Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Marjo, lekker slapen en morgen weer verder. Voor het lekkere hoef je dus niet te drinken, weet je nu. En voor de rest eigenlijk ook niet, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hai Trees, dat deed je net al met je laatste berichtje.Vrouwvanalco, ook welterusten. Ik ga ook uitloggen. Tot later allemaal.Groetjes Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Misschien wil ik nog niet zien dat mijn kinderen er misschien wel last van hebben gehad,dat vind ik heel erg eng!En maskers af doen is inderdaad ook eng, soms valt er vanzelf eentje weg...maar de meeste moet je heel bewust af zetten en dat kost bergen met energie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Voor wie gaat slapen...weltrusten en morgen gezond weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Koh, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Pip,:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Fijn om te lezen dat het goed met je gaat Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Trees, ik dank jou. Je bent een heel sterk mens en ik ben je dankbaar dat ik jou heb mogen ontmoeten al is het op een forum al deze. Ik hoop dat je wat kan slapen en anders heb ik telefoon naast mijn bed dus dapper mens, voel je veilig we zijn om je heen. XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 ik kom hartjes te kort!... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Je mag er wel een paar lenen...:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dat doet me goed te horen Trees!Fijn dat het zo goed gaat en dat je even de moeite nam om op me te reageren!Nou, vooruit! En nog éen voor Pip, Drup,Tapas,Tina, Koh, VvA, Har, Joann, soothe&Anna (eerlijk delen)Schiet bijna in de stress om iemand te vergeten...Doe ik niet!Beetje L*llig, dan maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 ja Hallo, je vergeet MIJ!!! Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 An! Het spijt me.. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Het is vast niet vaak dat er hier zoveel geluk heerst, maar ik wil dit gevoel zó graag met jullie delen: dit gevoel komt écht vanuit mijn diepste belevenis!.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik log even in om te bekennen dat ik gegluurd heb naar jullie geflep ende afgelebber, dus voila: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Wat heerlijk Teresia dat je zo gelukkig bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Nee hoor Trees je hebt er maar een en dat is een hele grote. Je krijgt in het leven wat je toekomt en dat zie je nu wel weer. Je verdient het echt.Druppeltje gaat nu woefje optillen en lekker naar bed die de katten al hebben voorverwarmd MJAM.........Het leven kan best een luxe zijn, als je het maar weet te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hoi Pip,Ik heb het er met de kids wel over gehad, maar het enigste wat ze aangeven is dat ik nu geduldiger ben als toen ik dronk, en dat ik geen middagdut meer doe op de bank!Eenmaal gedronken kon ik minder hebben van ze, schoot sneller uit mijn slof en hield ze veel korter dan nu.Daarmee is voor mij bevestigd dat ze er last van hebben gehad!Maar ik ageerde kwa gevoel vooral op het "slechte moeder" gevoel....en dat is mijn eigen interpretatie en onzekerheid, en vermoedelijk speelt schuldgevoel daarin ook geen onbelangrijke rol.Gevoelens die ik zelf dus nog een plekje moet geven, en een open gesprek met mijn kinderen zal ik daarbij niet uit de weg gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dan krijg An een extra zoen van mij. XXXXXXXXXXXXXx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik herken dat wel, het kort houden, uit je slof schieten. De band nu wordt ook hechter, oprechter. Maar, hoe graag ik ok nog meer met jullie over dit onderwerp wil praten, schuldgevoelens, maar ook wegstoppen.... Nu lukt me dat niet meer!Ik ga lekker slapen en proberen alles voor mezelf een plekje te geven.Morgen maar weer eens proberen om trots op mezelf te zijn!Bedankt lieverds. Heb een goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 oow ik word helemaal wee van al die hartjes, maar liever hartjes dan drinkers! Marjo, ik ben blij dat je de fles hebt leeggegooid!!Je zou morgen zo'n spijt gehad hebben en dat wilde ik je echt besparen.Ik heb vanavond bij mijn ouders gegeten, een verrassingsbezoek want ze kwamen vandaag terug van vakantie, dus ik ben tuinsproeier-af! jippie!!Ik heb zelf vroeger niet bewust last gehad van een drinkende vader (hij was er namelijk bijna nooit) hoewel me nu wel steeds meer opvalt dat hij echt wel een dagelijkse drinker is en als we buiten zitten ook wel binnen naar de kast loopt om nog een slok te nemen. Net niet teveel maar toch genoeg. Ik zag er erg tegenop dat ze weer thuis zijn, de laatste tijd kan ik niet zo goed met mijn moeder. Ze eist ontzettend veel aandacht op en dat ergert me de laatste tijd steeds meer.. ik moet er dus weer wat mee maar weet even niet wat. Het blijft toch een lastige relatie hoor, moeder en dochter... maar ben blij dat ik langs geweest ben want nu was het wel spontaan en hoef ik morgen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dat hoop ik althans wel...dat de schade beperkt is gebleven!Dank voor je luisterend oor, en het delen van je ervaring/gevoel met me!Voor nu, bedtijd want morgenvroeg staan die koters wel op tijd weer naast mijn bed!Fijne avond nog allemaal en slaap lekker voor later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik heb geen kinderen maar in mijn werk merk ik dat kinderen lang niet zo'n drama van dingen maken als wij volwassenen dat kunnen doen. Ik denk dat de breuk van je ouders veel meer impact heeft dan een periode van een gekke mamma! Want mamma is ook vaak genoeg warm, lief, irritant en leuk gek, net een echt mens! Moederliefde is onvoorwaardelijk, en dat basisgevoel stijgt boven alle luxe en vermeende goden uit, als het erop aankomt. Schuldgevoel van ouders kan ook een belasting zijn voor kinderen, want die vinden dat weer zielig voor hun ouders. Waar het volgens mij om gaat is dat je het NU allemaal zo goed mogelijk doet. Toch?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja Pippi hoe laat haal ik je op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hoi, groetje voor iedereen die meeleest, en vooral voor Spud! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden