Spring naar bijdragen

Zomermeeting

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb het begrepen Carolien, zal de "juiste" trein nemen hoor.

Soothe als dat je bedoeling is(vanaf Utrecht mensen mee te laten rijden) , vind ik het heel lief aangeboden. Maar het is met de auto een flink eind rijden, en dáár ben ik niet zo dol op.
Da's nog een angst die langzaam moet slijten.
Mag ook niet bij vreemde mannen instappen :o;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat op de verkeerde draad. Het jaarbeursplein is station Utrecht. Anna en ik komen vandaar. dus Stien Haren Carolien kunnen achterin, of een rijdt met Ziza mee, geeft meer ruimte. Zo duidelijk.
Als ruimte geen probleem is alle drie jaarbeursplein en met ons mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe,

Anna kan makkelijk met mij meerijden. Jij mag natuurlijk ook mee (ik heb Corinne al dus dan zitten we vol) maar misschien is Deventer handiger rechtstreeks. Van de andere kant, als jij vrijdag naar Anna gaat, kunnen jullie vast aan het idee wennen en dan met mij meerijden. Ik bijt niet ben hoogstens wat pinnig .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe, darling, wil je niet vanuit Anna naar mij rijden, Corinne rijdt ook mee, lekker makkelijk voor Anna hoeft ze een keer niet te rijden en goedkoop met zijn vieren.

Heb gisteren weer AbFab gekeken, darling, moet altijd zo vreesch'lijk lachen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trees,

Wat zij Corinne nou gisteren over die hardloopgroep, ik moest er echt om lachen: allemaal dezelfde soort mensen, allemaal ....... (ander woord voor'"gestoord" ik weet het niet meer).

Juist als je je K***te voelt is het heerlijk soortgenoten te ontmoeten die herkennen dat in één oogopslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...