Ziza Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 TomTom regelt het voor mij wel... just following directions...Ik hoef alleen maar te sturen...De tijd dat ik het beter wist dan de kaart of een TomTom is gelukkig voorbij hahahahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Dan zouden jullie voor de op het jaarbeursplein kunnen staan, bij het station. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Ik reis over Den Bosch/Nijmegen en weet nu niet of ik jullie dan op station Deventer tegen ga komen als in Utrecht er mensen worden opgepikt ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Nee, Soothe wil in Utrecht al mensen oppikken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Ik heb het begrepen Carolien, zal de "juiste" trein nemen hoor.Soothe als dat je bedoeling is(vanaf Utrecht mensen mee te laten rijden) , vind ik het heel lief aangeboden. Maar het is met de auto een flink eind rijden, en dáár ben ik niet zo dol op.Da's nog een angst die langzaam moet slijten.Mag ook niet bij vreemde mannen instappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Ik zat op de verkeerde draad. Het jaarbeursplein is station Utrecht. Anna en ik komen vandaar. dus Stien Haren Carolien kunnen achterin, of een rijdt met Ziza mee, geeft meer ruimte. Zo duidelijk.Als ruimte geen probleem is alle drie jaarbeursplein en met ons mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Oké, Carolien en Har rijden met ons mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Ik reis niet via Utrecht Soothe maar Den Bosch/Nijmegen. Zou dus graag een lift hebben vanaf station Deventer. Hahaa...wat een miscommunicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Stien heeft om aangegeven redenen liever de trein!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Je kan toch naar Utrecht centraal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 quote: Originally posted by: CarolienOp schoot Har hahaha daar ga je spijt van krijgen ik weeg 120 kilo. Mooi geregeld! Kom ik met mijn 60 kilootjes wel op jouw schoot zitten :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Kat in't bakkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Har, je moet het zelf weten, maar ik zie het probleem niet. Je staat met Carolien op het jaarbeursplein.Op het station de trap af, julie gaan met Anna heen en weer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 quote: Originally posted by: SootheJe kan toch naar Utrecht centraal! Wil je me effe bellen?.....dringggggg Ik dacht je telnr. te hebben opgeslagen....niet dus :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Ik heb je nummer niet meer stuur even eenPB met nummer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Geen 06 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 quote: Originally posted by: SootheGeen 06 Oké, mijn 2e pb'tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Soothe, Anna kan makkelijk met mij meerijden. Jij mag natuurlijk ook mee (ik heb Corinne al dus dan zitten we vol) maar misschien is Deventer handiger rechtstreeks. Van de andere kant, als jij vrijdag naar Anna gaat, kunnen jullie vast aan het idee wennen en dan met mij meerijden. Ik bijt niet ben hoogstens wat pinnig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Pippi, kom nou toch ook ALSJEBLIEFT !~!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Soothe, darling, wil je niet vanuit Anna naar mij rijden, Corinne rijdt ook mee, lekker makkelijk voor Anna hoeft ze een keer niet te rijden en goedkoop met zijn vieren.Heb gisteren weer AbFab gekeken, darling, moet altijd zo vreesch'lijk lachen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Gni...gni, ik log nu echt uit. We komen er later wel op terug toch? Arme Soothe, arme Har....we kwamen er in het telefoongesprek ook niet achter wat nou het beste is Toedels.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Ja Adam, dan maken we een speciaal "hernia"-hoekje bij de bijeenkomst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Nee, mensen, Trees komt niet! Durft niet, en zit niet goed in haar vel, down, het minste doet me in een tranenbui barsten, dus ik zit sowiso tijdelijk even in het verste hoekje van mijn bank...Gaat wel weer over hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 Trees,Wat zij Corinne nou gisteren over die hardloopgroep, ik moest er echt om lachen: allemaal dezelfde soort mensen, allemaal ....... (ander woord voor'"gestoord" ik weet het niet meer).Juist als je je K***te voelt is het heerlijk soortgenoten te ontmoeten die herkennen dat in één oogopslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2008 quote: Allemaal geschifte mensen, net als ik. Vond ik mooi omdat zo te lezen, en WIJ hebben dan nóg iets gemeen: de alcohol.En ach Trees, je bent nu al zó lang hier, joh, kom op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden