Har Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Trouwens hondje Tapas, eet van het bordje van Tapas zie ik op de tekening. Nou, dan had ik dus ook rustig een stukkie van mijn gebak mogen geven. Kon elke keer dat Tapas me het gebak uit de mond keek, vrouwtje Tapas niet vinden om te vragen of het mocht dus heb in eerste instantie niets gegeven....op het laatst dan toch maar een stukje. Vraag me nu toch serieus af of hondje Tapas niet het meeste gebak van ons allemaal heeft gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Nou Har en ik maar denken dat het BB was maar die deed het openbaar en jullie hebben hondje Tapas allemaal stiekum wat gegeven. Ik ken die trucjes wel met die lieve trouwe hondenogen, tenminste van mijn hondje dan, zelf heb ik ze niet helaas. En dat is weer nutteloze informatie hahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Tsja, Drup hondjes zijn grote verleiders..die weten je uitstekend te manipuleren. Vraag me af of dat instinct is of aangeleerd gedrag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Caro, niet te veel er aan snuiven want je kan er haai van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Nou Har die van mij heeft een jaar opgesloten gezeten, mishandeld en kreeg nauwlijks tot niet te eten. Vraag me dan idd af of het instinkt is (overlevingsdrang?) maar zeker niet aangeleerd denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Zo de HH zit er bijna op, gestofzuigd, gedweild, gestoft, keuken gesopt, nu nog even debadkamer en dan ben ik weer blij dat de klus is geklaard.Ik weet toen ik nog een kat had dat ik elke dag moest stofzuigen en dweilen, dat is één van de redenen dat ik er niet meer aan wil beginnen, alhoewel het is natuurlijkwel vreselijk leuk zo'n dieren maatje in huis.Zag ik gisteravond weer op tv. mensen dumpen gewoon hun huisdieren omdat ze op vakantie gaan.Daar kan ik dan weer boos om worden, tjonge wat een egoisme, er waren er zelfs die een heel nestje jonge kittens in een plastic bak in de tuin bij een verzorgingshuis hadden gedumpt.Ongelofelijk, maar waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Nou, als een hond gewend is wat te krijgen, is dat gedrag snel aangeleerd. In het geval van jouw hondje weet ik het niet. Weet wel dat Jira, mijn oppashondje vaak barste van de honger....het beessie was net zo mager als zijn vrouwtje en vegetarisch...Tsja, hoe je een hond jouw ideaal kunt opdringen, blinde vlek volgens mij. Hij was dan ook zo snel als water als er buiten iets eetbaars op het gras lag...hap, slik weg! Maar schooien deed hij nooit, dat was hem denk ik afgeleerd. Ik gaf hem een handje brokjes extra per dag en dat was blijkbaar voldoende...toen was het goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Zo even een lunch break Je gaat sneller als ik Tina, maar ja ik heb de boodschappen in elk geval al binnen.Het weer doet raar hier, af en toe erg donker en hard waaien maar vooralsnog droog.Wat betreft huisdieren, bezint eer gij begint hé.Er komt inderdaad wat meer werk om de hoek kijken. Ik merk het goed als zoontjelief geweest is met zijn hond, nou ja tekkel. Niet iedereen noemt dat "hond", maarlaat wel zijn sporen na.Echte liefhebbers zijn het, die het beestenspul voor vakantie aan de weg zetten. Caro, streepje boven verder bloemetjes.Tja dat krijg je als je naar hélé andere zaken zit te kijken hé!Har, dat van die conducteur heb ik gemist :$ maar ja, dit keer had ik echt wel eenretourtje. Na de vorige meeting was ik aan het zwartrijden, geloof dat Visje hetniet zo erg vond. Houtje, waar ben je? Hoe ist nu?Zat er voldoende in het potje, anders moet Tapas nog bijleggen hoor!Die hebben met z'n tweeën voor vier taart gegeten Saf, je probeert je er weer aardig uit te draaien hé?Nu nog lekker mijn bed verschonen, kan ik er straks weer lekker in kruipen. Boek er nogeven bij, daar heb ik nou echt zin in.Mag hoor, ik ga het nachtleven in......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hoi Carolien,ik had geen k(l)eurig blousje aan, maar een grijs sweatshirt met korte mouwen en capuchon, daaronder wit shirt, witte broek en bruine laarzen.Ik ben vandaag vrij, maar zit met kriebels in mijn buik (niet de leuke) omdat ik morgen weer moet werken. net niewe baan, zie er zo tegen op....Zonde dat ik mijn dag zo laat beinvloeden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Tina, wat ben jij aktief! Ja triest he en elk jaar gebeurd dat weer. Mijn hondje komt uit Spanje daar zijn ze gek op puppy's en zodra ze volwassen zijn worden ze gedumpt op een manier die je niet wil weten. Hier komen ze meestal nog in een asiel en krijgen ze een humane verzorging. In Spanje belanden ze meestal in een dodencel en dat betekend geen eten of drinken en binnen 3 dagen de nek gebroken want dat is goedkoper als een spuitje. Mijn leive Banjo zat daar al in en enkele uren voor haar nekje zou worden gebroken is ze gered. Fijn zit ik al weer te janken om alle die zielepootjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Ik ben weer in da house, maar niet voor lang. Was met vriendin als begeleider mee naar bedrijfsarts/UWV. We hebben er ruim een uur gezeten. Inmiddels verrék ik van de pijn, het vele autorijden dit weekend (ook gisteren dus) gaat me niet in de koude kleren zitten.Ik wil eigenlijk nog even naar het Office Centre zo meteen, wat kantoorspullen halen voor mijn (vrijwilligers) werk en andere zaken, maar hoe langer ik thuis blijf zitten hoe minder zin ik krijg.Carolien,Bambam had een zwart jurkje aan (heel sjiek) met een V-hals, Franscesca had een rood topje aan op een spijkerbroek, Marjo had een zwart jurkje aan korte mouwen en met knopen erop, Pippi had een zwart jurkje aan met een heel klein ruche aan de onderkant, Albertina had een beige broek en topje en een gehaakt vestje, Gem had een bruin/beige gestreepte bloes (die heb je Har gegeven), Safi had een oranje/rood jurkje, heel luchtig wel slim, Soothe had een lichtblauw overhemd op een beige broek, Anna had een polo-shirtje (rood? dat weet ik niet meer) aan, dat is wat me zo gauw te binnen schiet. p.s. ik had een witte broek en wit topje en een rood/wit gespikkelde blouse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Stien, wat klink je monter, vasthouden hoor.Ja Lana, dat is eng, je bent een vreemde en er wordt vanalles van je verwacht. Je bent onzeker en bang dat je alles meteen goed moet doen waardor je juist alles verkeerd doet maar daar is wel een proeftijd voor. Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden dat je wat kan slapen en sterkte voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Ik kan je wel een beetje proberen te helpen, Caro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 quote: Originally posted by: safidepafiHahaha..ik heb jullie allemaal lekker voor de gek gehouden! Pfew, ik dacht al: hoe kan iemand dat nou weten, we hebben nog wel zooo voorzichtig gedaan Jarige Sandra en Kanjers van het RAFteam: van :heart:e gefeliciteerd Hoi Lana, jeetje morgen een nieuwe baan spannend.....waarom zie je er zo tegen op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Lana, zet 'm op hé wie weet valt het allemaal mee joh, ik zal voor je duimen morgen.Ha Stien, ik ga vrijdag ook weer het nachtleven in nou ja halve dan, 4 uur beginnen.Zo mijn klussen zijn gedaan:Dzometeen even de boodschappen en dan lekker niksen.AAarch Druppeltje wat angstaanjagend, ik ben ook lid van dier in nood krijg ik altijd een kwartaalblad.Nou je wil niet weten wat daarin staat, brrrrrr.Ongelofelijk dat dat maar kan allemaal.Houtjuuuu hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Stien, lief dat je het vraagt. Er zat zeker voldoende in het potje, ik heb er nog een paar euro aan overgehouden en heb Har zelfs nog het volledige bedrag kunnen betalen voor de bloemen. Ik heb bij Visje erop aangedrongen dat ze die paar euro's accepteerde maar dat wilde ze persé niet (eigenwijse vis, wacht maar als ze het DrijfHout tegenkomt....) ze zei dat ze geld genoeg had :D:D:D:D nee hoor ze wilde het graag betalen, het was niet veel zei ze.Dus ik heb opeens het idee, Tapas had zoveel gekocht ook (die broden en feta en olijven) om het aan haar te geven dan heeft ze ook een tegemoetkoming in de kosten, wat vinden jullie daar van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lee Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Oh, ik heb het misschien verkeerd verteld. Ik ben vorige week woensdag al begonnen.Was vanaf die dag iedere avond doodop en had eigenlijk spijt dat ik mijn oude baan had opgezegd. Morgen dus de tweede week al, maar ik noem het nog steeds mijn "nieuwe" baan.Mis mijn maatjes en de routine. Maar ik moet mezelf maar even tijd geven.Lief dat jullie mij steunen, dat helpt me nu al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Fijn houtje dat je er weer bent en doe rustig aan.Caro hou op met me, kan daar helemaal niet tegen en Tina begon ook al en nu kijk ik in die lieve ogen van mijn zielepootjes: de peozen en doggy.Er drupt iets over mijn wang, nee dat is druppeltje niet maar een druppel, nee grote traan....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Ja ik moest vanmorgen ook weer autorijden dus kon pas net voor het eerst mijn morfine nemen, mèn wat had ik veel pijn vanmorgen. We moesten naar Maarssen toch dik een half uur rijden, en mijn vriendin was super gestresst dus die kon niet rijden.........pffffffff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Houtje, wat ben je toch een lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Ik begeleid wel meer mensen naar UW en UWV en beschouw dat als vrijwilligerswerk. Het is een zware gang voor de betrokkenen, en het is fijn voor ze dat er iemand bij ze is. Inmiddels weet ik aardig hoe het gaat dus ik houd een vóórgesprekje met ze en vraag ze helemaal uit, en dan kan ik tijdens het gesrpek met die artsen ook aanvullen en zo of dingen verduidelijken. De maatschappij zorgt goed voor mij door te zorgen dat ik kan leven door mij een uitkering te geven en ik ben blij dat ik wat terug kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Houtje, doe nu eens een dagje of 2 rustig aan, je over belast jezelf echt hoor!Die arm en nek moeten echt rust hebben, des de meer baat heb je bij de 2e behandeling.Niet dat je je er veel van aan zal trekken:$.maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hee Houtje, ik vind het prima dat wat erover is aan TApas te geven, ach de kinderbijslag is toch net binnen en dat is bij ons een leuk bedragje , nou ja, mag ook wel.Sterkte met je arm, ik ga ff een uurtje tukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Fine by me hoor! Doe het resterende geld maar aan Tapas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Oh lekker Visje zo'n middag dutje, als ik dat doe slaap ik vanavond niet.Dus ga ik maar effe boodschapjes halen zo.Alhoewel het is wel weer voor een middagdut........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden