albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Visje,Ik heb je een PB gestuurd, ik haal je op.
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Ik kom ook. Ik ga direct door naar het station van Deventer.
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Haha hoe vinden jullie die leuke plaatjes toch!! Hee Wannes, komen he, het wordt eeeeenig!
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Nog maar effe een lijstje...ben gek op lijstjes AlbertinaHoutjeCPASBamBamKohtjeSafiAnnaSootheTapasVisjeMarjoHarFrancescaStienCarolienZizaLanaAdamDruppeltjeFloortjeGemWannes?Pippilotta Victualia Rolgordijna herself!en Kaia herself
Mieke Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Hallo mensen,Ik kan morgen helaas niet op de meeting komen wegens omstandigheden.Heel jammer, maar het is niet anders.Allemaal een fijne dag ook voor diegenen die niet gaan.
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Pip wat een goed besluit...je zult er geen spijt van hebben!
Kaia Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Ik durf het bijna niet te zeggen, want dat staat zo definitief, maar nu Pippi uit de kast is gekomen: ik kom ook!
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Lache! Ken bijna de score niet meer bijhouden...Houtje!!!!!!Extra taart
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Mieke wat jammer! Hopelijk vlgde keer beter!Kaia en Pip, heeeel goed. Leuk!
Gem Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Haal het vraagteken achter mijn naam maar weg..... IK KOM OOK!
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 At your service Gem! Welkom, welkom, welkom! Nog meer?
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Jeeeeeeeeeeeeh ik ga als een razende nog wat bakken denk ik.Leuk, leuk leuk !!!!
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Áls je het maar laat Houtje, om morgen óók nog met quiche aan te komen zetten!
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Eventueel een cake Houtje, is dat een idee?
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Nee, Har je hebt gelijk maar zou wel lekker zijn en de Hema heeft ze ook hoor dus geen zorgen voor morgen hahahah
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Pip, doe wel vlechten in je haar anders verwarren we je met Tapas. Hoewel? Tapas neemt haar hondje mee en jij zeker je paard?
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Hier nog één, ik zal ook moeten gaan zoals ik ben.... voel me opgeblazen en zwáár... maar Corinne zei terecht dat dat door de cortisonen komt dus geen "vriendelijke"opmerkingen aub of ik onderweg 4 taarten heb zitten opeten, ik voel me al zo onzekers.
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Houtje,Doe je even rustig aan. Iedereen neemt vast zijn eigen proviand mee en hoe dan ook zal er niemand van de honger omvallen. De party is maar van 14 tot 16.30.
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Francesca,Ik ben geboren en getogen in Vlaanderen. Ik woon nu 15 jaar in NL en ben bijna 10 jaar geleden tot Keeskop genaturaliseerd. Wannes is, geloof ik, ook een Vlaming en die komt ook misschien.
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Gem,Ik lees nu pas dat je ook komt. LEUK!Kaia,Ook leuk dat jij komt. En leuk dat iedereen die komt, komt.
Kaia Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 quote: Originally posted by: CPASEn leuk dat iedereen die komt, komt. Dat vind ik nou ook! En het zou haast nog leuker zijn als iedereen die niet komt, toch komt, maarja dat komt nog wel een keer
CPAS Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Geplaatst 4 juli 2008 Pippi,2 keer heb ik een permanent gehad.Beide keren na 2 dagen terug stijl haar.Nu is mijn haar er te kort voor, maar het zit wel netjes.Morgen zit het misschien netjes. Dat hangt af van hoe ik slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden