Spring naar bijdragen

woensdag 16 juli 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mensen,

Wat een levensverhalen allemaal, en vooral veel verdriet lees ik toch. Geeft niet, want schrijven helpt. Dan toch het lichtpuntje van Ziza: bedenk niet wat een ander voor jou kan doen, maar wat jij voor een ander kan doen.

En het omkeren van de boosheid van Tina vanmorgen was ook een echte eye-opener.

De kids (nou ja, 13 en 14, hele mannen zijn het al) liggen in bed en hebben hoop ik een leuke dag gehad. Ik vrees dat ik er morgen (= straks) niet ben voor het ontbijt dus dat moeten ze zelf regelen, kunnen ze wel hoor.

Welterusten allemaal en bedankt voor al het delen (en Rudy's motto natuurlijk is zo waar: delen is helen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou
Tis weer woelen en draaien in mn bed. kan niet stil blijven liggen pfffff
dus er maar weer uit met een peukie, soms werkt dat.
Wel verbaasd want ik heb een flinke wandeling van twee uur gemaakt met doggie begin van de avond dus ik dacht ik knikker wel in slaap maar njet not . Heb ook vandaag geen dutje gedaan dus das ook typisch weer dat ik nu zo wakker ben.
Heb nog wel wat melatonine liggen maar dat wil ik eigenlijk niet meer nemen omdat ik nu al een poosje erg lekker ga op de valdispert (alleen s,avonds) . Ook de volgende dag wat fitter lijkt wel dan met melatonine. mn hondje ligt diep in dromenland alles te verwerken van vandaag, kennen jullie dat, dan maakt ze van die grappige geluidjes, hihi, erg leuk.
Ik pak nog maar even een boek dan en dan weer een poging wagen, wie weet val ik zomaar ineens toch per ongeluk in slaap!
Toedeloe
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen! :) Nog bedankt voor de tips over het houden van katten en poezen; moet dus naar een inwonend exemplaar vragen en er in het asiel gewoon tussen gaan zitten ;)
Heb trouwens wel een aantal jaren de poezen van een samenwonende vriendin meegemaakt. Friemel, Kein en inteelt zoontje Kloris. Kein gedroeg zich als een stray cat, die kwam afentoe eens kijken...Friemel was absoluut niet zonder handschoenen aan te pakken en Kloris kroop vaak in de wasmachine :huh: Kwam nog bij dat 2 van de drie niet zindelijk waren en ons stulpje dus regelmatig werd gezegend :o
Gottogot wat is kattepis gemeen! Van alles hebben we toen geprobeerd om ze alsnog zindelijk te krijgen maar helaas. Het granol kreeg steeds minder reliëf, werd er door dat gesproei volledig afgebeten en de stank was natuurlijk altijd aanwezig. Tsja, lieve beesten maar op deze manier toch veel overlast...dat weerhoudt me overigens niet om het nog een keer te proberen.
Ben zowel een hondenliefhebber als een kattenliefhebber. Een hond nemen heeft een lichte voorkeur maar dat zie ik gezien mijn woonsituaties en het mogelijk veel afwezig zijn niet als een optie.

Caro, je hebt het er maar druk mee. Mooie kleurtjes uitgezocht? :) Heb je mijn tip nog gelezen over het evt. bedekken van die coating?

Water wroet ze! Lekker met je handen in de aarde en je spierballen gebruiken...mooi man! :D

Ha, An goed dat je man dat gezegd heeft. Mooi dat jullie er samen voor gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...