blacky Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 het mag wel even , maar het moet niet blijven duren he .aan pipke zou ik zeggen wie wil drinken zal drinken , al staan er duizen te schreeuwen drink niet , drink niet .heb daar tsraks iets binnen gekregen via you tube als men dat ziet vergaat de zin in het drinken mij dadelijk ., maar ik weet niet hoe het hier te plaatsen.ik wou vandaag een baby poesje helpen dat vast zat , resulaat is dat mijn duim stuk gebeten is , en dat de moeder poes mij langst achter serieuz gepakt heeft , heb diverse wondjes in mijn been , zal maar opletten dat ik morgen niet miaauw of geen poezen snor krijg , eerlijk gezegt voel ik mij niet al te lekker miaauw miaauw hoi potato spud blij je hier tegen te komen , ook blij trees te lezen druppelke het is niet enkel in spanje dat men de dieren niet goed behandeld , ik heb veel spanjaarden gekend die heel maar dan ook heel liefdevol met hun dieren om gaan ;ga hier maar eens bij een belgische boer kijken of elders kan men ook die taferelen tegen komen , of vorig jaar die l.l die zijn hond aan zijn auto vast gebonden had en zo over de autostrade reed ??vermoed dat het in nederland niet gebeurt ??mensen ik ga plat , ben aan de platte en enorm duizelig misschien tot later ps nog niemand teken van leven gehad van vie /benthe ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 :heart::heart::heart::heart::heart:Fran van mij een slinger voor je halve jaar!!:heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=5xJBM3eYIlo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Gem. je CAO nakijken zou ik zeggen en een gesprek met de ARBO arts aanvragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Lees ik net dat de FNV Horeca er twee uur voor geefthttp://www.fnvhorecabond.nl/in...9d0912c6ea6e3bf751dbbd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hallo lieve mensen,Ben weer terug van weggeweest. Even wennen aan dit takkeweer.Heb hier en daar wat teruggelezen. Alles is natuurlijk niet te doen.Begrijp ik het goed dat Houtje nog steeds haar pijnklachten heeft? En dat jullie het beregezellig gehad hebben. Hoop er een volgende keer ook bij aanwezig te kunnen zijn.Zag hier en daar wat nieuwe namen . welkom allen. We hebben een fijne vakantie gehad. Eerst een week in een heel rustig huisje. Stil, stil en nogeens stil. daarna 397 km gefietst naar Wenen. En toen nog 2 dagen de prachtige stad bezocht. Ook nog naar een concert geweest in de zaal waar op nieuwjaarsdag de opnames worden gemaakt. Ook het graf bezocht van Beethoven , Strauss en andere beroemde mucisi. Prachtig weer gehad. We begonnen met factor 4, vervolgens 8 toen 20 en daarna 40:) wat wil een mens nog meer. Met het niet drinken is het heel goed gegaan. we hebben af en toe wel samen een flesje wijn genuttigd, maar daar is het dan ook bij gebleven. Ben er zelf zeer tevreden over. Heb jullie af en toe wel gemist en ben ook weer blij om weer thuis te zijn. A.s. zaterdag hebben we nog een etentje omdat we (schrik niet) 35 jaar getrouwd zijn. deze week hebben we nog vakantie.Daarna gaat alles zijn gewone gangetje weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Safi,ik van niet onder een CAO (voorheen altijd wel) vandaar mijn vraag! Het is nu nog niet aan de orde maar als een werkgever zo knieperig is dat ik niet in werktijd naar een arts kan, als ik bijvoorbeeld een keelontsteking heb, dan kan hij in de str*nt zakken! Of ik meld me ziek! Mag hij kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hoi Sammy,Leuk om je verslagje te lezen en dat je het zo leuk hebt gehad!Ja, vervelend genoeg heeft de cortisoneninjectie niet geholpen dus ik mag 22 juli voor de tweede keer. Leuk vond ik het niet hoor! Dat porren tussen je wervels met die naald, brrrrr, en het deed behoorlijk zeer vond ik. Dit weekend was erg druk maar ook heel leuk met de meeting in Deventer, maar ik rol óm van de slaap dus ik zit al in PJ en ga zometeen naar bed.Doeiiiiiiiii !!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Nee we moeten niet aan de gang blijven tegen Pip maar toch kan ik het wel begrijpen. Hups meis de hoek in, plaats genoeg want Wannes mocht er uit hahahah. Naar hoor, heb je een scheiding achter de rug, hoop je happy te worden met een ander en krijg je zo iets.........Fijn Tapas dat je me berichtje negeerde, vond het erg lomp geschreven van mezelf.Heb al eerder aangegeven dat Vie/Benthe en Delta op het noodforum schrijven maar nu weet ik het even niet meer omdat ik er anders over denk als diverse anderen dus daar de benen heb genomen toen ik het weer tegen kwam. Maar neem eens een kijkje daar misschien dat je dan kunt lezen hoe het met haar gaat of misschien kan Tapas verder helpen of plaats een oproepje op het noodforum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Weltrusten houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Wannes we noemen dat een viespeuk.......!!!!!!!!!???????? Viezerik of krijg ik nu patatje oorlog hahahaha. Oeps misschien kennen ze daar allen friet met pickels of gaan niet verder als patat speciaal. Heheh maak ik de rest van onze Belgen ook weer boos en zo is druppie niet aardig vandaag en nee ik hoef niet ongesteld te worden maar het lijkt er wel op hahahah Maar weet dat ik heel graag bij jullie zou willen wonen er er 35 jaar lang heel vaak gekomen ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Sammy,fijn dat je het zo lekker hebt gehad! En dan nog ook goed weer!En wat een tijd getrouwd!!!!!!Fijn dat je er weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Fran, gefeliciteerd met je half jaar!!! RAF! Op naar de twee, gefeliciteerd!!! :present:Ja, Soothe, ik ben traag vandaag. Loop met m'n hoofd nog steeds een beetje elders!Sammy, mooi dat je zo,n goede vakantie hebt gehad! Klinkt leuk allemaal!Pip, kom je nog even?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Nu begint het te hagelen, dat is mijn straf. Weten ze daarboven blijkbaar niet dat mijn dak al gerepareerd is hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Blacky,Joamoar, ik ad toch ooek gien probleam me den alcool.Gelukkig ben ik nooit agressief geweest. Alleen heel erg passief en apathisch.Tjee, als ik dat zo zie, dan ben ik des de blijer dat ik er een punt achter heb kunnen zetten.Mensen,Allemaal een goede avond. Ik heb het vandaag rustig aan gedaan en ben van plan om vandaag bijtijds in bed te kruipen (Stien, je leest het goed, nu moet ik het straks nog doen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Heej, Sammy fijn dat je weer gezond onder ons bent en nog fijner te lezen dat je het leuk hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hoe gaat het met je Pip? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
casiris Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Hallo allemaal,Iedereen die het nodig heeft,sterkte gewenst,en alle mijlpalers gefeliciteerd.En iedereen met pijn ook sterkte en beterschap gewenst.Straks probeer ik zoveel mogelijk terug te lezen van zondag en vandaag.Maar oh,wat ben ik misselijk!!!!Ik heb net een doos met 12 (neger)zoenen leeggegeten,dat was ik al een tijdje van plan,want sinds ik niet meer drink snoep ik heel veel. Vooral zoetigheid,en daar hield ik eigenlijk helemaal niet zo erg van.Maar ja, ik heb een weekend overleefd met een etentje,een groot feest met BBQ en een verjaardag,met liters SPA, nu heb ik die (neger)zoenen wel verdiend,ennuh.....het eerstvolgende jaar hoef ik ze niet meer, burps!nu ga ik even lezen, doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Pip, je bent je bed ingekropen. Hoop dat je daar even veilig was....Ik wens dat je het echt kan afsluiten, no quilty feelings!Ga voor jezelf meid!Accepteer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Carisis je weet toch wel dat je geen negerzoenen meer mag zeggen. Weet je die ophef niet meer en jij zegt dat op een openbaar fotum hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Ja Marjo ik hoop dat ze ook even het dekbed over haar koppie heeft kunnen trekken en zich heeft kunnen afsluiten van de boze buitenwereld. Zucht zo gaat het goed en een tik........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Druppeltje ????????? Ongesteld en dan de hoek in :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Het hielp mij altijd enorm om even te douchen, lekker lang en lekker heet, soms wel 3 keer op een dag!Hoop dat het jou ook even helpt, Pip. En ik zou willen zeggen, het is niet erg...Maar het is wel erg, want je verdient beter!!!! Veel beter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Rudy, ik zie je ingelogd.Gaat alles goed met je?Met mij gaat het soms wonderbaarlijk goed!Heb geloof ik meer inzicht gekregen, en sinds ik een kleine dosis AD slik, is mijn hoofd wat meer in balans!Groetjes, Marjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juli 2008 Pippi,Je ex-vriend is een volwassen kerel en wat hij doet met zijn bedrijf is zijn eigen zaak.Jij hebt met hem gekapt. Jij bent hem niets verschuldigd.EN JIJ BENT ABSOLUUT NIET VERANTWOORDELIJK VOOR ZIJN (FINANCIELE) DADEN.Blijf bij jezelf en blijf lief voor jezelf. Zaterdag zag ik een mooie, aardige, krachtig ogende vrouw. Gebruik die kracht om op je eigen benen te staan. Jij kunt je 'mannetje' staan. Daar heb jij geen man voor nodig. Als je kiest voor jezelf, kies je automatisch het beste voor je kinderen.{{{{{{{{knuffel }}}}}}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden