stien Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Móet me even hier melden als ik thuis ben, is me gezegd. Bij deze dus We hebben toch maar enorm geboft vandaag met het weer.Maakte het alles nog gezelliger, warmer en saamhoriger.Ik hoop ook dat de anderen veilig huiswaarts zijn gekeert. Er is nogeen groep uit eten dus die zullen wel later arriveren.Zoals ook de andere keren is het nu niet anders. Alle indrukken moeten nogverwerkt worden en langzaam zakken. Bij mij kost dit tijd, zoals alles mij tijd kost.Tipje van de sluier voor de thuisblijvers Adam, had het koud ondanks het warme weer! Zo ist toch Adam?Visje, lag in schoolslag languit al was het op het droge.Ziza, daar had ik toch een heel andere voorstellingsbeeld van maar is gewoon "Ziza".Marjo, was wild, zeer wild!Tapas, daar waren er twee van.Har, toffe vent, had een goede kleding keus gemaakt!Anna, was veel minder verlegen dan voorgaand keer.Fran, in mijn ogen gewoon Fran.Nu denken jullie ze gaat nog wel even door, pech ik stop ermee!Aan een ander de eer om aan te vullen ofwel een andere inbreng te schrijven.Nu bijkomen. Laterss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 avond luitjes , mijn hart wordt vrolijk als ik jullie zo lees .druppeltje spijtig , volgende keer afsreken dat iemand van dit forum je oppikt ??joaan zijn de kleintjes beter ??mijn dagje was ook goed , was om 10:15 al in Antwerpen en even dacht ik dat ik in nederland was , zoveel nederlanders in Antwerpen, het gaf mij het gevoel toch een beetje bij jullie te zijn iedereen is terug veilig in zijn /haar haventje ??zo en nu beetje tv piepen ps volgende keer een beetje dichter bij de belgische grens ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Heej lieverds, nogmaals dank voor het medeleven en fijn dat de rest zich ook even meld.Carolien voel je niet schuldig, die ervaring had ik al binnen de regio en had zelf ook beter moeten weten maar dit was echt grof. Als mindervalide ben je afhankelijk en mag je niet klagen maar blij zijn dat ze je nog na 3 uur komen ophalen voor dat geld.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Heej Stien, zo ben ik wat beter op de hoogte en ja Black dit riskeer ik nooit meer. Har, waren ze erg van je geschrokken? Kan me niet voorstellen want we schrikken hier niet meer zo snel behalve als je gepakt en gezakt zit en de taxi komt niet. Gossie mensen kan er nog om janken, wat had ik jullie graag gezien. Zal mijn pasje van valys maar niet in de erfenis gooien hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Tjee Caro, wist niet dat je echt doof was, dacht dat je een grapje maakte want mijn schoonvader was Oost Indisch maar dit is heel naar en vooral in gezelschap want je schijnt zo'n last te hebben van die bijgeluiden en iedereen die praat kun je niet tegelijk naar de lippen kijken dus bent als snel de draad kwijt. Des te moediger dat je bent gegaan, sterke vrouw. Had speciaal een paars veertje voor je in mijn haar en Banjo aan haar riempje en nu staan we niet op de tekening. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Hoi allemaal, ik kom me ook nog even melden. Na de aanvankelijke zenuwen heb ik toch nog leuk gepraat met een aantal mensen. Het is ondoenlijk op zo'n middag met iedereen een gesprek te voeren, zeker als je (zoals ik) toch al wat moeite hebt met groepen mensen. Dus, Adam en Albertina, neem me niet kwalijk dat ik niet uit mezelf op jullie afstormde om me voor te stellen. Ik voelde me ietwat geremd. En degenen met wie ik maar een paar woorden heb gewisseld: ik vond het heel leuk om jullie te leren kennen, en nu een gezicht te hebben bij jullie icoontje.Joann, om antwoord te geven op je vraag: ja, het was net zo eng als de eerste keer. Anders, en op een bepaalde manier kennelijk nog enger. Gelukkig had ik Soothe bij me ter geestelijke ondersteuning. Het waren gewoon veel meer mensen, ik ben veel minder op het forum aanwezig als indertijd, en eigenlijk vond ik het ook eng de tactussen te ontmoeten. Heb ik ze ook eerlijk gezegd, dat dan weer wel. En ze zijn heel gewoon, aardig, en helemaal niet eng. Net als de andere forumgenoten eigenlijk.Het was fantastisch eindelijk eens kennis te maken met Ziza (leuke gast!), te zien dat het weer goed gaat met Kohtje, met eigen oren het sappige Vlaams van Francesca te horen (jammer dat jij er niet ook was Blacky), en te horen dat Corinne zo vernederlandst is dat ze vrijwel geen Vlaams accent meer heeft. Twee heuse Friezinnen te aanschouwen, waarvan één in galajurk en de ander in een vlot kort jurkje, te zien dat Pippi écht op Pippi lijkt, en Carolien op haar icoontje, te weten dat Har een krullebol heeft, te zien dat Stien beslist geen Michelinpoppetje meer is, Visje als een vis in het water op het gras te zien liggen, Tapas rode haar te bewonderen en Tapas om een chipje te zien vragen, het stopmaatje van mijn vriend de hand te schudden (Kaia), en te zien dat Gem écht gemotiveerd is. Een uitputtende lijst krijg ik niet uit mijn toetsenbord, dus de overige aanwezigen laat ik graag door een ander becommentariëren.Ik ga weer even voor taxi spelen. Dankzij alle koffie en Rivella vanmiddag kan ik dat alweer! Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Hallo!Ben net 10 minuten thuis.Het was een bijzondere dag.Ik vond het geweldig iedereen eens te zien!Hoop dat alles hier goed is gegaan.Eeerst lezen onder het genot van een senseo en een stukje chocola... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Leuk verhaal Anna, dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Blij dat de meeste weer heelhuids thuis zijn!Stien, dank je voor de "melding"! Leuk een aantal van jullie gezien te hebben! Dikke knuf aan jullie allemaal en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Truste Gem. En ook voor alle anderen truste voor straks.Caro, blij dat je thuis bent. Zat mij toch niet lekker dat je vervoersmiddel niet in een stalling stond. Bij ons kan zo iets niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Hallo, ik ben ook weer thuis!Tina, nog bedankt voor de lift:present:Ik heb weer ontzettend genoten van de dag! Leuk om de mensen die ikmnog niet kende te zien en alle oudjes weer te zien!Wij hebben met een paar in Zutphen nog gegeten en relaxed nog lekker gekeufeld!Ik ga nu ff terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Fijn wilde Marjo, zijn nu alle schaapjes weer op het droge hier? Nee visje en Pippi hebben zich nog niet gemeld. Alleen die Wannes zit me zo dwars.Hahahah voel me net een kloek om te controleren of de kindertjes weer in de veilige haven zijn. Sorry Tactussen, hoop dat jullie ook weer veilig thuis zij en een beetje hebben kunnen genieten van ons malle clubje.Volgens mij mis ik er nog een paar maar heb mijn dag niet zullen we maar denken dus vergeef me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Welterusten allemaal, bedankt voor alle verslagen, want ik heb echt meegeleefd. Tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Stien en visje, fijn dat jullie er weer zijn.Omdat de Tactussen bij jullie waren en ik niet ben ik vandaag maar het ontvangstcommite hahahahaPips navigator doet het zeker weer niet...........ze zal toch niet in Keulen zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Druppe;tje, erg jammer dat ik je niet heb onymoet. Maar het gaat de vlgde keer vast beter!Joann, dat is baaaalen zeg, als je net op vaklantie wil gaan en de kids worden ziek! Sterkte, ook met de was. Ik weet er alles van;)Ik ga afsluiten, lees de rest morgen weer. Welterusten allemaalVoor de Tactus van mij nog een grote bos bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Nou, ik ben nog lang niet moe! Krijg net weer een opleving! Veel te hard (lekker) gereden natuurlijk, maar (ik kruip even in een oude jas...) dat kwam Doordat ik achter BB aan reed!Ik was noghal emotioneel tijdens het eerste kwartiertje, maar dat is later weer goed gekomen. Vond het heel spannend allemaal. Het was raar omdat niets was wat was verwacht en anderzijds zo vertrouwd. net of liep ik in een boek rond... Uiteindelijk weer geland. Vind het wel jammer dat ik er niet toe ben gekomen met een aantal mensen te praten... misschien een volgende keer!Saf, je bent een prima bijrijder... behalve op industrieterreinen. Nou ja, lekker belangrijk ook. Vond jullie allemaal plezierige mensen. Drup, heel erg voor je! We hebben de taxi nog gezien die je op wou komen halen! We dachten nog, daar zal je d'r hebben... Meis! Volgende keer beter!Adam, prachtig kostuum, en wat een Jaap!Waar blijven die andere Noorderlingen.... Zeker de snackdinges van het tankstation nog beroofd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 HalloIk ben ook weer veilig thuis, Safi de hond ging gelijk ruiken wie dat vreemde hondegeurtje toch wel was:D en toen moest ik gelijk mee aan de wandel.Het was een mooie dag, een bijzondere dag en ik heb het gevoel dat mijn vriendenkring zich op een positieve manier aan het uitbreiden is.Ik ben nog met Tapas, BB, Fran, Tina, Marjo en Visje uit eten geweest en dat was achteraf een heerlijke manier om nog even af te bouwen en wat meer bij te kletsen.Natuurlijk hebben we daar ook de mooiste roddel gehoord;) meer kan ik niet verklappen.Ik ben blij dat ik er heen ben geweest en ik ben blij dat ik nog meer van jullie nu persoonlijk ken.Anderen vor de tweede of derde keer en dat was ook echt mooi, vertrouwdt.Een fijne avond, ik ga mijn man wat aandacht geven, het huis is mooi aan kant, we laten de eerste staan en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Nou we zijn elkaar lekker aan het kruisen met reageren. Ik ga woefje ff uitlaten en zie nog wel wie er is. Welterusten voor die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Joehoeeee,Zo ik ben ook weer thuis, héhé, tjee het was echt zo vreselijk leuk om iedereen in het echie te zien.Ja ik heb een reuze leuke dag gehad, daarna nog gegeten met een paar zeer gezellige meidenen gezellig gelachen en gekletst.Het was zeer de moeite waard vandaag.En zo grappig, van sommigen wist ik meteen wie het waren hahahahaha.DRUP WAT VRESELIJK VOOR JE EN VOORAL OMDAT DE TAXI JE WEL KWAM HALEN.kAN ME VOORSTELLEN DAT JE VERDRIETIG EN TELEURGESTELD BENT. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Oh ja speciaal de groetejs van BB, zij heeft geen internet dus bij deze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Oh!!!!Wie moet dan de roddel vertellen.... Gemeen hè :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Ik weet nergens van en trouwens roddelen is ten strengste verboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Nee joh! Dat kan niet op een forum.. Roddel?Achterklap!Het was een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Wat ontzettend leuk Carolien!!Ik herken er écht mensen op (mezelluf ook!)!Goed gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2008 Dank Tina en BBVertel Marjo...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden