Spring naar bijdragen

loslaten

hanneke1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 161
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je wel Soothe,

Ik zal haar een roos geven en zeggen dat is van jou komt...

Mijn kids weten onderhand wel dat papa veel mensen kent en dat er ook veel mensen bij ons thuis komen die een tikkeltje "anders" zijn... en ze vinden het ook harstikke leuk...

Een van die gasten die ik sponser (die gisteren zijn 1 jaar clean zijn vierde) heeft volop tatoeages op zijn arm.. is net als ik een jonge gast van in de dertig jaar... is ook nog een week geleden vader geworden op notabene mijn verjaardag... teoval bestaat niet zeker... maar goed als hij bij mij thuis komt hangen de kids aan zijn benen en vragen of ie nog meer tattoo's heeft... en omdat hij zo groot is en behoorlijk breed is hebben de kids samen besloten dat ie geen mens is maar een Pokemon... met bijbehorende naam "Theloo"....

Ik kan mij herinneren dat toen "Theloo" voor het eerst bij mij thuis kwam , mijn dochter recht op hem af liep hem indringende aankeek en vervolgens aan hem vroeg of hij mee wilde spelen met haar poppenhuis...hij keek mij in lichte paniek vragend aan en toen zei ik maar "gewoon door je knieen en speel met haar ; ze vind je leuk dus".. en na de eerste 5 minuten gooide "Theloo" alle schroom van zich af en verloor zichzelf in het spelen ; gebruikte opeens rare stemmetjes en bulderde van het lachen als mijn dochter iets geks deed...

Ik ben werkelijk dankbaar dat ik dit soort dingen mag meemaken en zien...

Mij heeft het enorm geholpen in mijn herstel om met mijn kids te spelen... mijn sponser benadrukte keer op keer.. "ga met je kids spelen en doe wat zij willen doen" , "je kunt een hoop van ze leren" ... en het is zo en nog steeds zo... ook als ik geen zin heb (dan ben ik dus met mijzelf bezig jank , jank) heb ik het gedaan en mijn mood is bijna altijd omgeslagen van negatief naar positief....

Tegenwoordig voetbal ik elke dag met mijn zoontje als ik thuis kom , luister ik naar hun verhaaltjes ; kortom ik ben meer en meer betrokken geraakt in mijn eigen gezin... en dat koste heel veel energie want mijn standaard mode was altijd "wanneer IK het wil , wanneer het MIJ uitkomt" en mijn ervaring was dat ik dat moet opgeven om vandaag relaxed te kunnen zijn...

Oefenen , oefenen en nog eens oefenen...

Ik kan alleen een goede vader zijn voor mijn kids als ik beschikbaar voor ze ben...fysiek , mentaal en emotioneel... en dat vergt inspanning... en net als een goede pianist goed wordt door training geldt hetzelfde voor mij om een goede vader te zijn...

Wel moeilijk soms hahahaha...

Keep is simple... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Anna kan makkelijk met mij meerijden. Jij mag natuurlijk ook mee (ik heb Corinne al dus dan zitten we vol) maar misschien is Deventer handiger rechtstreeks. Van de andere kant, als jij vrijdag naar Anna gaat, kunnen jullie vast aan het idee wennen en dan met mij meerijden. Ik bijt niet :D ben hoogstens wat pinnig :o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...