Spring naar bijdragen

Vrijdag 11 july

Otje

Aanbevolen berichten

druppeltje, wat lees ik je nu boos?

Geen idee, of toch wel, of het tegen mij is gericht. Twijfelde even of ik wel zal reageren.

Jij "was" in een grapjes bui, ik in een serieuze bui.......kun je dat relativeren?

Ik heb niet gereageerd op dat jij ziek geworden bent, ik ben nog aan het bij lezen,
tussen de bedrijven door. Het rare is dat ik meteen dacht, ohh dat is de tweede keer.
Dat zou ook bij een ander zo geweest kunnen zijn. Er passeert hier nogal wat en
mijn verwerking is mogelijk wat aan de trage kant.

Niettemin verbaas ik me erover hoe je gehandeld hebt. Ik hoop dat je zonder
al te veel restverschijnselen het doorgekomen bent. Dat je ook je voorzorgsmaatregelen
neemt om een eventueel volgende "voor" te kunnen zijn. Je moet er niet te licht over
denken. Ik zie dit soort signalen als een waarschuwing.
Nogmaals ik ben nog niet geheel bijgelezen.

Heel fijn dat je niets gedronken hebt, ik namelijk ook niet! :D En naar ik hoop héél
veel meer mensen hier tenslotte zijn we hier met een doel hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 121
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, er gebeurd hier wel zeker iets heel speciaals :D
Kijk in de spiegel, wat zie je dan?

Een lekker helder koppie, en nog even doorgaan dan
zie je je huid weer stralend worden, je ogen weer
stralen, je gaat je beter voelen........je krijgt er zo veel
voor terug!

Je gaat goed An :present:

Je vraag over zoon, mogelijk verwar je mij met Marieke of Anna ?
Ik ga eten koken.

Aanpassing, was natuurlijk bedoeld voor An.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeee,

Zo mijn 1e werkdag zit er weer op.
Lekker om 12.30 al vrij, voordeel als je vroeg begint, koffie gedronken bij mijn pa en
daarna booschappen gedaan.
Het ging goed het werken viel me alles mee.
Tjee ik weet niet of ik alles terug ga lezen hoor, teveel hihihi.
Zo en nu de boodscahppen even opruimen,
Tot Later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Ziza

mmmmm... een verslaafde smurf... snuif/drinksmurf hebben ze nog niet in de serie...

of een smurf die constant ligt te blowen en naar bob smurfley and the smurfers luisterd op zijn smurfpod...

zoals ik eerder zie mijn hoofd is gestoord...

als ik TBS zou kunnen krijgn voor al hetgeen ik gedacht heb mijn hele leven dan was ik nooit meer uit een inrichting gekomen...

ik ben er blij mee...
:D

:sun

If a man is guilty for what goes on in his mind, than give me the electric chair for all my future crimes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy: flauw van mij he? Morgen komt nummer een thuis en de rest volgt langzaam komende week.
Het was heel toevallig dat ze allemaal, verschillende vakanties, kampen e.d. hadden gepland.
Ik heb heel lang naar deze 'rustige' dagen toegeleefd en het doet me echt heel goed. Dit is pas echt vakantie. Maar we gaan ook nog 'all in the family' op vakantie hoor en daar verheug ik me ook op.
Dit jaar ben ik echt een bofkont. Vorig jaar echt 0,0 dag vakantie gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja An het ging echt goed, zo zie je maar, als je soms jezelf een beeld vormt hoeft het niet altijd reeel te zijn.
Daar heb ik gister naar aanleiding van een berichtje van Rudy eens serieus over nagedacht en zie het heeft geholpen.
Ik ben er blij mee en ga daar zeker aan verder werken het ireeele zelfbeeld wat ik soms kan hebben.
Dat brengt mij vaak tot paniek en dat blijkt dan weer niet nodig.......
Fijn dat jij ook kan uitrusten en genieten, heb je verdiend!!!!!!
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht, zo ingewikkeld ik begrijp er weing van, ik houd op met
proberen de handleiding te begrijpen, ik ben niet zo goed in dit soort dingen.
Morgen maar weer proberen, hij is in elk geval aangesloten.
Zo nu even een lekker stamppotje andijvie met een schnitzeltje eten, jammieee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, hehe, pffft, het dak zit er op. Terwijl ik de laatste plaat vastschroefde, begon het te regenen... meteen testen dus.
Als het echt een hoosbui wordt dan pak ik een tuinstoel en ga ik in het motorhok een sjekkie zitten roken. :D
Nou nog wat te eten verzinnen... eeeh, Tina? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

ik ben er weer en nog steeds bij dezelfde provider. Vanmorgen zou alles omgezet worden en aangesloten.
Komen ze met een verkeerd modem, andere modem geeft een error. Derde modem geinstalleerd en toen bleek de monteur geen draden te trekken! Dit was ons beloofd. Vervolgens kregen we weer een error en toen moesten we maar een weekje wachten, af en toe resetten, men zou eraan werken.
In de praktijk betekent dit een onbekend aantal dagen geen telefoon, internet etc, bovendien had men het kastje van de TV niet bij zich. Kortom wij hebben deze man die kwam installeren vriendelijk verzocht alles weer aan te sluiten zoals het was en de overeenkomst is ontbonden (hoop ik).
Alles herroepen en na de vakantie maar weer eens kijken wat voor aanbieding we nemen.
Voor ons geen Ziggo meer, die overigens al slecht in het nieuws was!

Verder kleding voor mijn man gekocht en nog wat spulletjes, naar de psych van mijn dochter geweest, naar de fysio en nog boodschappen gedaan. En nu heb ik zeer moeie voeten!

Tina,
heerlijk dat je een beetje goed hebt kunnen werken!

An,
ga zo door!

Pip,
heerlijk zoveel paar oorbellen! Lief dat je kinderen je zo verwend hebben!

Stien,
het is ook niet allemaal bij te houden hoor, ales hier! Het lukt mij ook niet meer!

Houtje,
ik mag hopen dat die megaportie morfine wel gaat helpen! Doe dan niet teveel he, als de pijn minder wordt!

Tapas,
is het nou wel gelukt met je opdracht?

Geer,
fijn te lezen dat het zo goed met je gaat!

Mieke,
jammer, jouw aanwezigheid zo van korte duur! Het belangrijkste is dat jij doet wat goed voor je is!

Anjo,
hoe is het?

Water,
heerlijk he, als je aan het begin van je vakantie staat en er liggen nog zoveel dagen voor je!

Drup,
zijn alle verschijnselen weg? Wordt je nog doorgestuurd?

Alle anderen, ik lees en leef mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Druppeltje, We zijn echt wel begaan met uw lot. Ik hoop dar er weinig tot geen restverschijnselen zijn. Mijn moeder heeft het ook gehad, maar wel een dagje ouder! Ze wilde 's nachts een glas water pakken en het glas viel ( geen controle) daarna wilde ze de dokter bellen en brabbelde wat! Maar alles is weer in orde gekomen.

Ik sta te koken, dus dit is een vluggertje! Ik zie dat Tina, the early bird,er ook weer is.;)
En onze Gem, niet stuk te ktijgen!
En onze handyman. We wachten op een foto. Liefst voor de boel instort!:D

Wie nog moet eten eetse!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer. Ben nogal lang bij mijn vriendin gebleven. Even voor zes was ik pas thuis. Even man bijgepraat wat dochter en school betreft. Dan vroeg ik hem wat ze van de rozen vonden. Heeft ie gewacht tot ik thuis kwam om te horen van wie ik of dochter die bloemen heb gekregen. Nu ja, zei ik, die zijn voor jullie als welkom thuis. Heb je niet eens het kaartje bekeken. Nee dus, hij is niet nieuwsgierig. Ach toen kreeg ik wel 10 kussen extra.We hebben nu onze wekelijkse snackbarhap binnen.
Ik ga zo eerst een bakje koffie doen en dan kom ik wel even terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HOERA!! VAKANTIE!!

Hehe,eindelijk is de laatste werkdag voorbij.
Morgen wil ik de hele middag in bed gaan liggen (lezen).
Zondagochtend een uurtje zwemmen en verder nix,ja,even naar een verjaardag,wel gezellig.
maandag weer nothing-to-do en dinsdag op vakantie, joepie!
Na mijn uitglijder dinsdag gaat het weer helemaal goed,en het voelt nu ook goed verder.

Nu ga ik alles van vandaag proberen te lezen,daarna schrijf ik misschien wel weer mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. An en dank maar ik geef nu een tegengas. En ik ben niet boos maar woest eerst dat ge***k over mijn TIA en nu kan er geen grapje meer af over een stomme kroket? Dit vind ik nou zielig bezig zijn. Maakte een grapje over de hemel maar krijg de hel over me. Geloven me niet en nu willen ze weten hoe het met me gaat, schijnheiligheid noem je zo iets bah. Ben al te lang hier om me zo te laten overdonderen Nee heb niet gedronken maar chillie gegeten hahaha, beetje te veelgepeperd hahahah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje: nu moet je de boel wel in de juiste verhoudingen zien. Er was EEN persoon die zat te z@@ken en die is verdwenen omdat die persoon het forum niet meer kon verdragen. Dus Druppel, bij wie zit nu het probleem. We hebben zo'n beetje allemaal met je meegeleefd, dus maak van een mug nu geen olifant. Doe rustig aan, al die stress is niet goed voor je. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Casiris, dan heb je zo'n soort vakantie als ik heb 'gehad', morgen komen de eerste 'gasten' alweer terug (waar ik overigens zeer verheugd over ben). Profiteer van deze vrijheid, echte vrijheid. Fijn dat je het vanaf dinsdag alweer droog houdt, net als ik dus. Vanavond gaat het ook zeker lukken en daar ben ik heel blij om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...