Spring naar bijdragen

Zomermeeting

BamBam

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 394
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoezo mobiel internet???? het is nog mooier!! op de meeting staat er een beamer met daarop het forum, en een toetsenbord, dus je kunt gewoon op het forum schrijven daar. Dat was vorige keer ook zo leuk, zaten we te kletsen en ondertussen in het groot het forum te lezen, en zo waren de thuisblijvers er ook een beetje bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh... log net weer even in om eens wat rond te lezen, kom ik op dit draadje, zie ik mezelf nog steeds in het rijtje meetinggangers staan. En ik heb me nooit aangemeld, zelfs een keer gezegd dat ik niet in het rijtje thuishoor, maar toch...:devil::angry:

Nou ja, dan kom ik toch maar even kijken. 't Is natuurlijk wel een buitenkansje, zo'n thuiswedstrijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt me waanzinnig om bij Adam in de rugzak te mogen, een vreselijk lieve opmerking van je trouwens. Ik hoop zo dat ik het red want jullie blijdschap om elkaar te ontmoeten steken me aan en mijn angst is er ook hoor maar we hebben allemaal al zoveel meegemaakt dat we dit ook wel aan kunnen denk ik zo. Als ik kom dan zal ik een kaartje opspelden met de enige echte druppeltje. Ik hoop het zo en vind het tevens heel eng maar als die kl.. rug het toelaat kom ik toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

Ik ben niet veel meer op het forum , dat heeft te maken met een verhuizing, lang wachten op internet en een baan.

Toch wil ik zaterdag komen op de bijeenkomst.
Is dat okay?

Mag ik nog ff de adres gegevens en de tijden? Dan hoef ik dat niet helemaal terug te lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina

Houtje

CPAS

BamBam

Kohtje

Safi

Anna

Soothe

Tapas

Visje

Marjo

Har

Francesca

Stien

Carolien

Ziza

Mieke

Mieke, de bijeenkomst is op de Keulenstraat in Deventer in het gebouw van Tactus. Je kunt op de site van Tactus even nakijken welk adres het precies is, en ik dacht van 2 tot ongeveer half 5. Maar dat zeg ik uit mijn hoofd. Ik word wel gecorrigeerd neem ik aan.
Leuk dat je ook komt, het is een heel cluppie zo bij mekaar.
Er is dat weekend ook een festival in Deventer, dat heet "Deventer op stelten" geloof ik. Misschien kun je wat combineren en BB heeft aangeboden om mensen vanaf het station mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...