Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik weet niet wie het voortouw gaat nemen..ik dacht zelf BB maar misschien zit ik daar fout??
Heb even gegoogeld naar een vergaderzaal en vond wel een goedkope
Is geloof ik aardig centraal naar snelweg en treinstations

http://www.zimihc.nl/5/2.htm

Vergaderruimte van 7x7 meter(vergaderen tot 40 personen)
voor 1 middag van 13.00-18.00 uur >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>47 euro

• Antwoorden 388
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Jammer dat ik dat weekend niet kan, anders zou ik een gratis zaaltje weten, met alleen inkoopsprijzen voor koffie en drank. En ca 10 minuten lopen naar het strand....
Alleen zou het niet erg centraal zijn, nl in zuid-holland, in de buurt van Den Haag, maar prima beriekbaar met openbaar vervoer.
Misschien een ander jaar?

Geplaatst

Die zalenverhuur lijkt me wel wat. Is dat in Utrecht Saf? Of lees ik ergens overheen. Als ik het goed begrijp kan er daar ook nog gewandeld worden in de buurt?

Het is goed een prive ruimte te hebben voor een paar uurtjes, ff kleppen en ouwehoeren. Voor wie dat wil kan daarna of tijdens of weet ik veel een stukje gaan wandelen. Een strak programma lijkt mij niet nodig. We nemen een starttijd en de rest regelt zich vanzelf. Ik wil niet te vast zitten in een programma. Her en der ff kletsen en na een tijdje weer weg.

Geplaatst

Tactus heeft in Deventer, Zwolle en Almere ook panden, daar kan de bijeenkomst ook plaats vinden. Ze hebben zelfs iets kasteeltjesachtigs in Duitsland maar dat lijkt me wat overdreven voor nu. Doen we met oud en nieuw ok:D LOL, lijkt me lachen, allemaal aan de Rivella en weet ik veel wat.
Mar goed.

Of Utrecht of in 1 van de bovengenoemde plaatsten. Zwolle lijkt me ook nog redelijk centraal. Wat vinden jullie?

Geplaatst

jammer jammer dat het 5 juli moet. Mn man is nl van beroep ontspanningsleider/activiteitenbegeleider, én heeft een gratis -desnoods- prive-zaaltje ter beschikking. Zouden zelfs een boottochtje kunnen maken tegen inkoopsprijs, evt drinken en eten zelf meenemen of aanleggen bij een pannenkoekenrestaurant ofzo, én het is ongeveer 10/15 minuten lopen van zand, duinen en zee....nog niet zo toeristisch als de rest van de nederlandse kust...maar wel wat tentjes waar we aan de koffie kunnen.........Alleen honden zijn dan weer niet toegelaten in het hoogseizoen...

Geplaatst

Jezus Charlie, het is nu nog april en jij zit alweer bij Sinterklaas:angry:
Dus je kunt niet op een meeting komen in zeg; begin oktober omdat het 5 december Sinterklaas is???

One day at a time girl.

Geplaatst

Bam bam, dat zaaltje is op de werklocatie waar zowel mn man als ik werken....Hij mag het wel verhuren, maar in deze periode vieren alle groepen Sinterklaas daar, dus is het geen optie..........En aangezien het officieel een locatie is voor bewoners..Snap je???? Vandaar dat het ook zo goedkoop kan!! :D

Geplaatst

Meisjes, meisjes, zover is het nog lang niet.

Eerst deze meeting.

Charlie, ikke snap.

Is Zwolle ook een optie. Ik kan Tactus vragen of het daar kan. Ze hebben daar een locatie.

Geplaatst

Hum, misschien moet ik dat dan eerst aan Tactus vragen. Nou ja, het is nog vroeg. Het komt wel goed, one way or the other. Later

Geplaatst

Misschien effe peilen of de mensen hier er een Tactus bijeenkomst van willen maken. Toch heel wat anders dan de ideeën die er tot nu op tafel liggen.
Wat mij betreft, ik vind het wel prettig als het niet bij praten en zitten blijft...graag een activiteit daarbij.

Geplaatst

Om effe in de peiling mee te doen:
Tactus heeft gezegd aan een nieuwe bijeenkomst mee te willen werken, ze hadden dat in januari méér dan super gedaan.

Een vergaderzaaltje aangekleed met voorjaarsbloemetjes, kaarsjes, slooooooooooooooooten koffie, daarna alle mogelijke en onmogelijke frisdranken, hapjes e.d. Ik vond het méér dan fantastisch.

Als dat nou in Zwolle of zo ook kan, is het wat mij betreft ook prima. Dat is een uurtje rijden vanuit Centraal Nederland. Ik kan altijd mensen meenemen, Tapas met Tapas kan ook, de plaid ligt nog achterin. Ik weet niet waar ze allemaal locaties hebben.

Misschien kun je dan in overleg met de Tactussen nog een activiteit eraan koppelen, kan variëren van een wandeling tot weet-ik-veel. Ik vind het prima enne, het was echt perfect georganiseerd.

Geplaatst

Ik ga de moedrators mailen en vragen of het in Zwolle kan. Het lijkt me goed een beslissing hierover te nemen.
Een aktiviteit kan natuurlijk ook. Ik zelf vind het prettig te kletsen en een bakje koffie te drinken. Aansluitend misschien dan een aktiviteit, wandelen ofzo. Dat ga ik niet regelen maar misschien zijn er anderen die zich hier mee bezig willen houden. Zodra ik bericht heb van Tactus meld ik dat.

Eerst maar es horen of het wel in Zwolle kan. Laters

• 2 weeks later...
Geplaatst

He Houtje alsof de duvel ermee speelt. Ik heb vandaag pas een mail gestuurd, was te druk met andere beslommeringen. Nog geen reactie, die zal volgende week wel komen. Ik hou je op de hoogte. heb gevraagd of we van het gebouw in Zwolle gebruik kunnen maken. Zodra ik wat hoor laat ik het weten.

Geplaatst

Bambam,

Als we het doen zoals vorige keer, toen had deze en gene een taart oid meegenomen, hoeven ze alleen voor koffie en thee te zorgen. Ik ben ook van graag bijkletsen met deze en gene, en hoef niet zonodig een activiteit, maar er zijn veel wandelaars onder ons.

Enne..... vorige keer zat iederéén buiten (roken) en Safi en ik alleen binnen, dus nu gaan we Corinne met veel toeters en bellen ook naar binnen halen bij de NIET-ROKERS. Wauw Corinne !!!!!!

Geplaatst

Houtje,
Ik ben helemaal nog niet zo zeker of ik wel kom en durf toch helemaal niet te zeggen dat ik dan nog steeds een niet rokende bent. Laat ik eerst vandaag maar rookvrij overleven.

Geplaatst

Corinne,

Dan ga ik arm-in-arm met je mee naar buiten en ga ik je helpen bij de buiten-staande-maar-niet-rokers-te-horen, en dan ga jij 100.000 complimenten krijgen van iedereen dat het zo knap is dat je gestopt bent, zekers te weten.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...