BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 ???Chill Houtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Houtje blijf gewoon bij je plan...dat was een hardstikke strak oplanEn wie hartig wil neemt zelf maar meeEn wie speciale wensen heeft (Verse slagroom, etc)die moet dat ook maar zelf verzorgen.Please????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Tuurlijk Chill Houtje. Du-huh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ja snotver!! Nou nie gaan zeiken hé! Ik wil ditte of datte...gewoon lekker opeten wat wordt meegenomen! Strak plan Houtje, alvast bedankt voor de moeite ennuh de taart van de Hema is overlekker Stelletje pietleuten hier! Koop voor jezelf dan maar een hartige quiche of zo!!! hahaa.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 Ik kom denk ik ook wel! Weet het dus pas zaterdag zeker!Ik neem op de koop toe dat er geen taart voor mij is!Ik ben bek-af en weet niet of ik de puf op kan brengen! Vandaar!Maar eigenlijk wil ik kennismaken met diegenen die ik nog niet in het echie ken.....en degenen die ik al wel ken, nogmaals heel graag zien.....kortom ik voel mij bijna genoodzaakt te komen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2008 YEAAAAAAAAAH Way to go Gem. En weet je, als je moe bent na een uurtje ga je toch gewoon weg. Er is nix verplicht hoor! Leuk, tot zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Visje,Ik heb je een PB gestuurd, ik haal je op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik kom ook. Ik ga direct door naar het station van Deventer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Haha hoe vinden jullie die leuke plaatjes toch!! Hee Wannes, komen he, het wordt eeeeenig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Nog maar effe een lijstje...ben gek op lijstjes AlbertinaHoutjeCPASBamBamKohtjeSafiAnnaSootheTapasVisjeMarjoHarFrancescaStienCarolienZizaLanaAdamDruppeltjeFloortjeGemWannes?Pippilotta Victualia Rolgordijna herself!en Kaia herself Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Hallo mensen,Ik kan morgen helaas niet op de meeting komen wegens omstandigheden.Heel jammer, maar het is niet anders.Allemaal een fijne dag ook voor diegenen die niet gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Pip wat een goed besluit...je zult er geen spijt van hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 OOOOOHHHH Pippi wat reuze leuk!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 jammer Mieke, volgende keer beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Ik durf het bijna niet te zeggen, want dat staat zo definitief, maar nu Pippi uit de kast is gekomen: ik kom ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Lache! Ken bijna de score niet meer bijhouden...Houtje!!!!!!Extra taart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Mieke wat jammer! Hopelijk vlgde keer beter!Kaia en Pip, heeeel goed. Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Haal het vraagteken achter mijn naam maar weg..... IK KOM OOK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 At your service Gem! Welkom, welkom, welkom! Nog meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Jeeeeeeeeeeeeh ik ga als een razende nog wat bakken denk ik.Leuk, leuk leuk !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Áls je het maar laat Houtje, om morgen óók nog met quiche aan te komen zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Eventueel een cake Houtje, is dat een idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Nee, Har je hebt gelijk maar zou wel lekker zijn en de Hema heeft ze ook hoor dus geen zorgen voor morgen hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Pip, doe wel vlechten in je haar anders verwarren we je met Tapas. Hoewel? Tapas neemt haar hondje mee en jij zeker je paard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 4 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2008 Gewoon gaan zoals je bent, Pip!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden