druppeltje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Houd toch eens op Vie met altijd de boel hier te verstoren. Je probeert te voeren aan mensen die er gevoelig voor zijn en dan lach je weer en neemt weer afscheid voor de 500e keer. Altijd als we weer lekker gaan kom je de boel weer opbutsen. Hoogmoed komt na de zonde meis/jongetje. Laat ons met rust en zoek wat anders voor je onvrede of heb je weer gedronken? Haaha, nou dan maar een ban maar ik ontplof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ja ik kook al maar kan de pannetjes niet vinden:) Log ook maar uit zucht....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Rat, ik dacht dat het zo was: alles went, behalve een vent:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Als je zucht leef je nog Drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Dat slaat nergens op maar ja, achhhhh, een mens moet soms wat he.Tralalalalalala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 En weg is ze weer.Een steen in de vijver maakt mooie rimpels, vinden jullie ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Heeee, halloooo, zeg es wat terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hee BB, klets maar ff tegen mij aan want het hoost hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 He Water, hoe is met die jong. Ga je lekker met je vakantie? ga je nog weg of blijf jer lekker thuis rommelen met hondje. Ben bij mn ouders en hier is het ff droog. Herstel, hier was het droog. Wat een ...weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hoi BamBam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ha die Trees, hoe ist tie met jou. Jammer dat je er niet was op de meeting. De herfstmeeting dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Water, ik snap je nieuwe onderschrift niet helemaal....Leg es uit als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Nee, ik blijf lekker thuis, beetje klussen en bouwen enzo. Wel een paar keer naar de familie in het midden van NL, maar dat heeft niets met vakantie te maken. Lekker hoor, zo een paar weken voor jezelf, ik krijg echt veel voor elkaar nu en daar heb ik het hele jaar weer plezier van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hoi, net thuis voor de bui..sjezus, het plenst hier De post die vanmorgen verloren ging nog maar even overdoen Nog bedankt voor de poes- en kattips! Zal eens bij het asiel gaan kijken en tussen de katachtigen plaats nemen om af te wachten welke ik het meest geschikt vind Heb trouwens samen met een vriendin van mij, een aantal jaren met haar 2 katten en een poes samen gewoond. Kein, Friemel en inteeltzoon Kloris...Kein was echt een stray cat, die zag je ooit 2 weken niet, Friemel daar kon je absoluut niet mee friemelen maar moest je met tuinhandschoenen aanpakken en Kloris was vaak in de wasmand te vinden of in de trommel van de wasmachine...was wel het leukste beest van de drie.Alleen dik vet probleem werd dat 2 van de 3 besloten de boel onder te gaan sproeien na onze verhuizing. Gadver, het granol kwam los van de muren door dat bijtende spul en de stank was niet weg te krijgen. We hebben toendertijd werkelijk van alles geprobeerd maar niets hielp. Erg triest, dat we ze na een paar jaar in hebben moeten laten slapen (uiteraard in overleg met de dierenarts)...2 van de 3 dan want Kein was al kassie wijlen Krijg nu misschien een lading over me heen maar we konden ze echt niet ergens anders plaatsen.Niet zo'n beste ervaring dus maar dat neemt niet weg dat ik het best nog eens wil proberen.Brudie, gecondoleerd! Vie, ik dacht dat je afstand van het forum had genomen en er emotioneel los van bent. Nu blijk je toch met onverwerkte zaken te zitten en zit het je duidelijk nog dwars. Waarom als je nog maar zo weinig post een oude koe uit de sloot halen, schiet je toch niks mee op en dan ook nog eens op de persoon gericht. Jammer, gemiste kans.Zo BamBam, zo zie je je nooit en nu ineens een keertje of tien achter elkaar. Zal ik je ook wat aandacht geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Hum, ik 'moet' mag mn moeder ff helpen met wat papieren. Tís ook wel wat aso, ben hier nog niet zo lang en zit al weer achter de pc. Moest ff iets opzoeken voor mn ouders en ja, dan MOET ik ff op het forum kijken, haha. Hoezo verslaafd, ikke, nee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Dank Har, ik zit veel in mn tuinhuisje en heb daar geen internet. Als ik dan vervolgens iets typ en niemand zegt iets ben ik bang dat ik vergeten word..... Hoezo beetje gestoord, hahahaha, knetter gewoon. Met jou alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Even de zinnen verzetten!http://nl.youtube.com/watch?v=-pFgHLfOZ9M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Yep BamBam Ik zit hier voortaan boven op het nieuws met m'n nieuwe 19 inch monitor dus mijn geheugen kan me niet meer in de steek laten met 2 windowtjes langs elkaar Ik zie jou nou bevoorbeeld links onder in de hoek terwijl ik aan het typen ben...tssss, da's fraai hè?Alles goed verder met mij hoor, heb het druk met buitenshuis klussen (vrijwilligerswerk). Zo ben ik toch nog van nut voor de maatschappij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 quote: Originally posted by: BamBamWater, ik snap je nieuwe onderschrift niet helemaal....Leg es uit als je wilt. Nou, voor mij is het gewoon dat een vastgeroestte gedachte je handelen en je kijk op de wereld beïnvloedt, en dat als jij die gedachte kunt loslaten dat je handelen en je kijk op de wereld ook meeveranderen. Carolien had er een heel mooie visie op: draadje en dan 08:58, toen gebruikte ik 'm voor 't eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Har, een kat zoekt jou uit, niet andersom! Een kat heeft ook geen baas, een kat heeft personeel!.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Haha Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
slofje Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 merkwaardig weer voor de tijd van het jaar! was vorig jaar ook rond deze tijd, bah bah!ik heb de boys weggebracht naar mijn zus, heb alweer aardig wat km gereden vandaagben nu bezig met de kledingkasten uitruimen en straks mag ik ze van het balkon gooien, komt morgen iemand nieuwe kast in elkaar zetten....tussen de bedrijven door blijf ik jullie lezen, moet vooral scherp blijven vandaagheb dinsdag een eind gemaakt aan de naweeen van de scheiding en ben nu alleen, is valkuil voor mijgaat zeker lukken als ik hier blijf lezenik denk dat ik maar eens een heerlijk tonicje neem met veel ijs, heb ik wel verdient vandaagproost! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Ja, weet ik Trees daarom komen d'r altijd zoveel katten en poezen op me af....ben poeslief namelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 heb een heerlijk tukkie gedaan maar denk dat ik nog in een ADB droom zit .ter sprake en geloof het of niet , maar hier hangt zelf geen deur in de toilet ;-((vie indien je u niet lekker in je vel voelt dan moet je hier zo niet komen ....... schrijf het gewoon van je af en er zal altijd reatie zijn .en vie iemand die pas nuchter wordt heeft steun nodig geen verwijten en al mijn woorden zijn lief voor iedereen bedoelt .hoi BB ik zou van schajet geven nu ik op de pc kan lieve ADB'ers met ieder van jullie heb ik een band al is het om de hulp , de lach , de traan en het delen dat jullie en ik doen make love not war peace (amen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2008 Op je gezondheid Slofje! Wel effe van onderen roepen hè, als je die oude kasten een zetje geeft Zag laatst hier aan de overkant van 3 hoog meubilair naar buiten komen zónder dat er iemand op het balkon stond..stelletje lomperikken, waaide ook nog effe een deur tegen een raam aan! Hoop gevloek en toen kwam er een einde aan de onbezonnen aktie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden