Gast Geplaatst 18 april 2008 Rapport Share Geplaatst 18 april 2008 Ik las net iets over een activiteit gecombineerd met een meeting dat lijkt me ook wel wat.Bij ons in Brabant heb je een gelegenheid die je kan afhuren, kosten weet ik niet precies. Maar da's dan besloten en kun je oudhollandse spelen doen enzo en tot slot een BBQ of binnen iets eten.Ik denk dat er zoiets toch ook wel centraler in Nederland is of niet? En anders lekker met z'n allen gaan survivelen in de Ardenne Da's pas centraal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Even overziend:boottocht met theehuis Rhijnauwen: ik ga principieel NOOIT meer naar het Theehuis vanwege de enorme drukte in het weekend en het kindergeschreeuw.Ik wil een privé-zaal met bediening.Bij mijn moeder hadden we een zaaltje in een restaurant gehuurd dat kan toch ook ergens anders lijkt me? Ik ga ook even verder zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Nee, de horeca is daar te duur.We moeten het eigenlijk zelf kunnen cateren, er zijn veel mensen onder ons met een klein budget.Ik vínd een jeugdherberg of zo waar je zelf kan koffie zetten/koken ook geen slecht idee.We hebben vroeger nog wel eens zeilkamp-reünies georganiseerd in oude boerderijen, nu verhuurbaar voor weekends. Allereerst: wie neemt in deze het voortouw?Tweeds: als mijn kids er niet zijn, en er komen 10 man of zo, kan het ook bij mij thuis, zeker als het goed weer is. Is dat gevaarlijk om dat te zeggen denken jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst 20 april 2008 Nee hoor Houtje,Daar heb ik ook al aan gedacht, dat het bij mij zou mogen.Maar 10 á 15 mensen is bij mij de limiet, ik heb maar een klein huisje.Dus we horen hoe het zich verder ontwikkelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Ik weet niet wie het voortouw gaat nemen..ik dacht zelf BB maar misschien zit ik daar fout??Heb even gegoogeld naar een vergaderzaal en vond wel een goedkopeIs geloof ik aardig centraal naar snelweg en treinstationshttp://www.zimihc.nl/5/2.htmVergaderruimte van 7x7 meter(vergaderen tot 40 personen)voor 1 middag van 13.00-18.00 uur >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>47 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 21 april 2008 Rapport Share Geplaatst 21 april 2008 Jammer dat ik dat weekend niet kan, anders zou ik een gratis zaaltje weten, met alleen inkoopsprijzen voor koffie en drank. En ca 10 minuten lopen naar het strand....Alleen zou het niet erg centraal zijn, nl in zuid-holland, in de buurt van Den Haag, maar prima beriekbaar met openbaar vervoer.Misschien een ander jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Die zalenverhuur lijkt me wel wat. Is dat in Utrecht Saf? Of lees ik ergens overheen. Als ik het goed begrijp kan er daar ook nog gewandeld worden in de buurt?Het is goed een prive ruimte te hebben voor een paar uurtjes, ff kleppen en ouwehoeren. Voor wie dat wil kan daarna of tijdens of weet ik veel een stukje gaan wandelen. Een strak programma lijkt mij niet nodig. We nemen een starttijd en de rest regelt zich vanzelf. Ik wil niet te vast zitten in een programma. Her en der ff kletsen en na een tijdje weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Tactus heeft in Deventer, Zwolle en Almere ook panden, daar kan de bijeenkomst ook plaats vinden. Ze hebben zelfs iets kasteeltjesachtigs in Duitsland maar dat lijkt me wat overdreven voor nu. Doen we met oud en nieuw ok:D LOL, lijkt me lachen, allemaal aan de Rivella en weet ik veel wat. Mar goed.Of Utrecht of in 1 van de bovengenoemde plaatsten. Zwolle lijkt me ook nog redelijk centraal. Wat vinden jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik was in januari zeer te spreken over de locatie.Ietsie dichterbij en het is toppie.Tactus beschikt over goede accomodatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 staat de datum al vast? 5 juli toch? of niet?Mij maakt het niet uit waar. Een kasteel lijkt me wel leuk maar is wel ver! Twijfelachtig of ik kan omdat ik ook weekenddiensten moet draaien en nogal wisselvallig ben dus het zou fijn zijn dat er ook ruimte zou zijn voor de wisselvalligen. Als ik kom dan kunnen er natuurlijk 3 mensen meerijden enige eis is dat je als TomTom vungeert want die heb ik niet. Ik rij vanuit Brabant en het ligt eraan waar de locatie is wat mijn opstaproutes zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 25 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Zaterdag 5 juli staat vast. Locatie nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2008 Rapport Share Geplaatst 25 april 2008 Ik weet niet hoe het ging op de vorige meeting... Maar misschien zijn er meer mensen met dezelfde moeite als ik... Ik ben in gezelschap niet zo sociaal zeg maar zeker als het een groep is, ik ben meer getriggert als er ook afleiding is. Is dat ook mogelijk? Bijvoorbeeld spelletjes? Of muziek? Als er bijv. interesse is in oudhollandse spelen dan zou ik vrienden van mij kunnen vragen of ik dat kan lenen. Als interesse voor is laat het me dan weten via pb, ik kan namelijk niet alles bijhouden op het moment. En dan kan ik ook op tijd laten weten of het wel kan of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 jammer jammer dat het 5 juli moet. Mn man is nl van beroep ontspanningsleider/activiteitenbegeleider, én heeft een gratis -desnoods- prive-zaaltje ter beschikking. Zouden zelfs een boottochtje kunnen maken tegen inkoopsprijs, evt drinken en eten zelf meenemen of aanleggen bij een pannenkoekenrestaurant ofzo, én het is ongeveer 10/15 minuten lopen van zand, duinen en zee....nog niet zo toeristisch als de rest van de nederlandse kust...maar wel wat tentjes waar we aan de koffie kunnen.........Alleen honden zijn dan weer niet toegelaten in het hoogseizoen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Charlie, organiseren we in oktober ofzo toch weer een ontmoeting. Leuk joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 27 april 2008 Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 haha, OK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 april 2008 Hihi, afgesproken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 O nee, is geen optie................die laatste maanden van het jaar...(ivm sinterklaas) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Jezus Charlie, het is nu nog april en jij zit alweer bij Sinterklaas:angry:Dus je kunt niet op een meeting komen in zeg; begin oktober omdat het 5 december Sinterklaas is???One day at a time girl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Bam bam, dat zaaltje is op de werklocatie waar zowel mn man als ik werken....Hij mag het wel verhuren, maar in deze periode vieren alle groepen Sinterklaas daar, dus is het geen optie..........En aangezien het officieel een locatie is voor bewoners..Snap je???? Vandaar dat het ook zo goedkoop kan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Sinterklaas, kapoentje, leg wat in mijn schoentje, leg wat in mijn laarsje, dank u, sinterklaasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 sinterklaasje bonne bonnebonne.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Meisjes, meisjes, zover is het nog lang niet.Eerst deze meeting.Charlie, ikke snap.Is Zwolle ook een optie. Ik kan Tactus vragen of het daar kan. Ze hebben daar een locatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Hum, misschien moet ik dat dan eerst aan Tactus vragen. Nou ja, het is nog vroeg. Het komt wel goed, one way or the other. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Misschien effe peilen of de mensen hier er een Tactus bijeenkomst van willen maken. Toch heel wat anders dan de ideeën die er tot nu op tafel liggen.Wat mij betreft, ik vind het wel prettig als het niet bij praten en zitten blijft...graag een activiteit daarbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 1 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2008 Om effe in de peiling mee te doen:Tactus heeft gezegd aan een nieuwe bijeenkomst mee te willen werken, ze hadden dat in januari méér dan super gedaan.Een vergaderzaaltje aangekleed met voorjaarsbloemetjes, kaarsjes, slooooooooooooooooten koffie, daarna alle mogelijke en onmogelijke frisdranken, hapjes e.d. Ik vond het méér dan fantastisch.Als dat nou in Zwolle of zo ook kan, is het wat mij betreft ook prima. Dat is een uurtje rijden vanuit Centraal Nederland. Ik kan altijd mensen meenemen, Tapas met Tapas kan ook, de plaid ligt nog achterin. Ik weet niet waar ze allemaal locaties hebben.Misschien kun je dan in overleg met de Tactussen nog een activiteit eraan koppelen, kan variëren van een wandeling tot weet-ik-veel. Ik vind het prima enne, het was echt perfect georganiseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden