rens Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Welkom hier Rens.Enne beloftes die onder invloed gemaakt worden om te gaan stoppen met alcohol,worden hier (voor jou misschien wel helaas wel) heel serieus genomen....Dus tot morgen, we zien je berichtje graag tegemoet.Goed dat je de stap genoemen hebt hoor om je hier aan te melden!!Zonder dollen, ik hoop morgen echt wat van je te horen....Succes ermee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Welkom Rensen ik hoop je hier morgen ook weer te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Beste Rens,Je hebt voor mij, en voor velen, een heel herkenbaar verhaal. Ik sluit me aan bij Witte:kom je morgen terug en meld je dan wat je gaat doen - minderen of helemaal stoppen?Advies van de oudgedienden is, om het per dag vol te houden en dan de volgende dag weer te proberen.Op de dagdraad, ditjes en datjes, melden velen zich regelmatig. Je kunt daar ook vragen stellen of om steun vragen als het niet lekker gaat. Heb je al eens op het forum meegelezen?Tot morgen en zet hem op!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rens Geplaatst 27 juli 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 sorry zo'n forum gaat niet werken voor mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Fijn Rens, je hebt hier de kans van je levengooi die niet weg.Ik drink al bijna 2 jaar niet meer, dankzij dit forumen zou het zonde vinden als je een eendagsvliegs was (die zijn dag niet had:D, was iemands onderschrift hoor).Kom je hier dagelijks even melden, vooral als je het moeilijk hebt,we helpen je er doorheen en dan is er weer een dag om tyrots op te zijn.Als ik het kan, dan jij ook:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Dat heb je wel erg snel geconcludeerd. Maar je moet er inderdaad wel open voor staan. Ik kan me overigens goed voorstellen hoor dat je bij de dagdraad misschien niet gelijk aansluiting vind, zeker als je nieuw bent.Toch veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Hoi Rens,Ik heb je hele verhaal en aanmelding gemist.. :$Misschien nog te confronterend. Je kunt altijd eersteen tijdje meelezen. Als je er weer klaar voor bent,dan zien en horen we je graag weer in de nabijetoekomst ... hopelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden