charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: druppeltjeIs dat waar dat we hier geen foto's mogen plaatsen? Wist ik niet maar nu begrijp ik wel waarom het me niet lukt. Druppeltje heeft bij voorbaat al een fotoban drup, makkelijker als nu beschreven kan ik niet.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Je hebt anders geen moeite met hier te blijven plakken Drup...waarom lukt dat dan niet met foto's? Misschien moet je ze stuk voor stuk op je monitor plakken...met prit, wel met de goede kant naar het scherm natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 quote: Originally posted by: charlienee, de koffiepot staat erachter.... ik bedoel de koffiepot OP de foto Charlie Komen die haren trouwens nooit IN de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 ik ben van het principe dat het plaatsen van fotos en andere mij nuchter houdt , wat is daar dan verkeerd aan ??men moet de lege momenten ùmet iets anders vullen waarom niet met opzoeken hoe men fotos plaats en ee beetje geiten etc etc corinne thanks voor je compliment even moest ik slikken en de traantjes kwamen maar de laatse tijd besef en voel ik dat i am who i am and that's okay ik had een ganse mail gemaakt met een vraag die ik wil stellen maar ik durf hem niet te plaatsen en ja hij ligt al in de vuilbak , maar in de toekomst zal ik de vraag hier wel stellen want ik kom er alleen niet uit n maak jullie geen zorgen het heeft gewoon met mijn moeder te maken en zaken welke ik hier lees zo en nu movie time heerlijk plat in de lederen zetel (namaak) en lekker vast plakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hahahah die Har maar moet er dan ook een postzegel op?Charlie ik zal het morgen weer proberen maar nu heb ik het ff gehad met die foto's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Ga eens wat foto's bekijken die ik net voor en tijdens het onweer gemaakt heb. Prachtige lichtomstandigheden, ben dus benieuwd Nee, Drup een postzegel hoeft niet..schrijf er maar op dat ze met email verzonden moeten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Black, het mag, niks moet:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oke Har een antwoordnummer dus, moet lukken en als ik doggy ga uitlaten gooi ik hem meteen in de brievenbus maar ze hebben hier geloof ik geen apart vakje voor www. .nlKirky dat is net als met de laatste letter: Die moet nog gedrukt worden:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Anna haar Hondje. Staart niet compleet.http://img229.imageshack.us/im...3/p1000121largesl9.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Lief Soothe en gaat het goed samen met die van jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Har,Je bent een luie donder! Lees zelf alles en pik niet mijn mening in. Stoutert! Blacky,Ik wou geen . Laat eens zien dat de Belgen de sterksten zijn van alle Galliërs (tenminste dat zei Ceasar en die kon het weten, die vocht er tegen - trouwens ook een rasechte despoot).Kirky,De liggende 8 kun je antwoorden.-----------------------------------------------En ik heb weer een sms van An:28.07.2008 21:24An MobHa ha! Dank voor mooie slinger.Morgen reis terug en ben wsdagmiddag opforum, benieuwd hoe het met iedereen gaat.Fam blyft meewerken dus GOGO laatste msn'k Zal ze maar gelijk een goeie thuisreis wensen en een knuffel voor haar en haar fam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hallo,het is lekker druk geweest hier toen ik aan de wandel was. Even lekker de buitenlucht in na een dagje op kantoor, hoewel het wel bloedjeheet nog was daarnet. Vlak daarvoor kwam 'vriendje' 'heel toevallig (!) op de fiets langs mijn huis. Even praatje gemaakt, had ik niet verwacht na de knallende ruzie gisteren en zijn terechte enorme woede op mij. Maar hij kon nog nooit lang echt boos op mij blijven. Pfew, maar toch wel een opluchting, had gedacht dat hij me écht niet meer wilde spreken. Hebben het over mijn probleem gehad, waar hij wel iets van wist, maar niet dat het bij mij zo diep zat. En over hoeveel je ermee kapot kunt maken, hoeveel pijn je iemand daarmee doet. We zien wel wat de toekomst brengt, voorlopig wil ik echt aan mezelf werken en de drank bevechten. Dan zal ik in mijn gedrag ook weer ontspanner kunnen worden en kun je pas weer verder kijken naar een eventuele toekomst samen.Nog steeds geen druppel gehad, ook niet nog even snel naar de winkel gevlogen voor al is het maar zo'n 25cl flesje rosé. En nu zijn de winkels dicht! Eén zekerheid heb ik nu: als ik mijn bed instap, sta ik in ieder geval 1 dag droog!Leuk dat zoveel mensen op van alles reageren, alleen kan ik het nog even niet zo snel volgen. Komt vast wel. In ieder geval hartelijk dank voor de vele welkomstwoorden.Corinne, je vroeg hoe ik toch op Edflobe gekomen was. Vrij simpel: heb wat letters van de namen van mijn kinderen door elkaar gegooid.Zo, en nu even een drankje inschenken: glaasje water, lekker koel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Wonderbaarlijk Druppeltje. mijn reu is geholpen (te vervaarlijk) die van haar niet, maar ze kunnen met elkaar lezen en schrijven.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oei Kirky, dat ziet er ook niet verkeerd uit!!Marjan, de eerste droge dag kunnen ze je niet meer afpakken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Marieke,Oeps, nu voor Pippi jaloers wordt, voor haar: Edflobe,Haal gauw de echte namen vn je kids weg. Het is een openbaar forum. One never knows.Hoewel ik me altijd afvraag welke gek ons geleuter gaat lezen voor de lol.En zeker na het avondeten vliegen de berichten je hier om de oren. Iedereen (nou ja, behalve die die nachtdienst draaien) uit werk, gegeten en even verteren (het eten dan he). Praatje maken hoe het ging vandaag. Ideetjes spuien. Zorgen delen, leuke dingen delen. Net een familie he. Ook natuurlijk soms wat wrijving, maar dat went. Veel gevoelige mensen en je hebt geen gezichtsuitdrukking of lichaamstaal erbij. Een misverstand kan dan zomaar ontstaan.Soothe,Dat wil ik zien: twee honden die elkaar brieven schrijven en ze voorlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Volgende week, barbekjoe bij Kirky! nice place! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wannes Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Soothe, ik hoop doggie staartje wel ok, enkel stukje foto dat ontbrak greetz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Wow Kirky, een lekker zwembadje erbij! Echt lekker met dit weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oh la la, Kirky,Speeltuin, voetbalveld, mini-floriade, zithoek en een zwembad aan huis. Jij bofkont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Marieke,En een boot is ook nog eens wiebelig. En dat niet altijd in de maat van de muziek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Onweer op komst en daarna en nog wat meer kleurtjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Fijn Soothe maar volgende keer geen hondenstaartsoep want ik zag het wel, die hond mist zijn staart.Watte Marjan geen druppel gehad? Heb je m'n postings niet gelezen ?Corinne je blijft een schat.Marieke hoe krijg je het weg met die hitte: groene thee, neem gewoon wat zuurkoolstamp.Ander merk bitter lemon genomen, is wel te merken geloof ik, zit wat meer prik in....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Hoi!Even melden dat mijn hond op Soothe's foto nogal vies is. Hij had net gezwommen en in het zand gerold.Verder niets gelezen. Ik ben moe, en ga op tijd naar bed.Nog een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edflobe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Oké, bedankt voor de tip Corinne, heb bericht aangepast. Je weet inderdaad maar nooit:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 28 juli 2008 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2008 Mooi Har, vandaar de goeie kritieken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden