Spring naar bijdragen

Donderdag 3Juli


Rudy

Aanbevolen berichten

4 weken droog, hiephiephoera !!!
En de muggen oei daar hebik zooooo'n hekel aan !!! Ben dus ook lid geworden van onderstaande hyves:
Mijn remedie: oordopjes, insectenspray, raam open als licht uit met gordijnen open (echt waar, gaan ze naar buiten) of een klamboe, zo'n hele grote, kan je heerlijk slapen !!!


http://muggen-zijn-kut.hyves.nl/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 213
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Even een lunch break, het blijft hier overigens 24 graden binnenshuis. Maar
dat past wel bij mij. :D Heb het eindelijk eens niet koud als ik even stil zit.

Saf, goed besluit. Maar weet je, ik kan me nauwelijks voorstellen dat je van twee blikjes
bier al in aangeschoten toestand geraakt. Ik dacht in de gauwigheid, Saf heeft vast
niet gegeten, gaat drinken op haar nuchtere maag, tja en dan.............
Bij twee zijn mijn gedachten toch nog steeds, ach stop je in je holle kies..

Pas maar op allemaal, straks laat Tactus ons eerst nog op een blaaspijpje
blazen alvorens we toegelaten worden op de meeting!!! :$ ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, qua temperatuur dan hé. Voor het overige, mag niet klagen. Ik heb een hoop mezelf
aangedaan, da's blaren zitten zullen we maar zeggen.

Lekker, dat je wat financiele ruimte hebt gekregen voor komende vakantie. Da's toch mooi
meegenomen, misschien toch voor jezelf iets blijvends aanschaffen?
Enneh, het hóeft niet altijd nuttig te zijn hoor! Jezelf kietelen, je hebt het verdiend!

Floor, ook ik ben het met je eens over die dranknamen, het zou eigenlijk niet mogen.
Maar dat is aan Tactus, misschien via mail dit kenbaar maken?
De ikoontjes zijn ook altijd gebleven ondanks het commentaar hier, dus mogelijk
dat er een rede voor is.
Misschien moeten we er gewoon mee leren omgaan, je kan wel een buurman krijgen
die mister biertender heet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zal je vies tegen vallen Stien als je niet meer geregeld drinkt!
Om eerlijk te zijn het waren halve liters en ik werd van 1 al aangeschoten.
Toen gelijk nog een halve gedronken en als de sodemieter gezorgt dat ik eten ging maken waardoor ik weer wat nuchterder werd.

Vroeger zou ik ze ook zo in mijn holle kies hebben gestopt maar nu ik al jaren bijna niet meer geregeld drink voel ik pas echt goed wat alcohol met je doet.
je hele wilskracht gaat naar de kelder, je gedachten, wensen, voornemens..allemaal de deur uit.
Echt gevaarlijk spul!
Daarom ben ik ook blij dat ik het gisteravond zonodig weer eens moest, na 10 dagen rust en niet vrijdagavond op het feestje waar ik dus eerst wel van plan was om heen te gaan.
Nu weet ik dat ik dat dus niet ga doen.

Hahaha...zie ze al staan de Tactussen met dat pijpje ...lig in een deuk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat het hier goed staat.

Voor An en Albertina, ik ben zelf dus ook alcoholiste dus ik geloof dat ik hier best mag komen?!
Klinkt even bitserig maar ik las nu net pas jullie reacties van afgelopen zondag en ik vond met name het bericht van An erg l*llig!

Ik ben zondag bij mijn man weggegaan omdat ie beneden van de goed verstopte whiskey gedronken en toen was ik het zat, ik heb mijn eigen spullen (die van mijn dochter stonden al een halve week klaar) in een tas gegooid en ben vertrokken, ik zit nu bij een lieve vrouw (momenteel op vakantie dus we kunnen even lekker tot rust komen) we mogen zo lang blijven als we willen (ze is maar alleen en woont in een gigantisch huis)

Nu heb ik maandag melk afgekolft voor mijn dochter en heb haar naar mijn vriendin gebracht en ben naar mijn oude stamkroeg gegaan en ik weet niet hoe laat ik thuis kwam maar heb volgens de buurman (die ook in het cafe was) meer dan 10 shotjes tiquilla gedronken.
Ik schaam me rot en denk ook dat ik het niet meer zal doen omdat ik me nu zo zwak voel.

Mijn dochter heeft er niks van meegekregen maar ik voelde dat ik het even nodig had eb eigenlijk heb ik na maandag over dingen nagedacht waar ik anders nooit over na had gedacht zonder die fout!

Mijn man is erg geschrokken en mist ons heel erg maar ik ga niet terug voordat hij helemaal sober is, hij gaat eind juli een afkick-programma volgen in IJsland (6 weken) en dan gaan we kijken of het dan weer mogelijk is om bij hem terug te gaan.

Sorry weer voor het depri bericht..........

Liefs Sandra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ik dacht dat hij nog met de huisarts moest praten en dat je bang was dat hij niets zou zeggen??
En nu zit hij al in een afkickprogramma...das snel!

Niet erg handig lijkt me om zelf aan de drank te gaan, terwijl je uit de drank problemen thuis probeert te komen.
Ik zou je toch willen toejuichen om daar niet meer mee verder tegaan , wat er ook gebeurt.
Er staat bij jouw erg veel op het spel, dakloos, kind en ex'alcoholiste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vriend waarover ik al eerder vertelde (die in november 2007 afgekickt is in IJsland) is in maart naar IJsland verhuist, hij heeft 2 plekken in dat pèrogramma gereserveerd omdat hij verwachtte dat het fout zou gaan met D****, 1 in eind mei en 1 in eind juli, hoe hij dat gedaan heeft weet ik niet want ik heb maar kort met hem gepraat en volgde het niet helemaal dus ik kan het ook niet echt goed vertellen.

D**** is dus dinsdag naar de huisarts geweest die hem die pilen wel wilde geven maar het een beter idee vond als ie een programma ging volgen en omdat ie nu weet dat ik niet eerder thuiskom dan dat hij gestopt is, wil hij er echt heel erg hard aan gaan werken.

Ik ben niet dakloos (ik heb een goede erfenis overgehouden maar geef mij maar gezondheid en geluk i.p.v geld, het is erg makkelijk hoor, nooit geen geldzorgen maar het eerste is belangrijker)
En ik zal ook niet weer aan de drank raken maar ik had zondag zoveel in een dag meegemaakt dat ik er even uit moest (na 18 maanden thuis i.v.m. baby) en ja ik heb veel te veel gedronken maar het was eenmalig, mijn dochter veilig bij mn vriendin en ik had het idee dat ik zo even mijn stress van me af kon laten vallen (en ja ik voel me minder gestresst nu en een soort van opgelucht)

Als hij in juli en augustus weg is..... ik weet niet of ik dan thuis zal zijn of hier, deze vrouw is erg aardig, alleen en zorgzaam en ik voel me hier best goed, lekker in mn elementje en mijn dochter heeft het ook heerlijk naar haar zin en ik kan af en toe eens alleen in bad omdat tante C*** dan even op haar past.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi vrouwvanalco,

Get your sh*t together en ga naar de meetings...
Als jij nu al weet dat je alcoholgebruik eenmalig is dan besef je zelf ,denk ik, niet dat je een probleem hebt... jij zal niet de eerste en ook niet de laatste zijn die zo redeneert en alsnog alles verliest...

Elke terugval die ik had duurde veel langer dan ik "plande"... ik kan niet plannen op het gebied van alcohol en drugs... ik weet nooit wanneer ik stop... ook met tussenpozen niet... schijn , illusie...

Succes :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaaf! Heb eindelijk de tent gekocht, die ik al jaren wou... Klaas werd ook helemaal enthousiast!
Waarschijnlijk koop ik er volgend jaar nog één bij, lichtgewicht, kunnen we met z'n vieren op fietsvakantie!!!
Hij overschreed (natuurlijk) wel enigszinds het budget, maar ach! :D Twee ochtenden werken, en ik heb het er weer uit...!

VvA, weet niet zo goed wat te zeggen. Vooral over je eigen drankgebruik! Ik hoop dat het goedkomt en je de hulp voor jezelf én voor je vriend vind, die nodig is. Succes, zet 'm op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaah! We hebben er wel 2 uren over gedaan om tot deze keus te komen! Maar ik ben er superblij mee, en ook wel een beetje trots dat ík hem heb betaald...

Hoe gaat het met jou vandaag, Pip?
Hoop dat je buikpijn wat is afgezakt en je de verdikkingen wat geslenkt...
Niet goed geslapen dus/ Kinderen nog weg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Heb niets bijgelezen, sorry maar ben er zo moe van allemaal omdat ik er zo slecht tegen kan.

Heb vandaag een lief klein wit kaarsje gebrand voor een moeder die 25 jaar gelden is overleden met daaromheen kleine witte bloemetjes voor haar zoon die haar al zo lang moet missen. Har ik heb aan je gedacht hoor en hoop dat je de dag redelijk bent door gekomen.

De dringende PB-tjes van visje gelezen en gereageerd, ja natuurlijk snuggere drup.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Ik heb gisteren trouwens twee blikjes bier gedronken, het was hier zo heet.(wat een k%t excuus)


Maar ben er gelijk weer achtergekomen dat ik me daar dus echt
niet
beter van ging voelen,


eerder véél slechter, misselijker, kon juist véél slechter tegen de warmte.


Ik werd emotioneel en ging me stom gedragen.




Dank je wel voor dit eerlijke berichtje Safi :sun:, zulke dingen helpen mij weer eens extra duidelijk zien dat de meerwaarde van drinken een illusie is!

Houtje wat naar te lezen dat je weer zoveel pijn hebt.....grrr konden we em maar in elkaar slaan die arm van jou :devil::present:

Sandra er zit nu in ieder geval beweging in je situatie, moge die ten goede keren, heel veel sterkte :rose:

Woman: van :heart:e met je 4 weken!!!!

(kus vergeten ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik bedoelde het meer in de zin van em opwachten en dan eens flink te grazen nemen zoals ie dat al zo'n tijd met jou doet.....kijken of ie dan nog durft ;) ! Maar serieus k** voor je dat die prik maar zo kort geholpen heeft.....is dat normaal of pure pech en kan het een volgende keer dus beter gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, kzou oma ff helpen in de tuin. Barst me hier toch een regenbui los! Mag het tuintje ff wachten. Wel goed al die regen, was allemaal zo droog.

Ondanks mn vermoeidheid voel ik me wel goed. Gister goeie meeting gehad. Werd me weer es duidelijk dat ik een stront eigenwijs wijf ben die wel leert maar soms gaat dat een beetje langzaam:angry: haha.
Het is belangrijk dat ik de principes van de AA toe moet passen in alle dingen van mn leven. En dat het tijd kost mn gedrag te veranderen. Dat geeft niet, ik word me er meer en meer van bewust. Alle goeie dingen komen langzaam en living life on life's terms is idd een hele klus.
Rudy schreef er ook over vanochtend. Fijn van je te horen Rudy.

Ik doe stille voort(nou ja, stil?) en alles zal reg komme, mits ik die eerste laat staan.

Heb een fijne midag/avond nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, fijn he. Voelde me afgelopen weekend ook al vrij goed. Word er wat wantrouwig van. Zo van; blijft dit duren. Maar die angst raak ik ook wat kwijt. Ik begin meer en meer in te zien dat als ik de suggesties volg ik me beter ga voelen. En ik wil niet terug naar drinken en hoe ik me toen voelde, dus....

Mn auto doet het weer Vis! We spreken elkaar zaterdag.

Later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kunst is alles los te leren zien van drank Pip. Niets, maar dan ook niets is het waard om te gaan drinken. Ik ken alle smoesen, alle uitvluchten, ik ben een alcoholist. Maar geloof me, ik kan nu veel doorstaan zonder te drinken en dat zal jou ook gaan lukken. Je hoeft het maar per dag te bekijken, that's it. En nee, alleen maar hallelujah zal het niet zijn maar zoveel beter dan toen ik nog dronk!

Hang in there girl!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...