Spring naar bijdragen

Maandag 14 juli 2008


Gem

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

ik open een draadje en ga daarna nog even terug naar bed!
Iedereen die moet werken vandaag: heel veel succes en indien nodig sterkte!
Vakantiemensen: rust lekker uit.
Mensen met pijn, tijdelijk zonder kinderen enz: heel veel sterkte vandaag!
Charlie, ik hoop dat je je Refusal neemt (vanmorgen?).
Niet drinkers: weer de eerste niet nemen vandaag!

Ik ga straks eens inventariseren wat ik allemaal nodig heb voor de vakantie en aanvullende wasjes draaien. Een boek uitlezen en verder zie ik het wel!

Iedereen een fijn edag. Aangezien de zon niet schijnt hier maar wat virtuele zon!

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeden morgen gem en andere al wakkere vogels
ben al wakker van voor 5 uur , maar ja lag er voor mijn doen ook vroeg in .
hier in la belgica heerlijk weer dus mag ik buiten verven :rose:
wens jullie allemaal een fijne nuchtere dag toe , ga ik zeker en vast ook doen want ik krijg er zoveel voor in de plaats
:present: voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky: goedemorgen, je klinkt zonnig en achtief.

Gem: lekker aanrommeldagje voor jou, en dank je alvast voor de zon.

Wannes: jipppieeeeeeee , je gaat de tweede week in. Je loopt EEN dag voor bij mij, haha.
Lekker doorgaan en de JWW laten staan , ik doe met je mee.

Trees: we gaan er weer voor OK?

Charlie: start refusal, ga ervoor, je wilt het en je kan het.

Ik hoop wel op zon vandaag want ik wil gewoon eens in de ZON zitten.... de lucht is nu blauw, ik ga eens lezen wat de weersvoorspellingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Hier nog een die te vroeg wakker lag. Ben er maar om 7.15 uit gegaan. Als ik dan in slaap zou sukkelen, klinkt de wekker veel te hard.

Gem,
Slim om terug te kruipen: oefenen voor de vakantie. En je verdere dagplanning klinkt heel ontspannen. Heel verstandig, zo voorkom je vakantiestress ;) .

Blacky,
Verf ze vandaag in de zon (hoedje op?).

Volgende week ben ik vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,

Geniet van de dag. Nu schijnt de zon. De voorspellingen ken ik niet. Is toch altijd een verrassing in onze lage landen.


Charlie,

Vandaag de eerste refusal: gefeliciteerd.


mensen, ga er voor en wat mij betreft, ik laat die eerste staan dan volgt er tenminste geen tweede.

Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal en goedemorgen,

Redelijk geslapen (zou het dan toch beter aan het gaan zijn???) wel enorm opgezette en dikke voeten, zelfs mijn slapste slippers zitten strak ( zeg dat maar eens heel snel en heel vaak: de strakste slapste slippers.....:D).
Op naar het werk en nog even licht happen.....

Doei!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, wat een blauwe lucht en minder wind al niet doet met een mens. Er hangt hier een prettige zonnige rustige sfeer!! Ik mag ook weer werken vandaag, ach, en om 1 uur ben ik weer vrij, dus heb ik nog een hopelijk zonnige middag.

vandaag wel eenl euke gedachte in de mail:

'mensen zouden wat langzamer moeten luisteren'

ik ga aan de koffie, nog even journaal kijken, hond uitlaten,
het bekende ochtendritueel dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeismoggels luitjes,
Houtje, ik hoop het echt voor je dat het nu wat beter gaat met je!
Charlie. Niet nadenken , pil erin en je hoeft niet meet te wikken en te wegen vandaag, mijn pil gaat er zeker weer in.
Jullie zijn allemaal goed bezig!
Ik ga zaterdag op vakantie, naar Oostenrijk. Ik ga eens kijken wat er zoal nog nodig is en de was opvouwen, straks visite en de rest zien we wel. Het enige dat zeker is vandaag is dat de eerste er niet in gaat!!! Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Môgguh!

Ik had de wekkers op 8 uur gezet, maar ik was er om 7 uur alweer uit, nog sjaggerijnig van het slapen ook. Da's dus niks, uitslapen doen we wel een andere keer, de wekker gaat hier gewoon weer om 6 uur af morgen. Helemaal uit m'n ritme nu ik op maandagmorgen thuiszit, een beetje het gevoel dat ik overal buiten sta. Gelukkig kan ik vanaf thuis inloggen op de zaak, hou ik de boel toch nog een beetje in de gaten.
Hoezo workaholic? :P

Hij is leuk, Tapas, die houden we erin! Hier op het forum moet dat misschien zijn: mensen zouden wat langzamer moeten lezen? :huh:

Houtje, kalm aan he! :angry:

Hier is het ook zonnig en al 21 graden klein rondje grote c. Lekker weer om te wandelen, volgens Woef.

En ik doe mee, ik laat die eerste vandaag ook staan! Wat ik verder ga doen is nog een duister mysterie. We zien wel.

Hou vol! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ben op mijn werk en aan het uitrusten van het ongelooflijk drukke weekend...
De BBQ die mijn vrouw en ik hebben gegeven was geslaagd , lekkere sfeer , mensen konden lekker eten en drinken en het weer was perfect...het is was zo relaxed om de mengeling te zin tussen onze kennisen en vrienden uit het 12 stappenprogramma en de mensen die "normaal" zijn... en ja onze kennisen in onze directe omgeving weten wat wij doen dus er is ook niks om geheimzinnig over te doen...

En we hebben ook nog een huis gekocht op zaterdagmiddag om 16:30... en dat was een heftige ervaring zeg...ik stond wel ff te shaken op mijn beentjes...wohaaa... we zijn er heel blij mee... en de kids vinden het ook schitterend want die gaan vlak bij hun vriendjes wonen... alles kan op loopafstand en we wonen straks op een woonerf en vlakbij school...
Het is een huis met een mega-grote tuin en we kunnen ook nog vanuit de achtertuin varen naar de plassen...en dat was mijn droom... toen we vrijdag gingen kijken wisten we in een keer "dit moet hem worden"... en ja het klikte ook goed met de verkopers en zo rolden we in 24 uur naar een overeenkomst...

Zondagochtend en middag was ik in Amsterdam...combinatie van werk en prive en s'middags had ik een CA vergadering... en gisteravond was ik gesloopt... hahahaha...

Ik wist niet dat ik zoveel dingen kon doen zonder al te veel weerstand...

Drie jaar geleden was ik al gesloopt als ik op zaterdagochtend boodschappen moest doen en een uurtje bezig was... daarna moest en zou ik tijd voor mijzelf hebben (voor wat eigenlijk ? hahaha)...

Oke vanavond maar ff relaxen en uitrusten...

Ik wens iedereen een fijne dag en het leven heeft veel meer in petto dan dat ik weet... dus ik stop met te veel nadenken en laat het gewoon gebeuren...en probeer er deel van te zijn in plaats van het te analyseren...


:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Ziza met je nieuwe huis!!!! Geen stress over de verkoop van je oude huis lees ik?
Ik herinner me de mega-blijdschap met mijn (vroeger) gekocht huis, twee keer was ik de trotse eigenaar. Zó fijn voor je kinderen als ze naar hun zin wonen, daar word je als ouder ook blij van.
En volgens mij ben je de grootste rente-stijgingen net vóór?

In elk geval proficiat :present:!

(dit is echt een schoolvoorbeeld van aktie !!!!!! :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Jullie klinken vrolijk en dat op maandagochtend., zeker omdat eindelijk het zonnetje wer schijnt.

Ziza gefeliciteerd met je huis, geniet er maar lekker van.

Charlie, je pil niet vergeten hoor. Zet hem op meis.

Wannes ook!!!!!!

Zucht, strakjes alweer naar de tandarts volgens mij heb ik die 4 banden van zijn mercedes al
lang betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziza,
Gefeliciteerd! Klinkt fantastisch!!!

Pip,
bedenk dat het heel logisch is dat die drank gedachten de komende dagen je zullen bespringen! Ik was de eerste tijd 24 uur per dag NIET aan het drinken! Die Refusal helpt igg, als je maar vergeet hoe....:devil:
Zet hem op!

Wannes,
je tweede week.
:present::present:

Carolien,
werk ze!

Water,
een duister mysterie deze dag? Ach zo lang je de eerste maar niet neemt! Geniet ervan!

Tapas,
werk ze. Tot 1 uur is te overzien!

Houtje,
fijn dat je redelijk hebt geslapen! dat scheelt enorm!

Drup,
sterkte bij de tandarts.

Ik sta ervan versteld wat voor magic power ik heb! Idd heel zonnig nu! Heerlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi: ik vind dit echt harstikke moedig van je en reken maar dat je straks enorm blij met jezelf bent.

Jullie moesten me eens zien zitten. Buiten, in badpak, boekjes buiten, alles buiten..... dit gaat dus een super relax dagje worden. Geen kater, gewoon fris fit en zonder zorgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik kom net een 1/2 uurtje geleden mijn bed uit, ik heb het klokje rond geslapen.
Heerlijk.

Gem,
geniet van je vakantie, het begint goed het weer is mooi!
:rose:

Blacky,
bezige bij.
:D

An,
als het weer daar bij jou net zo mooi is als hier kan je lekker van het zonnetje genieten.
:heart:

Druppeltje,
tandarts brrrrr, ik mag volgende week, kan weinig gebeuren ik heb verleden jaar het open dak van de Mercedes betaald.
:wacko:

Pip,
goed besluit meis, ik stuur je virtueel een dikke:sun:.

Corinne,
hopelijk voor jou ook weer een goede dag vandaag, wordt dan de 2e op rij, mag je bijna gaan vliegen.
;)

Water,
ik kan ook inloggen naar mijn werk, ik heb mijn wachtwoord expres niet vernieuwd, kan ik het ook niet meer doen, dus hier ook zo'n workoholic.

Houtje,
fijn te lezen dat het ietsie beter gaat.
:present:

Ziza,
proficiat met de aankoop van je huis, klinkt geweldig.

Zo mensen ik hoop dat ik niemand vergeet, ik ben nu langzaam een beetje wakker aan het worden,
een druk dagje, Brijder, even winkelen om nog wat zomerspulletjes te kopen voor mijn vakantie in oktober en nog een paar hh klusjes.
Maak er allemaal een mooi dag van en ik doe weer mee, de 1e laat ik staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge :rose: Zoooooo wat ziet het er toch uitnodigend uit, mooi weer! Heb de ochtendstond wel gemist, ben pas net wakker en op :o
Moet wachten op de reparatie van mijn kantelraam, krijg ik niet meer dicht dus moet dicht bij huis blijven. Hum...ik ga denk ik in mijn 'voortuin' zitten, het mooi aangelegde plantsoen in het hofje waar ik woon.
Gefeliciteerd Ziza, klinkt fantastisch! Nu nog een zeiljacht :D
Een fijne dag jullie allemaal! Charlie, ben benieuwd hoe het je vergaat vandaag...lijkt misschien een beetje op een ritueel om dat pilletje in te nemen. Laat je iets horen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow...Charlie en Pippi aan de Refusal, volgens mij een heel wijs besluit voor jullie beidden, om jullie wilskracht een goeie ondersteuning te geven.
Die pil elke morgen innemen lijkt mij minder wilskracht te vergen... dan nee zeggen tegen de eerste.
Dus meer kans van slagen.
Super!

Ziza, gefeliciteerd......nu mag je de vruchten plukken van al je harde werk.
En zo te horen is het echt helemaal super de moeite waard!
Geniet van de voorpret!

Gem, heerlijk vrij vandaag...beetje voorbereiden voor je vakantie, boekje lezen.
Hier schijnt de zon heerlijk dus ik stuur je nog wat toe
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Je kan tenslotte geen vakantie beginnen zonder.

Corinne dit wordt je tweede goeie dag, dat wens ik samen met Gem:sun:

Albertina ik wens je een goed gesprek bij de Brijder, misschien kunnen hun je advies geven over je werk/ziek melden??
Leuk vakantiekleren kopen, geniet ervan

An, je zit lekker te genieten in je badpak en wacht op de volgende thuiskomer.
Ik wens je net zo'n gezellige als gisteren.
Ja dat contact met mijn man en mij, moet er nog komen hoor.
Wwe zijn nu wat aan het brainstormen in onze gedachten.
Maar dat lijkt me geen slecht idee om aan je man voor te stellen.

Woman, je laat de eerste weer staan vandaag, hoezo had je gedronken dan??
Succes met het inpakken!

Water doet mysterieus??? Wordt ik wel errug nieuwsgierig van

Tapas, veel plezier met je onverwachte strandgenoot vanmiddag! Wat zullen de hondjes genieten en jullie natuurlijk ook. Ben jaloers :( , ik mis de zee verschrikkelijk. In Schotland 3-4 per dag dat is wel afkicken hier.

Wat ga ik doen vandaag, ben aan het wassen, ga mijn bed ook schuin neerzetten met een plant op het eind, goed idee Woman. Moet kijken of ik de autoverzekering goed heb kunnen opzeggen, voor ik aan de volgende begin die 50% goedkoper is. Scheelt me weer 150 euro.
En ik ga weer mijn man zijn voeten masseren, heb nu ook veel filmpjes op You-tube bekeken, alleen de boeken gaf me geen goed beeld. Ik kom in ieder geval goed voorbereid op de cursus volgend jaar:D
Fijne zonnige dag allemaal, ik drink vandaag niet, S U P E R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Gem en Tina, loop nu al te klappertanden hahah. Hij gaat straks een blok zetten maar wat dat betekend weet ik niet en wil het ook nog niet weten want klinkt al griezelig genoeg. Inmiddels heb ik al mijn 6e kroon, allemaal witte vullingen en een brug dus heb een donkerbruin vermoeden dat ik ook aan zijn jacht heb meebetaald.......Kortom en ligt een halve hypotheek en mijn bekje. Nou ik ga mijn sluipschoenen maar aantrekken, spring op mijn illegale scooter en ga met dit heerlijke weer zielig bij de tandarts liggen. Hup drup, grote meid zijn, gewoon even de tanden op elkaar zetten hahahah en als je klaar bent kun je meteen even naar de bank van lening hahaha. Nee is niet grappig, zit mezelf moed in te blazen. Nu moet ik echt weg. Toedels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, allen!
Gem, wat een zonnetjes! Heerlijk! Hou je er nog een paar zonnetjes over voor jezelf?

Blacky, fijne dag met schilderen! Droogt het niet té snel in de zon?

An, we gaan er weer voor! Dag 7, en dag 5!

Pippi, wat een knappe beslissing van je! Samen met Cahrlie (toch, Charlie?), Visje, en ik (sprak de gek) kunnen we een subgroepje openen!:rose:

Drup, is alles nu wel helemaal goed met je? Moet je nog wel voor nacontrole?:present:

Ik ga eens even kijken of er ergens een leuke zomermarkt is! Ik woon dan wel in de stad, ik moet toch minstenes 2 keer per maand wat koeien zien, en via kleine weggetjes de polder door!
Fijne dag iedereen! Ik drink vandaag niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de tekst van vannacht even gekopieerd, en geplakt naar de maandag.


Ben laat vanavond met posten, hoop maar dat iemand dit nog leest....
Hele goede dag gehad. Moet wel zeggen dat ik vrijdag 1 en zaterdag 1/2 valium heb genomen voor het slapen gaan. Nu is eindelijk de onrust uit mn lijf. Nu is de valium op, dus ik ben niet bang voor een nieuwe verslaving ofzo.
Vandaag een erg goede dag gehad, veel ingepakt en opgeruimd en schoongemaakt alvast voor de toekomstige verhuizing. Heb mn slaapkamer nog even extra gezellig gemaakt, mn bed staat nu schuin, lekker vershoont en een grote palmplant aan mn voeteneinde, het schijnt dat je rustig wordt van uitzicht op natuur in je slaapkamer. Het is in ieder geval lekker fijn, en hopelijk rol ik nu wat eerder mn bed in want dat genachtbraak ben ik beetje zat. Nu mn woonkamer wat minder gezellig wordt met al die inpakdozen is er in ieder geval een rustpunt in mn slaapkamer.
Voldaan gevoel dus. Plannen gemaakt voor dingetjes die ik morgen wil doen, en jawel, ik ben zoooooo blij dat ik droog sta !!!
Het weekend is ng wel echt een moeilijk knelpunt, de vrijdag en de zaterdagavond.
Morgen laat ik de eerste weer staan, pak zo een boek en duik mn frisse schone bed in.
Zachte dromen allemaal !!!!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...