Spring naar bijdragen

Maandag 14 juli 2008


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 172
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee Saffi ik heb gelukkig niet gedronken, het woordje 'weer' was bedoeld als 'nog steeds'net zoals gister en eergister en eer eergister.
Heb heerlijk geslapen, kan het iedereen aanraden, als je onrustig slaapt draai je bed een kwartslag, kan te maken hebben met energie en de seizoenen; vogels slapen bv altijd met hun hoofd naar het noorden.
En o o o wat voel ik me lekker zeg. De wereld is een stuk mooier, vroeger (heel vroeger) had ik daar een boel boozzz en trips voor nodig (ai).
Natural high is the best !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
safidepafi

Woman..ik ga van mezelf uit maar ik lees bijna altijd de avond ervoor nog even mee.


Natuurlijk staat het je vrij het hierheen te kopieren , maar wilde toch even aan je laten weten dat je wel gelezen wordt als nachtbraker.



Ok tof zeg, heel fijn om te weten !!!!!!!!!!!!!!!!
Warme groet
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag mensen,

ik word gewoon vrolijk van jullie! succes marieke met je vakantie! hopelijk zal het meevallen voor je.( lekker fietsen....ergens kopje thee drinken....? :)) verder doe ik met jullie mee: ook ik drink vandaag niet: sterker nog ik ga mijn eerste maand penning ophalen bij de AA. Joepie!!!!

hanneke


p.s. en nu ontzettend aan het werk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke: tjonge de succesverhalen kunnen niet op vandaag. JIJ GAAT JE maandpenning halen, proficiat, een enorme prestatie.

Trouwens Wannes loopt een dag voor op mij :D en als Pippi en Charlie En Marieke ook meedoen dan zijn we met een hele goeie 'vakantieclup'. Dan noemen we ons 'DE Zomer Vakantie Klup 2009'.

Woman, ik lees ook altijd nog wat er is geschreven Nadat ik naar bed ben gegaan. Dus ik leef dan wel mee, maar reageer dan niet. Had je dat liever wel? Goed van jezelf om je bericht even hier te plakken.

Nou Marieke, ik geef je ff een schop onder je lieve kontje en ga toch gewoon genieten. Bekijk de boel nuchter en volwassen en uiteindelijk ben je hetzelf die er wat van moet maken!!! Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben al weer terug van de Brijder, kwam dus voor niets, de psych is ziek, ze hadden vergeten mij af te bellen.
Zonde maar niets aan te doen.
Ik ga nu even lekker shoppen, mooi weer dus lekker om er uit te gaan.
Het leest allemaal zo positief vandaag, een feestje om te lezen.
Mensen ik ga de deur uit.
Tot later.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip,
lijkt me bijzonder onsmakelijk! Nou hou ik ook niet zo van bleekselderij.....
Is het niet een beetje veel? Beginnen met refusal en met afvallen?

hanneke,
geniet van je overwinning vanavond! Neem de penning trots in ontvangst!

Tina,
shop ze. Het is echt mooi weer om erop uit te gaan!

Safi,
je klinkt de laatste dagen weer lekker positief! Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi als kado aan jezelf even naar de Hema, daar verkopen ze voor weinig geld sapcentrifuges.
Dan heb je puur sap en eht pulp gaat ergens anders naartoe.
Bleekselderij, appel en wortel is echt een verrukking.
Dat koop je niet in een pak of flesje.

Marieke..geniet in ieder geval van de nieuwe omgeving.

Woman , fijn dat je nog steeds strak bezig bent, gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem ja ik voel me ook goed, mede doordat mijn man ook weer helemaal genoeg heeft van drank.
En daar behoorlijk contructief mee omgaat.
En de boeken van Kaia geven me een echt goed gevoel over mijn toekomst.
Het lijkt alsof ik eindelijk iets gevonden heb wat ik graag zou willen doen.
Bovendien worden mijn schulden steeds minder, is het zomer en bloeit alles prachtig op mijn balkonnetje.
Ik ga straks zelf lasagne maken, oo de sauzen en dat kost meestal wel zo'n 2.5 uur.
Maar wonder boven wonder kan ik me daar echt op verheugen, ben gek op koken.

Tina, wat rot dat ze je niet even belden, je bereid je toch geestelijk voor zo'n heel weekend.
Nou ja, ik hoop dat je leuke dingen vind voor je cruise...waar ga je heenvaren??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ging wel met mn vriend. Ben niet wild enthousiast.... hij kwam zaterdag even langs, heb het kort gehouden, een wandeling gemaakt door het park naar zijn huis, en daar trok hij dus een biertje open.......ik ben naar huis gegaan. Heb echt geen zin om dat als uitzicht te hebben. Oh en dat zal best wel onredelijk zijn van mij, en o ja ik sla ineens helemaal om, net als mensen die gestopt zijn met roken die een hekel krijgen aan rokers.
Inderdaad ja, en het interesseert me geen moer, ik vind de weekenden zo vreselijk moeilijk, dus even geen verleidingen voor mij.
Hij wil volgend weekend met mij uit eten. Dat wordt nog wat, want ik ga alleen als hij niet drinkt. (weet hij nog niet, ik heb het nog een beetje afgehouden) Pech voor hem. Als hij een biertje opentrekt ga ik naar huis.
En of die affersie ooit in de toekomst zal veranderen denk ik helemaal niet over na, ik denk aan nu, vandaag en in korte termijnen.
Wil het mezelf niet moeilijker maken dan het is, want ik meen het echt ik snak naar een uitglijder en weet dat ik hier doorheen moet, dat dat ook zal verdwijnen als ik meer gewend ben aan het droog staan.
Ik heb nu twee relaties gehad die zijn gebroken door de alcohol, eentje omdat ik te teveel zoop en daarna eentje omdat hij nog meer zoop dan ik (dat was dus ECHT veel). En zoals het er nu uitziet krijgt mn huidige relatie in ieder geval een andere vorm. Minder vast, hij drinkt (niet heel veel) elk weekend, maar dat moet ie dan zonder mij doen. Dat betekent dus dat we elkaar nauwelijks zien.
Doordeweeks is er geen tijd.
Tsja, end of story ??? Misschien wel We'll see.

Fijn dat mensen nog lezen van het draadje van de dag ervoor, ik ben vaak de hekkesluiter, dus dan denk ik wel eens dat niemand dat meer leest !!!!
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip jij was toch aan het lezen in het boek: nooit meer een kater ??Wat vind je van het boek ??
Ik heb dat boek een jaar of drie geleden gelezen en vond het erg openbarend, het was toen voor mij een eerste motivatie om in ieder geval flink te minderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een sterke mensen zijn wij toch, drupje heeft het ook weer overleefd en sluit zich weer aan. We zijn heel moedig om ondanks ons verdriet of ellende steeds weer dapper door te gaan of overnieuw te beginnen. We zijn gewoon kanjers (drup heeft de tandarts weer overleeft en is overmoedig, nee hoor geintje)!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Trees maar ik stond al onder controle en heb het mobinummer van de huisarts. Ga zodadelijk ff boodschappen doen want heb extra inlegkruisjes nodig van de lach om die tandarts en omdat hij me niet begreep ging ik helemaal gieren dus kan ik nog wat voor iemand meenemen? Midzomer bbq is ook wel een idee hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vroeger kon je refusal laten implanteren.. maar scheen niet te werken, jammer!
Als ik naar mezelf kijk, voel ik me na een paar dagen refusal, dus geen drank zoveel beter..
En wat doe ik dan? stoppen met refusal en weer gaan drinken!
logica??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...