Spring naar bijdragen

zondag 29 juni


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 239
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb vandaag echt te veel gegeten en gesnoept, het is erbarmelijk, 2 magnums, 1 zak chips en
dan nog gewoon ontbijt en avond eten.
Bah ik ben er misselijk van, maar alles beter dan een jww.
:P
Zo en dinsdag ga ik mijn feestje vieren dan heb ik één maand niet gedronken, ik ben weer op de goede weg.
Nee geen jww feestje maar gewoon blij zijn dat het ergste leed weer is geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehe, mijn huis is op orde, moest ik daar nou echt 4 dagen over doen? oftewel 4 dagen tegenaan hikken en dan pas savonds de boel opruimen, zuigen en dweilen?
maakt niet uit, ben blij dat het nu netjes is.

Houtje ga nu niet vertellen hoe eng je bent want dan durft er niemand meer te komen zaterdag ;) (hoewel, des te meer taart blijft er dan over)

Soothe ik had het ook gelezen maar ik dacht, je gaat vast wel onthullen wat er vanmiddag gebeurd is... zometeen zou ik bv vragen of je Anna ten huwelijk gevraagd had en dan zou ik je alleen maar in verlegenheid gebracht hebben ;). Leuk zeg, op de koffie bij Houtje, eerste koudwatervrees overwonnen, nu zaterdag nog!!

Albertina, beter snoepen inderdaad dan jeweetwellen. Ik ben eindelijk weer ruim een week van het snoepen af en al 1,5 kilo kwijt, okee het gaat niet hard maar wel weer de goeie kant op. nog 6 kilo te gaan en ik kan de meeste broeken in mijn kast weer aan!!

Charlie, klinkt als een geweldig feest gisteren en nog geweldiger dat je al je drank hebt weggegeven! trots op je!!
Marjo, lekker door de polder baggeren, hier is het helaas meer steegjeswerk maar vanmiddag ben ik wel lekker naar het bos geweest en heb heerlijk in het zonnetje gezeten.
nu nog even een rondje steegjes doen en dan zo naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo, angst voor de meeting? Ik had al lang het voornemen Houtje eens te bezoeken. En als een opening naar de zaterdag leek me het wel leuk. Bovendien is het op een steenworp afstand, van deze locatie! Dus de stoute schoenen aangetrokken En zie!!
Gezellig gebabbeld over wat de mens zoal beweegt. En dat is heel wat!!
Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het was gezellig we hadden nog wel uren kunnen kletsen maar Anna had thuis de maaltijd al klaarstaan, dus....daar gingen ze weer.

Ik moet de andijviestamppot nog stampen (en schillen, en koken, en spekjes bakken, enz. enz.) dus dat hebben we "rapido" gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net binnen van een dagje weg met vriend en dochter. Lees gelukkig allemaal goede berichten over iedereen.

Woman, goed gedaan dit weekend :present:

Charlie, leuk voor jouw en je dochter deze geslaagde dag :heart:

Anna, Soothe en Houtje, leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad met elkaar :D

Water, stil en betrouwbaar als altijd ........... ;)

Wij zijn dus een hele dag weg geweest. Heb niets gedronken onderweg. Heb soms wel even getwijfeld, maar toch niet gedaan en hiermee de zes weken op 0 volledig volgemaakt. :D :D :D

Voor straks: welterusten iedereen :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom me maar even melden.
De verkoudheid was er kennelijk een van het korte type, er is nog een restje keelpijn over.
De achterstallige strijk is gebeurd. Dat waren op 2 stuks na mijn spullen.
Slecht is dat ik mijn wandeling heb laten schieten.
Ik heb nog leuk gechat met mijn vriendin. Dochter was tijdens de voetbalwedstrijd zo ontzettend melig dat zoon gevlucht is.
Ik heb nog e.e.a. voorbereid voor mijn gesprek morgen. Ik heb mijn huiswerk niet goed gedaan. Veel te druk gehad. Ook al fout.
Ik vind het zo verrekte moeilijk om mijzelf op de eerste plaats te zetten.
De draad heb ik nauwelijks gelezen.
Aan de piano heb ik wel gezeten. Dus ik heb toch iets voor mijzelf gedaan vandaag.

Ik wens iedereen alvast een goede nacht toe.

Voor iedereen een bosje :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...