Trees Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 o, o, o, wat dom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Nou Sandra je introduseerd je hier wel heftig voor het eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Trees? Je pincode vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeZucht, ik zei het al, daar is het weer............. Nou gewoon daar is het weer, als je het niet ziet mail ik je wel want dat is...Ach zal ook maar uitloggen maar geef niet op. Dit snap ik niet, of heeft dit niets met mij te maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeNou Sandra je introduseerd je hier wel heftig voor het eerst. Nou sorry maar moet ik dan eerst maanden rondlopen voordat ik mijn probleem op tafel gooi, ik geloof dat dit forum hiervoor is, of niet???!!Het is niet mijn bedoeling mensen op stang te jagen en zo erg heftig is mijn verhaal toch ook weer niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Druppeltje, wat is er? Waarom spreek je zo in raadsels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Trees, dankje ik heb hem nu, lief van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Avond!Het is een moeilijke dag geweest, ik heb het niet los kunnen laten en werd er steeds mee geconfronteerd.Klaas heeft een optreden vanavond, ben alleen. Hij heeft gisteravond de fles rode wijn leeggegooid voor me door de gootsteen, omdat ik voelde dat er gevaar dreigde...Ik weet nu dat er achterhuis nog een fles rosé staat en wat biertjes. Sta op het punt om te denken, laat maar... Niet meer te willen denken.... Daarom kom ik even hier. Maar ook dat is heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 quote: Originally posted by: CarolienNee San ik denk dat dat antwoord voor mij bedoeld was.... Drup m'n mailbox staat voor je open hoor meid. Ze zegt toch Sandra? he he he of bedoelde je dat berichtje daarvoor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Lieve mensen, ik begrijp er niets meer van allemaal:wacko:.Waarschijnlijk heb ik iets gemist.Zometeen ga ik mijn bed opzoeken, ben blij dat deze dag voorbij is, was geen makkelijke dag.Maar ik ben er droog doorgekomen.Ook heb ik al een flink stuk in het boek gelezen, erg de moeite waard!Fijne avond nog allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Goed van je dat je die wijn niet al lang hebt gepakt Marjo, dat betekend alweer dat je een sterke wil hebt aangenaam kennis te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Aangenaam.Ik stel het alleen nog even uit. Supergefrustreerd en het hoofd wil niet gaan liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Weltrusten Albertina, goed van je dat je droog deze dag heen bent gekomen, slaap lekker en tot snel.Voor de rest die gaat slapen ook weltrusten, bedankt voor jullie steun, adviezen en tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Marjo, je bent niet alleen ook ik had het erg moeilijk vandaag, ik ben zelfs binnen gebleven.Maar de dag zit er bijna op, ook voor jou, nog eventjes doorbijten hoor.EEn:heart:onder de riem voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Oh, ik ken je gevoel zo goed, het is al een tijd geleden maar ik weet dat ik zo sterk niet had geweest.Ik wou dat ik je advies kon geven maar ik kan je alleen maar steunen op dit moment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Zit hier gewoon koelbloedig te denken, waar ik het allemaal voor heb gedaan. Dat weet ik wel. Beetje coole, stoere houding. Gewoon proberen, stop ik morgen weer. Gek hè, kan het allemaal bedenken maar het spookt al sinds gisteravond door m'n hoofd. Ik wil gewoon zo graag weer eens... Onbegrijpelijk.Ik denk ik zeg het maar even. Wie weet helpt het. Maar ik weet het niet. heb het iig geval geprobeerd. Zolang ik hier lul.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Kan 'm natuurlijk ook weggooien of aan de (andere) buurvrouw geven. Weet je wat i denk? Zonde!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Nou Marjo je weet heel goed waar je het voor gedaan hebt.En dat je nu opeens een gremlin hebt is erg vervelend.Maarrrrrrrrr natuurlijk gaat die ook weer weg.Trouwens het idee alleen al wat zal je morgen een spijt hebben.Die maanden dat je zo vreselijk geknokt hebt en geploetert dat laatje je toch niet zomaar afpakken?Jij bent de baas, niet de alcohol.En zolang jij de baas bent ga je niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vrouwvanalco Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Is er niks wat je kan doen zodat je bezig bent, een hobby ofzo, ja ik weet het, het heeft waarschijnlijk helemaal geen nut wat ik nu allemaal zeg want de drang is zo sterk maar verman je en denk wat voor goeds hier weer uitkomt, je wordt morgen trots en zonder kater wakker, uit ervaring weet ik dat dat trotse gevoel de volgende dag heerlijk aanvoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja, Marjo, die was heftig. Ik hoop dat jij je lieve koppie er bij kan houden en de weg weet naar ons. Een slaapknuf van druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ja Pip, dat k***e gevoel he? Getver en dan te bedenken dat.......Bah moest niet mogen. Hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Marjo, zolang je als alco blijft vechten tegen je verslaving is de kans dat je verliest groot. Pas na overgave is het gevecht voorbij en heb je rust. Ik heb me overgegeven aan het feit dat ik machteloos sta tegenover alcohol. Ik heb me overgegeven aan m'n hogere macht die me doet inzien wat een waanzin dat gevecht tegen alcohol is. Door de alcohol had ik totaal geen controle meer over de dingen die ik deed. Nu laat ik het leven op me toekomen en handel naar de omstandigheden die zich aandienen. En ik hoef niet bang te zijn dat ik de dingen fout doe als ik ze maar in alle oprechtheid doe. Het zijn de muurtjes om me heen die altijd zo belangrijk voor me waren die gekwetst, beschadigd werden. Nu mogen al die muurtjes aan gruzelementen. M'n eigen kleine maar zuivere ikje is niet te beschadigen, dat is puur en zuiver zoals het is. Ik hoef me niet meer mooier en sterker voor te doen dan ik ben. En heb dus ook geen alcohol meer nodig.Liefs en sterkte, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik heb ze zien lopen, alsof ze bij de buren een kopje koffie gingen halen. Hun eigen kinderen hadden ze al van straat gehaald. Dat maakt me zo woedend! Die voorbedachte rade. haar man heeft ook niet geprobeerd haar tegen te houden. Ik stond al met de telefoon in mij hand om de politie te bellen. toen bleek dat klaas er al naartoe was gegaan om de boel rustig te houden. Vandaag zouden we beginnen met het bouwen aan de versierde wagen voor het komende schoolfeest. Bij dezelfde mensen tegenover ons op het terrein. Ze deden alsof er niets was gebeurd, en de kinderen jubelend te begeleiden, uit te stralen, Kijk ons eens! wat een fantástische mensen we zijn!!! Walg walg. Klaas houdt de vinger aan de pols en vind dat het ons niet aaangaat. Die zegt dat ik het naast me neer moet leggen. Maar ik heb het gezien. we hadden een feestje van onze dochter... En al die spelende kinderen op straat... Het is al langer hommeles met haar, ze begon zich meteen toen ze hier kwam wonen vreselijk aan ons opdringen. heb toen wel afstand weten te houden. Maar ze liet zich niet zomaar afschrikken. we hebben ook wel eens een woordenwisseling gehad. De laatste tijd, liep het tussen de kinderen goed. en zij meende dat ze hier de deur weer kon plat lopen alsof ze al jaren mijn beste vriendin is. ik ben hier niet van gediend. Maar wil ook geen ruzie, dus blijf aardig, maar zoveel mogelijk op afstand. Wil altijd wel een oogje in het zeil houden, zij maakt daar misbruik van.We hebben gisteravond nog wel de politie gebeld om melding te maken. Omdat we bang waren dat het van de andere kant ook weer zou gaan escaleren. Bij beide gevallen is sprake van een psychische stoornis. bij de buurvrouw valt het minder op omdat ze een eigen bedrijf hebben en in dure auto's rijden... De ander blijkt ook zijn familie in huis te terroriseren....Al met al een heel verhaal. Ben er vandaag niet geweest. Kon het niet opbrengen. Heb niet eens bij het bouwwerk van mijn zoon gekeken. Daar baal ik vreselijk van, dat ik niet eens mijn eigen leven kan leiden, het me zo in de greep heeft dit!!!Vandaar dat ik maar evn aan één ding kan denken. het lopen hielpe vanochtend. Maar zo kort. Ik heb het zo gehad!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Fijn Pipje, ben altijd weer blij te lezen als het mensen goed gaat en dan hoop ik ook altijd of dat echt zo is.Marjo, we zijn er voor je hoor. Schroom niet want je bent er ook altijd voor ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2008 Ik ga twijfelen. Leeggieten, óf laten zien dat ik het kan, en hij staat er morgenochtend nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden