Spring naar bijdragen

Maandag 14 juli 2008


Gem

Aanbevolen berichten

S**t Tapas dat heb ik nu ook telkens vandaar dat ik al 6 kronen heb. Volgens mij zet die zakkenvuller een kroon en plaatst een wilpje op de andere kies ernaast want je bent toch verdoofd (a 25 euro). Hups daar gaat de volgende kies........Hups hij weer een voortuin bij zijn chalet in Frankrijk. Hahahah nu ga ik echt even onder het sop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by: Kaia


Woman, ik begrijp dat je nu in een modus zit waarin je geen drinkenden om je heen kan verdragen, maar probeer je je eigen problematische drinken nu niet te projecteren op je vriend die alleen in het weekend drinkt en dan nog niet eens te veel?

Vind je dat hij vies ruikt als hij drinkt, dat hij irritant is in de communicatie, ben je jaloers of voel je je als dat kind in de Peijnenburgreclame?

Ben je er misschien nog niet aan toe te ontdekken dat je juist 1000% lekkerder jezelf kan laten gaan in alles aspecten van alle relaties, helemaal als de ander (een beetje) onder invloed is en jij niet (sorry als ik nu iets verklap van wat nog komen gaat, enjoy de voorpret dan maar:D)

Is het eerlijk tegenover hem te eisen dat hij op dezelfde manier en op hetzelfde moment groeit als jij? Als het niet-drinken van jou een wig tussen jullie drijft, was jij dan alleen gek op hem in je alcoholroes of is hij alleen maar leuk door de weeks? Zie je hem anders nu(chter)? Kan je hem z'n ding niet gunnen nu, en wie weet welke invloed je zonder dwang op hem kan hebben in de toekomst (ik merk dat velen zich door mijn aktie minimaal achter de oren aan het krabbelen zijn).

Weet je, ik denk wel eens de laatste tijd: hoe meer ik gewoon de dingen doe die ik deed, als me, myself & I, hoe 'gewoner' het niet-drinken wordt.....maarja misschien ben je daar nog helemaal niet aan toe, ik praat teveel vanuit mezelf en bemoei me vreselijk met jou nu.....misschien ben je gewoon wel klaar met die vent en dan kom ik hier als spuit 11 bla bla'en .....nouja voor het geval hij wél heel leuk is probeer ik je maar wat andere gezichtspunten te geven, omdat wij stoppenden nu eenmaal erg in beslag genomen worden door ons eigen gezichtspunt, ook al is dat zonder JWW nog zo mooi :)







Hoi Kaia,
Jeet je je zegt het goed, ik zit nu in een fase van het kind in de Peijnenburgreclame. Ik ga ervan uit dat dit tijdelijk is en bekijk zelfs dit per dag.
Kan er echt niet tegen om een gesprek met iemand te hebben terwijl er voor mn neus dat blikje bier staat. Heb al eens gevraagd zet dat bier even ergens anders en dat gebeurd dan drie keer en na vier slokken staat ie weer voor zn neus.....
Misschien kan ik hem vragen om het tijdelijk even in een blikje cola over te gieten haha nee hoor grapje natuurlijk.
Hij heeft een hele grappige dronk en ik vind bier bij een man erg sexy ruiken dus dat is absoluut het punt niet.
Het is echt die Peijnenburgreclame, daar is echt alles mee uitgelegd. Ben wel nieuwsgierig wat je bedoeld met de voorpret, heb wel een vermoeden haha maar ja hij onder invloed levert ook alleen maar slappe daadkracht if you know what i mean........maar de voorpret is wel reuzefijn ja !!!!! (dat bedoelde je toch hihi ??)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

pipke goed gedaan ivm de refusal , hou je niet van wandelen of pc spellekes spelen , om de lege momenten op te vullen ??
veel water drinken vult de maag waardoor er niets anders bij kan , je krijgt er ook nog een een mooie huid van :-))
ivm tijd vullen mij heeft van mij af mailen altijd geholpen , waren soms gewoon mails aan mijn eigen .
hanneke van harte me je eerste maand , neem je penning maar vol trots in ontvangst
woman smorgens lees ik de mails van de avond tervoren , dus blijf maar de hekkensluiter :-))
lianne ivm je refusal het is dat poortje dat open blijft he , maar ooit komt het hoor
cal fijn je te lezen
ppff wordt mottig als ik jullie tandarts berichten lees ;-((waarom zegt me, "ik voel mijn rig niet meer " terwijl men pijn heeft aan de rug ?? klopt toch niets van .
deze morgen beginnen verven en om 16 uur ben ik stikkapot gestopt , ook 4 machines was ggedraaid oa de gordijnen , enkele keren met mijn vingers tussen de kapottte rollijken gezeten
ik ben echt een mortadela van filemon ;-((
juist was hier een mn ivm overschakeling naar andere bedrijf voor internet , "maar mevrouw het pakket dat u besteld heeft is maar voor een pc " en wat doe ik met de tweede pc meneer " ach dan blijft u ook bij u vorige provider " ?? :-((is dat nu een ... of een ...
??
ik jump naar boven ga douchen mijn rug die ik niet meer voel lekker bestralen met water ( neen niet die water :-))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ja de eerste dag is gewoon moeilijk, niet lastig, maar vreselijk lastig. Knap van je dat je voor jezelf gekookt hebt. Ik had in het begin van de vakantie week een grote pan soep gemaakt, maarja na drie dagen heb je die soep ook wel gezien :D Je komt de avond wel door joh. Misschien is er wat op tv? Of misschien vindt je het leuk om een film te huren? Morgen ochtend zal je zo ontzettend blij zijn dat je nu doorzet. Vandaag is gewoon het aller aller moeilijkst.


Carolien: dat is geen balkon, dat is een atellier/serre geval bij jou en ik kan me voorstellen dat het een hele klus is. Dat ze daar op het laatste moment mee komen aanzetten. Kan je niet gewoon vragen of ze andere keer komen? Hier zou ik dus ook knotsgek van kunnen worden.

Ik zit te ploffen heb met kid een dikke pizza gegeten en morgenavond laat komt pa weer terug en dan zal ik wel weer gewoon gaan koken. Is ook beter. Maarja een tijdje zo lekker makkelijk dat heeft toch wel wat hoor. We moeten toch heel het jaar al voor iedereen en altijd maar klaarstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wannes, ik kikker er helemaal van op. Normaal slaap ik nooit overdag, viel ik me toch zomaar in slaap en heb anderhalf uur vast geslapen. Echt te lang en raak uit mijn doen. Prima al die luiheid, maar ik hoop dat dit wel weer over gaat. Het is echt jaren en jaren geleden dat ik zoveel heb uitgerust. Wat een weldaad. Dus ook heel lang niks hier aan de tuin gedaan. Ik zie niet meer wat onkruid is of wat anders. Ik zit moed te verzamelen om eraan te beginnen. Ik weet van mezelf dat wanneer ik eenmaal bezig ben het ook heerlijk werk is. Morgen misschien.
Lekker sensootje he?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

Ik ben er weer. 'k Heb gewerkt, geluncht, gewandeld, even gelegen, even piano gespeeld, gekookt, gegeten, opgeruimd en nu zit ik hier.
Bij het werk was een hoop kabaal en dat blijft voorlopig zo. Vlakbij (en dat is echt vlakbij en ze komen nog dichterbij) zijn ze nieuwe meerpalen de grond in aan het hijen en verderop zijn ze begonnen met de bouw van een groot appartementencomplex. Dreun dreun dreun, tril tril tril. Gelukkig ben ik volgende week vrij. Mijn baas heeft maar besloten morgen en overmorgen thuis te werken.
Straks maar even lezen wat jullie zoal uit jullie harten hebben gestort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joehoeee,

Zo mensen ik heb mijn dag goed besteed vandaag,
keuken gesopt en vreselijk geshopt.
Tjonge ik heb gewoon 3 uur lopen winkelen, bijna alles voor de
vakantie in oktober gekocht, moet nu, want tegen die tijd is er geen zomerkleding meer te koop.
Nou toen zag ik nog allemaal leuke nieuwe dingen voor de winter dus hups ook maar gekocht.
Wordt op een houtje bijten de rest van de maand;)
Ook nog op een terras gezeten, best wel een beetje eng in je uppie vind ik altijd.
Leuk zitten babbelen met iemand die ook alleen zat.
En net even lekker een quiche en een salade gegeten, nee niet zelf gemaakt, gehaald
bij de traiteur, dus ik heb mezelf goed verwend vandaag.
Voelt lekker, ik kan het iedereen aanraden zo'n "ik hou van mij" dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne, nou lekker dreun, dreun. Ik heb hier net de deur dichtgedaan voor een vogel die vreselijke herrie maakt. Ik heb 'm gezien, een heel klein ding. Dat ding doet fuut,fuut,fuut, een soort fluitketel met haperingen. Elk uur komt die een half uur futen, Om gek van te worden.
Maar Corinne je was wel ijverig zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen!!
Lig hier een beetje dubbel om Drup's watjesverhaal.............haha:D

Ziza, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!!!

Was weer een leuk dagje oppassen, op een gegeven moment laat de kleine man een boer, en direct erachteraan "Pardon"....dan lig je ook dubbel, net een week 2 jaar!

Verder kan ik melden dat de begindosis van 3 tabletten refusal er in zit, vanaf morgen gewoon 1 per dag.
Met het slikken geen problemen hoor, maar heb wel een beetje het gevoel van afscheid nemen, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...