Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 juni


An

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 246
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik moet dan ook wel even zeggen nog dat ik niet zo heel erg actief mee kan doen omdat de verzorging en opvoeding van m'n dochtertje op voor 98% op mijn schouders rust, ik heb het heerlijk met haar hoor maar daardoor (ook omdat ze nog eens erg aanhankelijk is) wel erg veel met haar bezig moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vader kwam vanmiddag even langs mooie bos rozen gekregen en een enorme
peptalk.
Was erg gezellig ik besef mij maar dat ik toch bevoorrecht ben, op mijn leeftijd en dan
nog zo'n goede band met je vader.
Ook zo makkelijk dat hij weet van mijn verslaving, vertelde dat ik naar Deventer ga
volgende week, vond ie bijzonder dat de verbondenheid hier zo groot is.
Ja inderdaad je maakt ook vaak anders mee.
Dus vandaag ben ik weer extra blij met jullie.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Heej Sandra, ook namens drup van harte welkom. Vind je een kei dat je de moed hebt kunnen verzamelen.



Dank je wel :D maar ik moet eerlijk bekennen dat het me niet veel moed heeft gekost om hier te schrijven, het wordt hier namelijk begrepen en hier zal niemand mijn man negatief beoordelen want hij is een schat verder hoor, hij heeft wel zijn nukken maar die heeft iedereen, ik ben blij dat ik hier mijn hart kan luchten, ook omdat ik zelf nogal verslavingsgevoelig ben en hier een hoop lees wat me heel erg bekend voorkomt, daar krijg ik wel steun van.

@ albertina, ik ben zo blij voor je dat je nog zo'n band met je vader hebt, ik had ook een redelijk goede band met mijn vader tot 2 maanden geleden, hij heeft een nieuwe vriendin en hij laat mij vallen, hij is ook alcoholist dus is het maar beter zo.
Geef je vader aar een heerlijke knuffel namens mij (sorry klinkt misschien raar maar hij is geweldig voor zijn dochter zoals een dochter hoort te verdienen ;))

Liefs Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Carolien






Tuurlijk hoor jij hier voor jezelf ook, de omstandigheden waar je in zit zijn op meerdere manieren gevaarlijk, het zou jou nog laten terugvallen!



:$ lief van je en ik zal niet snel terugvallen denk ik (hoop ik) want dat zou ik mijn dochter nooit aan kunnen doen en bovendien wordt het me wel erg onmogelijk gemaakt omdat ik geen oppas heb/wil en mijn dochter dus altijd bij me is en bij me drinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Druppeltje dat is zeker makkelijk, mijn ouders hebben genoeg ellende met mij meegemaakt
vroeger, en ja natuurlijk door de drank.
Gelukkig is er begrip dat is wel fijn en minder eng om dan over te praten.
Mijn vader weet dat ik het kan stoppen met drinken, dus het is fijn als er iemand vertrouwen in je heeft.
Als ik wel zou drinken zou ik het hem niet kunnen verzwijgen alhoewel de laatste keer in mei heb ik het niet verteld, ik wilde ook niet dat hij zich bezorgd zou maken.
Nu gaat het nog steeds goed en met behulp van de Brijder en hier gaat het ook zeker lukken.
Ondanks de dipjes ben ik savond elke dag weer blij niet te hebben toegegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was even boodschappen gaan doen, heb morgen een zusje jarig, heb een smeedwerkje gemaakt en wou nog even een bijpassend schoteltje een kaarsje en een bloemetje, paardjes daar val je soms af ...... ik wou zeggen je blijft er gewoon niet op als JWW in je lijf hebt, greetz , Jo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi vrouwvanalco,

Heftig... misschien wil je eens hulp zoeken bij Alanon...

Neem je eigen verantwoordelijkheid en die van je kind...
Je kunt hem toch niet genezen .... you didnt cause it , you can't cure it and you cannot control it...

Succes
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe omnibus van Virginia Andrwes is uit en wilde haar zo graag hebben maar het was zo duur dus ik vond:
dat ik een jomge weduwe was
zoveel mensen had verloren
de lamellen zo goed had schoongemaakt
weinig kleren had gekocht de laatste tijd
goed voor mijn dieren zorg
lekker alles gepoetst had
vers, gezond eten had geregeld
Meer smoezen had ik niet maar het boek wel hahahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...