Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juli 2008

Gast

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Voor de duidelijkheid, dat gemis heeft alles te maken met eerlijkheid, vertrouwen, liefde, houden van, respect acceptatie, geloof en dan bedoel ik niet een religie, streven naar mededogen en mensen in hun waarde laten.
Begrippen waar ik de betekenis niet van kende.
Niet vóór en niet tijdens mijn drankperiode.
Nu wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had ook meer een band met mijn vader dan met mijn moeder. Maar mijn moeder heeft op 34jarige leeftijd een hersenbloeding gehad na dat ze haar hoofd flink had gestoten, Ze moest daar ook mee omgaan. ik weet hoe moeilijk dat geweest moet zijn, want we hadden hetzelfde karakter. Zij fietste ook graag en hield van handwerken(kruikenzakken breien):) Van toneelspelen enz. Daar viel veel van weg met haar handicap. Dus misschien had ik anders wel een hele goede band met haar gehad en nog veel zussen en broers?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy frappant was dat door onze levenswijze er geen band was tussen ouders en broers onderling.
Er was geen emotionele band.
Dus hadden wij alleen maar materialistische zaken met elkaar te delen.
Ik weet inmiddels wat ik daardoor heb gemist.
Als wij familieleden bij elkaar komen blijft het een oppervlakkige vertoning met drank als middelpunt.
Och het is maar waar je tevreden mee bent.

Inmiddels heb ik mensen getroffen waar ik wel mijn zieleroersels kwijt kan.
Het is de keerzijde van de medaille.
De kant waarvoor ik nu gekozen heb, bevaltmehet best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sandra door de verhalen van anderen heb ik mezelf beter leren kennen.
De gedachte dat ik gek was heeft me ervan weerhouden open over mijn angsten te durven spreken.

Wij alco's hebben veel raakvlakken.

Nu ben ik echt weg.

dagdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, ik heb maar 1 broer. wij hebben wel een hele goede band. ik maak me wel zorgen om hem. hij drinkt ook veel te veel . is vaak gestressd door zijn werk, rookt er ook nog bij. tel uit je winst.
Gelukkig hoeft hij nog maar 2 jaar te werken en hoeft hij deze jaren niet meer zoveel verantwoording te dragen. Was directeur van groot bedrijf. Maar toch!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej, sorry voor de hartverzakking hier, huisarts (vriend) en mezelf. Heb een TIA gehad, praten weer goed alleen is mijn linker arm nog wat lam en gezicht scheef. Met mijn linker oog zie ik ook nog bijna niets maar het zou goed moeten komen. Nogmaals sorry dat ik jullie zo liet schrikken maar het gebeurde me zo opeens dat ik er zelf van schrok want was een berichtje aan Houtje aan het tikken en opeens werd het zwart, zag niets meer en viel opzij. Gelukkig dat mijn huisarts ook mijn vriend is dus die kon ik 06 bellen maar ook hij stond te trillen vor de deur want ik kon niet opstaan. Politie er bij, de buurt toe kijken. Nou als ik mijn aandacht vandaag niet heb gehad dan weet ik het niet meer maar vind het wel heel erg dat ik jullie zo heb laten schrikken. Weet niet meer want ik wilde zeggen over die morfine want heb zelf ook nog de bibbers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Geer, komop! Jackson probeerde volgens mij alleen maar uit te leggen dat-ie alles voor wou zijn!
En ja, soms doe je gekke dingen, en ja, sóms is daar ook alcohol bij betrokken!
Maar we hoeven dan toch geen stempel op hem te plakken, of ons af te vragen of hij dan misschien bi is?

Maar ik ben blij dat het met jou zó goed gaat, hartstikke goed!

En ik hoop dat Jackson het ook redt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy, thanks
Ik heb vandaag mijn levensverhaal op papier geschreven. Het is schrikken om alles zo zwart/wit op papier te zien.
Ik heb een liefdeloze jeugd gehad. Ik was een bang kind die dit probeerde te camoufleren door stoer te gedragen. Ben twee keer door neven misbruikt. Heb een aantal liefdeloze relaties gehad. Ik heb mij levenlang als een buitenbeetje gevoeld, een beetje dom en iedereen in mijn omgeving waren intelligent en knap en ik voelde mij leleijk en dom. Ondanks dat iedereen tegen mij zei dat ik een sterke onafhankelijke vrouw bent. Ik ben niet eens in staat om van iemand tehouden. Ik weet niet eens wa het is.
Ik voel me al heel mijn leven verloren.
Ik schrijf maar wat van me af, hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Rudy,
lief dat je nog ff inlogd om mij te begreoten. Jij ook Ferry, eergisteren.

Ik ben weer terug van weggeweest.

En Charlie durf het niet, om er tussenuit te piepen als ik net weer terug kom.:D

Het gaat weer goed met mij op dit moment. Ik sta sinds lange tijd van hevig drinken, om alle emoties niet mee willen maken weer stevig op mijn benen. Ik sta nu een week droog en het is dus die beruchtste achtste dag waar ik altijd de fout in ging, maar vandaag ga ik hem halen.

Ik was de laatste dagen af en toe aan het bijlezen, want voor mij is het bijna een nieuw forum nu.

Ik zal me zostraks of morgen wel even opnieuw voorstellen aan de nieuwe lotgenoten, maar ik moet nu mijn man ophalen van zijn werk, want ik had de auto nodig vandaag.

Ik ben blij jullie weer gevonden te hebben, ik vind het alleen jammer dat de meeting net is geweest, maar wie weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...