Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ik kan het nog net volgen Corinne. De letters zijn wat vreemd geplaatst. Nu ga ik echt slapen. Een ouwe sok moet rust in acht nemen.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ben nu echt weg, anders lach ik me over mijn slaap heen!Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Hé Soothe, ouwe sok, als je lief bent mag je in het weekend misschien wel weer met je vrijkous slapen!*naam vergeten! Straks weet Soothe niet dat ik het tegen hém heb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Juffie, jij doet het heel goed, hè? Waarschijnlijk beter dan je zelf had gehoopt!Volg deze koers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Trees hoi, je komt laat ten tonele.Trees, het is platonisch van aard. Groet, ik moet pitten!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Platonisch, Soothe, je weet niet eens wat het betekent! Haha, mooie snoeperd!Maar wees gerust, je verdient zo'n brokje liefde op je pad!Ik ga nu ook, slaap zacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Juist, zo uit Jurassic park!Bye bye! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Pip, als Har zijn hamer maar niet verslijt op M! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 En nu echt tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 hoe ouder hoe gekker\\ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 nee, Corinne, in Soothe's geval: hoe ouder hoe gelukkiger!Ten minste, dat zou ik hem gunnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 ///lll/l\lll\\\lll\/\/\/\/\llllll/\/\/\/\/lll\\\lll\l/lll/// Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Corinne, ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 ik ga naar bed.slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Heel goed, Pippi, op zo'n moment van inzicht kan je weken teren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 En dat gun ik Anna ook. Maar platonisch, my foot.Toch zo leuk om te lezen dat liefde op de meest onwaarschijnlijke plaatsen zich aan dient.Ik geniet ervan. iK geloof niet meer zo in de liefde dus als het bewijs wordt geleverd dt het nog welkan dan ben ik zo blij. Soms is een mens blij dat hij of zij het fout heeft. Ik ken Soothe niet zo heel goed maar Anna heeft een warme plaats in mijn hart. Ik hoop en wens het allerbeste voor hen.OOk al vind Soothe mij maar een K76 wijf, wat ik direct naar ht land van de alcoholroes verban.Ik weet zeker dat hij nu niet meer zo over mij denkt. Tenminste dat hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Pip, is dit niet een beetje onaardig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Ik ben nog klaarwakker maar ik denk dat ik mijn bed ook maar eens op ga zoeken. Het was een zware dag e ik ben blij dat ik mij kon uitspreken op een plek waar ik iedereen redelijk vertrouw. Hulde aan degene die gereageerd hebben het was loodzware kost dat weet ik. Dat kost moeite om daarop te reageren. Ik vind het zo cool dat sommige daar de kracht voor hadden, het heeft mij de wereld van goed gedaan.Slaap lekker iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Pip,Volgens mij heet dat verliefdheid. Moet toch kunnen?Trouwens je hebt het wel volgehouden, Fijn dat de kids weer thuis zijn, geef ze maar een extra knuffel. Maar Respect, meid. Respect!Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 Nee, Pip, ik zou het niet weghalen. Dan haal je het verband uit de discussie.En je bedoelde het toch niet onaardig, dat heb je zelf net rechtgezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 En kan iemand me nu naar bed SCHOPPEN??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 TRAP SCHOPMEPHOP, NAAR BED JIJ, ANDERS BEN JE MORGEN EEN OMA VAN WEINIGIK GA EN JIJ GAAT MEE, MAAR DAN WEL NAAR JE EIGEN BED ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2008 oké, oké, tjeemig, Corinne, wat ben je streng!Nee hoor, ik ga NU naar bed! Slaap ze!Ik ben blij met het forum, zonder dat had ik het niet zover gebracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 25 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2008 trees ik was wachtende op een telefoontje van spud , die was vandaag ballonvaren , en ik wou weten of ze goed thuis gekomen was , dus het was spud die uit de lucht mocht komen vallen .ik heb er echt eerlijk waar een heel lieve vriendin bij thanks spud soothie gran amigo mio van harte met je prestatie , en ik zeg het je luid en duidelijk , ik ben heel trots op je knuffel en ( mag wel he anna corinne waarom mag pipke jou bij de neus pakken ?en moet ik nog lang wakker blijven om te weten wat een oermens is ??mensen ik laat mijn vollekes af , en genietend van het ballonvaren verhaal ga ik slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden