kijk eens naar de anderen hier die het ook zo moeilijk hebben. Nee heb niet gedronken maar reageer wel onder invloed (pijnstillers). Voel me K@t en zou wel een sloot drank willen maar dat mag niet van die K@t pillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws, mn koophuis gaat 99,999999999 % door !!!
Dat vraagt natuurlijk om een feestje, heb het zo opgelost:
Uitgerekend wat ik normaal kwijt zou zijn aan boozzzz + kroeg natuurlijk, en voor dat bedrag allemaal xtralekkere luxe eet en snoepdingen gekocht voor in de koelkast, en een luxe deospray die ik anders nooit zou kopen en nog wat andere dingetjes die ik nodig had. Hoera !!!! Haha veeeeeeel lekkerder en leuker !!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er ook weer, na een dagje hard werken. Maar wat gaat dat dagje werken veel beter en fijner zonder een katertje. Dat moet ik op dit moment dan ook niet vergeten, want heb nu weer een klein dipje. Ja ja, dit is mijn zwakke tijdstip. Ik ben erg vaak 's avonds alleen thuis en dan nam ik nu altijd lekker een afzakkertje met een sigaretje. Alleen het probleem was, dat ik er 2 uur later achter kwam, dat ik niet één glaasje wijn had gedronken, maar al bijna de hele fles...
Dus niet doen.... Ik ga maar aan de cola met chips. Dat was mijn verslaving voordat ik alcohol ging drinken en gelukkig heb ik geen aanleg om dik te worden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppel, je hebt altijd een zeer plastisch taalgebruik. De, wat jij k@t pillen noemt, zijn wel een stok achter de deur. Misschien zorgen ze ervoor, dat je niet compleet doorslaat. Anders creëer je er een probleem bij.

Houd het koppie erbij!
Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...