Spring naar bijdragen

Zondag 6 juli 2008

An

Aanbevolen berichten

Goodmorning. Wat en gezellige verslagen over gisteren. Ik kan me helemaal voorstellen hoe gezellig jullie het hebben gehad. En wat een moed om te gaan. Bij zulke ontmoetingen moet je gewoon bij zijn.
Hier is alles OK en ben zowaar trots op mezelf. Wat een rust hier in huis en wat een super start van de vakantie. Wat een kracht!!! Dit wens ik vandaag iedereen toe. De eerste laten staan en de rest volgt van zelf. :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 233
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:moon: Morgen!

Lekker he An... geniet van je vakantie, van je rust en van je zelf. Het is je van harte gegund!

Leuk dat iedereen het zo leuk had gisteren, wat een verhalen.
Ik kan me heel wel voorstellen dat het voor veel mensen fijn is om elkaar eens in het echie te zien en te spreken.
Vandaag nog lekker een beetje nagenieten en dan gaan we daarna gewoon weer dagelijks over alcohol zeuren hoor! :D

Ik ga vandaag weer naar familie in het midden des Koninkrijks.
Hele dag onderweg... geeft niet, is ook belangrijk.
Met zoveel auto-kilometers is het makkelijk om die eerste te laten staan in ieder geval!

Mensen, plezier gewenst! :rose:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water: een hele fijne dag vandaag! ... en genieten. Het is net of mijn hoofd nu eindelijk orde op zaken kan stellen. Hectiek en chaos is niet bevorderlijk om nuchter te worden... en te blijven.
Nu ben ik al bijna een jaar op het forum en vul trouw iedere dag mijn dagboekje in en kom tot de conclusie dat ik het nog niet zo slecht heb gedaan, maar....... het toch af en toe drinken van alcohol maakt mijn leven nodeloos ongelukkig. Dus ik moet echt naar NUL. Nu probeer ik niet meer zover vooruit te denken en het te laten komen zoals het komt en dat geeft ook alweer rust.
Anders denken = is echt anders doen.
Ik verdien het voor mezelf om de drank te laten staan, het is veel beter voor me.

Vanmorgen kocht ik via ebay een super aanbieding. Een hele dag reizen met de trein voor maar 14,95, dat is toch mooi meegenomen. Een hele dag in de auto zitten is toch niet aan mij besteed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... gedouched, geschoren, schone kleren aan, hond en kat uitgelaten, wasje opgevouwen, beneden gestofzuigd, keuken gepoetst, nu even een bakje yoghurt, zometeen nog een korte plaspauze voor de Woef en dan ga ik er van tussen. Ik zwaai wel even als ik bij èèn van jullie langsrij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Beetje bekomen van alle indrukken? Als roosjes geslapen zeker van vermoeidheid, of juist niet?

Fijn te lezen An dat jij je zo goed voelt, vast houden meis.

Heb al vele mensen hier zien komen en gaan en ik begrijp niet dat Wannes me niet los laat en me zo'n zorgen baart. Hij was zo goed bezig, positief en serieus en opeens is hij weg. Zou ik me zo in iemand vergist hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en wat ik ook nog even wil zeggen: Visje bedankt dat je het probleem rondom alle drups hebt kunnen oplossen want het is me opgevallen dat ze weg zijn. Het was niet mijn bedoeling ze weg te jagen maar dat gedoe om die namen vond ik heel erg en voel me nu hier een stuk beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Wat een heerlijk dagje gisteren. Ik was te laat thuis om de computer nog op te starten (nou ja, niet te laat maar te moe). Na de meeting ben ik met mijn vrouw de stad nog ingegaan om te genieten van vele voorstellingen tijdens "Deventer op Stelten". Grappige, aandoenlijke en spectaculaire. Was pas om 1.00 uur thuis.

Ik heb genoten van de meeting. Toch leuk om al die mensen eens echt te zien. En vooral ook leuk om te zien dat anderen dat ook leuk vinden. Ik heb hier en daar een praatje gemaakt maar vooral genoten van de ontspannen sfeer (nadat de eerste kennismakingen hadden plaatsgehad). Een normaler bij elkaar geraapt mensenzooitje kan ik me nauwelijks voorstellen. 's Avonds in de binnenstad in het weekend kom je vreemder, griezeliger en onaangenamer volk tegen. Ik heb gisteren niets vreemds, griezeligs of onaangenaams kunnen bemerken. De Grootste Gemene Deler van het clubje gisteren was voor een buitenstaander absoluut niet te raden. Ik denk dat ik op een eventuele vervolgmeeting toch wel weer aanwezig zal willen zijn.
En ik wil ook Bert en Heleen van Tactus langs deze weg nog een keer hartelijk danken voor hun inzet en aanwezigheid.

Druppeltje, je blijft een spannend mens. Hier op het forum maar gisteren toch ook wel "op de meeting". Het is hier al eerder ergens gezegd, geloof ik, een volgende keer misschien een afspraak proberen te maken met iemand van het forum uit je buurt om mee te rijden?? Nu ja, ik loop op de dingen vooruit, is niet erg handig. Eerst maar weer eens vandaag gaan beleven.

Ik ga nu eerst maar eens douchen en dan weer de stad in. Kijken of er nog iets te zien valt wat ik gisteren niet gezien heb. Lukt vast wel.

Een fijne dag allemaal nog. Tot later.

gr. Koh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Druppeltje,
Ik wil je nog even zeggen, dat ik blij ben dat jij blij bent dat het opgelost is met de andere Druppel en Drup, maar wil toch even doorgeven dat ,ik weet een beetje hoe de vork in de steel zit, dat er niets maar dan ook helemaal geen kwaad steekt, of stak in het verzinnen van die namen. Toen Druppel zich aanmelde was ze zich absoluut niet bewust van de aanwezigheid van een andere Druppel!
Drup was wel op de hoogte, van de namen, maar heeft zich echt niet gerealiseerd dat hij jou daar mee
een zeer onprettig gevoel zou geven( zie het maar als een uit de hand gelopen grapje) en dat het niet grappig was zijn ze nu inmiddals wel achter gekomen. Om een lang verhaal kort te maken, ik ken Druppel en Drup van de AA en zij komen daar om te leren met hun alcoholprobleem om te gaan en te stoppen met drinken.
Het zijn aardige mensen met een serieus alcoholprobleem, die iedere dag moeten vechten om niet te drinken, net zoals de meeste op dit forum.
Fijne dag allemaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Kohtje dat je het zo leuk hebt gehad, doet me altijd goed te horen als mensen genieten.

Een spannend mens? Hahahah mijn vader zei vroeger: de man die jou ooit trouwt zal nooit een saai leven hebben. Nou daar had hij gelijk in want saai is mijn huwelijk nooit geweest alleen kon hij het op zijn 52e allemaal niet meer aan en stopte met roken...........Hahah dat is een echt nadenkertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej Sonja, lief van je. Had dit van visje al begrepen maar wilde er hier niet op ingaan en/of namen noemen. Toen visje met haar uitleg kwam begreep ik het wel alleen op dat moment voelde ik me bedreigt omdat er steeds meer kwamen, voelde me in de maling genoemen en gekwetst omdat ik niet begreep waarom dit gedaan werd. Enfin het is opgelost en nu zullen ze wel beter na gaan denken voor ze aan zoiets beginnen. Het zullen best wel aardige mensen zijn en lief dat je er even op terug kwam. Hebben we ook weer gehad hier op het forum. Hahahah je maakt hier nog eens wat mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kohtje ik ben jaloers op je, dat jij vandaag in Deventer kunt rondlopen.
Ik had het allemaal graag wil zien, want ik heb wat op het internet zitten neuzen naar Deventer op Stelten en was erg onder de indruk van het macabre spektakel dat je daar te zien krijgt.
Geeft mij gelijk weer inspiratie, om zelf ook met dat soort dingen bezig te gaan.
Het avontuur blijft bij mij altijd roepen, gelukkig.
Dus je kunt volgend jaar me vast tegen komen in je mooie stad en doe ik bij jouw een bakkie kofiie in je atelier of jij bij mij in de bus.
Geniet er met volle teugen van vandaag, al die kleuren moeten jouw ook inspiratie geven en die creativiteit van de mensen die er aan deelnemen zal wellicht je eigen creativiteit strelen.

Ik heb ook genoten van de dag gisteren en vond de sfeer ook heerlijk onstpannen.
En wat een hoop lekkere dingen om te eten.
Ik was ook blij dat we buiten in het gras konden zijn, al kwam ik er op het laatste moment achter, dat boven op de dijk het uitzicht adembenemend mooi was, water, mooie bloemen en een Tapas die heerlijk aan het rondrennen was. Tot dat hij zag dat ik iets in mijn mond stopte en toen zat hij zo snel als een haasje voor mijn voeten.....wat een schatje, een echte beroeps schooier, maar niet irritant.

Bert en Heleen, ik had wel het gevoel dat jullie ook genoten om ons allemaal te zien, aangezien jullie samen met Marielle de internettherapie van de grond af aan in elkaar gezet hebben. En nu konden zien hoe wij, die als verloren kneusjes bij jullie binnen kwamen en nu als gezonde, levendige mensen met elkaar stonden te kletsen. Nog bedankt voor jullie geweldige inzet en motivatie.

Nou ik kan vandaag wel door blijven schrijven. Ben in ieder geval blij dat ik jullie ken.
Al mijn chaufeusses bedankt voor het veilige rijden!

Water doe je voorzichtig aan?!

Ik ga vandaag naar een Keltisch festival met een fantastische band.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik kom net mijn bed uitrollen! Blijkbaar was het gisteren toch inspannender dan ik heb gedacht!
Het ziet er heerlijk uit buiten, straks hoop ik daar nog even van te genieten!
Gelukkig is iedereen goed thuis gekomen zo te lezen.

Wannes,
ik zou ook wel graag willen weten hoe het met je gaat!

Carolien,
leuke tekeningen! Aan een staartje, zonnebril of jurkje herken je toch wel mensen! In ieder geval geeft het een juist beeld weer, ongedwongen.

Karinneke,
fijn je weer te lezen. Ik hoop dat je snel weer beter in je vel komt te zitten!

Houtje,
doe rustig aan vandaag! Geniet ervan dat de kids er niet zijn. Hopelijk heeft je nek/schouder niet teveel geleden!

Pip,
hebben de kinderen het leuk gehad bij hun vader? Ben jij ook een beetje bijgekomen?

Zo ik ga nu bedenken of ik ga trainen met de koppijn die ik heb, of dat ik het oversla. Ik heb zin in het laatste.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ja, ook hier in de bezink-fase...
De gemene deler was zeker niet herkenbaar, heel bijzonder!
Heb er veel aan gehad, ondanks dat ik zo weinig heb gezegd.
Het belangrijkste voor mezelf, in elk geval, is dat het me nog meer heeft gesterkt op de ingeslagen weg door te gaan!!!!

Eén minpuntje; ben vergeten op de dijk te gaan staan. En daar baal ik nu wel van, als ik Safi zo hoor!
Zal nog eens terug moeten dus...

Nou, om Bert en Heleen hoef ik het niet te laten, wat een lieve tactusjes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, hier nog één die alles even moet laten bezinken, heeft toch veel indruk gemaakt gister.
Heb ook niet zoveel tekst vandaag, ben een beetje stil van binnen. :lips:
Mensen maak er een mooie dag van vandaag en nogmaals dank dat ik jullie heb leren kennen.
Natuurlijk lang niet iedereen gesproken maar toch fijn jullie gezien te hebben.

En vooral die lieve Tactusjes, Bert en Heleen, reuze bedankt, het was top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, werd schandalig laat pas om half elf wakker! Maar goed, ik zal het nodig hebben gehad.
Caro, leuke tekeningen! Knap hoor.
Ik zat hier gister nog vol verhalen, het was erg leuk. Wat mij betreft over 3 maanden weer! Het heeft mij erg gesterkt en heb vanmorgen niet een halve maar ee hele pil ingeslikt!
Nu ga ik de tafel dekken, eitjes erbij, verse broodjes uit de oven en jusdórange jam jam:D
En ja wat zullen wij eens doen vandaag, kweet nog niet. Niet drinken dat is zeker, ben ik morgen weer lekker helder!
Sonja, nog bedankt voor je uitleg, het is goed zo!
Tot laters!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...