Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Marjo, allebei is goed! Als je er zelf maar achter staat!Kan ik je helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Gossie Marjo, wat heb jij het moeilijk. Ik zend je een virtuele dikke knuf en weet dat ik er ben voor je. X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 leeggieten!! waarom zou je het jezelf moeilijker maken dan nodig is!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Sorry maar drupje heeft even verplichtingen naar doggy. Die kleine muis wil even uit huis! Ikke niet maar dat heb je nu eenmaal met een hond(je) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 marjo, er zullen altijd dit soort dingen in je leven gebeuren, niet leuk trouwens en knap bedreigend om daar tussen te zitten. Als je nu gaat drinken dan lost dat die burenruzie niet op, en heb je morgen ook nog spijt, dus wat levert het je op? even niet voelen? en morgen dubbelop voelen?? korte en lange termijn?Wees maar gewoon flink boos en baal ervan!! want dat is wat je nu voelt, boosheid, angst, ergernis, verdriet, en dat zijn gevoelens die jij allang kan hanteren!! echt waar!! Laat je overbuurvrouw niet winnen met haar getreiter door jou ook nog eens aan het drinken te krijgen, dat is ze echt niet waard hoor!! dan geef je haar veel te veel macht!Jij bent de baas over jezelf en gaat gewoon niet drinken, je neemt een zwabber en gaat nu die gremlin als de sodemieter je huis uit zwabberen!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Op dit soort momenten komt het er juist op aan Marjo. Nu kun je aan jezelf bewijzen dat je niet meer in die val trapt! Zie het eens van die kant....dat je nu wilt drinken is een oud stuk van je, je hebt het niet meer nodig want je weet inmiddels maar al te goed dat het niets oplost.Zie het maar als een gezonde uitdaging en trap die gremlin de deur uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 MARJO!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Har,Marjo is vast de fles door het gootsteenputje aan het gieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hai Har. Het heeft toch geen zin om te gaan roepen als ze is uitgelogd? Voel jij je al weer wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hé hallo Joann.. zie je nu pas. Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Hoi Koh,Alles goed met je? Zo te lezen wel he! Fijn!Enne....nog weer eens bedankt voor het spiegeltje!Snap je nu natuurlijk niet waar ik op doel, jouw opmerking over dat je het vervelend vond dat jij in een gezin opgroeidemet een alcoholist als vader zonder dat iemand daar wat aan deed.Een moker had net zoveel doel getroffen bij mij!Nog veel werk te doen voor mij dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Jij ook, Pippi. Nog maar een uurtje. Ook alvast een goed morgen dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Pfff, ik heb een k*tdag gehad! Voel me zwaar beroerd lichamelijk en dat heeft ook effect op mijn gedachten. Tis behoorlijk zwart om me heen. Lang geleden dat ik me zo depri heb gevoeld maar de drank, die kl*tedrank daar heb ik op dit moment zo'n hekel aan! En gelukkig komt dat gevoel niet uit een haat/liefde verhouding met drank, want ik dénk er niet aan mezelf nog verder naar de s@#!%$^!! te helpen.Bah, al die maanden van vermoeidheid na mijn stop en jaren van mezelf voor de gek houden met die rotzooi! Ik heb het er helemaal mee gehad!Laat ik dat ook maar eens voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ga maar weer naar bed, truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Pfff...mensen, ik heb even om de hoek gepiept...ik ben zó blij dat jullie er allemaal voor me zijn....dank, dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Slaap lekker Har, beterschap enne....morgen schijnt het zonnetje weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Het van je afschrijven wil echt wel eens helpen Trees.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ach Joann, ik zei al, ik koester geen wrok meer. Maar als ik zelf kinderen had gehad dan was er gewoon een stukje herhaling van de geschiedenis geweest. Dan had mijn vrouw een andere keuze kunnen maken dan mijn moeder deed maar zelf was ik net als mijn vader. En ik heb niemand bewust een spiegel voorgehouden, heb alleen mijn beleving verteld. Een ieder die zich daarin herkent kan zelf die spiegel daarin vinden en er in kijken. Dat is ook de kracht van geven en ontvangen: het delen... oftewel GevenOntvangenDelen GOD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Trees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Weet ik Koh, maar ik werd me toch een partij nijdig...ging zelf invullen wat je er nu mee had willen zeggen.Er zijn hier zoveel mensen op het forum die zelf vader of moeder zijn...nuja, ik voelde me neergezet alsof ik dus een slechte moeder zou zijn.Dat bedoelde jij niet, maar zo las ik het wel...vandaar dat ik zeg dank voor het spiegeltje,ik weet nu dat er voor mij nog werk te doen is op dat gebied! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Dank jullie wel allemaal, voor de lieve reacties!Ik heb de fles opgehaald en door de gootsteen gegoten. Kon het niet laten om eerst een glas in te schenken, had een heel klein slokje in mijn mod, en wist niet hoe snel ik het weer uit moest spugen....Ik proef die gore troep nog, zelfs na 4 glazen spa! Daarna kreeg ik inderdaad een telefoontje van soothe en Anna... Zóó lief! Bedankt!Ik was vreselijk in paniek, en voelde me zo verloren. ik ben nu weer rustig en blij dat het weg is. Ik heb nog één pam. Die neem ik nu in, en hoop daarna heel lekker en lang te slapen. Schrijf een briefje voor Klaas!!Bedankt allemaal. Het was een goede keus eerst hier te komen. Het lijntje blijkt dun. Maar er is altijd een keus. ik ben blij dat ik hem heb gemaakt!!!Niets is het waard, en zeker zo'n maffe buurvrouw niet. Nog veel te leren, maar dat geeft niet. Ik zie het weer! Wat ben ik blij! En zooo verschrikkelijk moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Goed gedaan Marjo!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik kan toch helemaal niet beoordelen of je een slechte moeder bent? Ik weet niet eens of mijn vader een slechte vader was. Hij had heel goede kanten maar was alcoholist en daar heb ik wel veel last van ondervonden destijds. Er werd niets tegen gedaan, wij als kinderen moesten ons maar aanpassen aan de omstandigheden. En dat betekende veel maskers ontwikkelen, vooral maskers met een grote tevreden glimlach naar de buitenwereld. En voor ik doorhad dat ik altijd achter die maskers door was blijven leven was ik bijna een halve eeuw verder. Nu probeer ik ze te verwijderen, maar dat is doodeng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Goed zo! Slaap lekker en morgen weer fris op met positieve kijk op het leven en trots dat je vandaag alweer niet gedronken hebt, zeker in deze situatie.Nu ga ik ook echt slapen want m'n meissie wordt zo wakker voor een voeding en dan moet ik op tijd zijn Misschien tot morgen, bedankt nogmaals voor de steun en adviezen.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja, ik ben er ook nog...Mensen, jullie zijn me zo dierbaar!Pip, Druppel, Marjo, wat moet ik doen om te laten merken dat ik zóveel omjullie geef?En ik voel me nu goed, het gaat goed met me, dus ik zal hetheel fijn vinden als jullie dit nu ook met me mee beleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden