Spring naar bijdragen

maandag 28 juli 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Marjan,

Hartstikke welkom hier op het forum.
Je ziet het, ik ben vandaag precies 2 jaar op het forum en ik heb hier al een hoop steun gekregen.
Ik ben er een die constant weer de fout is ingegaan en het niet verder schopte dan 8 droge dagen, nu ben ik met mijn 27e dag bezig.
Ik hoop dat jij de roseetje ook kunt weerstaan en hier ook de nodige steun zult krijgen.
In ieder geval heel veel sterkte.

Mieke, het terras is nog niet af, ik had eigenlijk nog een bult plantjes willen kopen, maar dat zat er dit jaar nog niet zo in. Maar zo kan ik er ook wel van genieten. Jouw dozen zagen er ook wel "aantrekkelijk"uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vanmiddag met mijn vader bij de cardioloog, (ik schreef zostraks vaatchirurg,) en zij zei tegen mijn vader, dat hij de volgende keer nuchter moest prikken. Ze zei en dan bedoel ik niet dat u geen alcohol mag drinken, maar geen ontbijt e.d.. Toen vertelde ze dat er gisteren iemand van de zwarte cross was binnen gebracht, die ook niet nuchter was. De lieve man had 30 halve liters gedronken en een fles wijn. Geen wonder dat je dan bij de eerste hulp beland. Wat zal die man een kater hebben vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi beste forumgenoten,
Ik kreeg volgend bericht van An. Ik schrijf het zoals het in mijn dispay verschijnt. Ik heb telkens maar 4 regels in beeld. Ik schrok dus meteen.
Hier komt het:

28.07.2008 18.12
An Mob
Stryd opgegeven
heb verstand
ander voer
gegeven nl goed
boek! Morgen 3
wk droog dank
voor steun. Veel
lieve gr voor alle
ADBers. Mis jullie
An

Snappen jullie dat ik even schrok?

En dat betekent natuurlijk dat morgen ook Charlie en Trees 3 weken zonder alcohol zijn.

Pacts sluiten helpt toch echt, vind ik.


Iemand nog iets speciaals aan An te melden?
Ze krijgt natuurlijk wel een slinger van me (voor zover dat met een mobieltje te doen is).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Edflobe/Marjan,
Welkom op het forum.
Ik kon het ook niet bij 1 houden, ook niet bij 1 fles wijn.
Afgezien van mijn val van afgelopen vrijdag heb ik al 15 maanden niets gedronken.
Nuchter is toch beter.
Succes! En als het moeilijk wordt: meteen komen en in hoofdletters hulp en aandacht vragen.
Velen van ons hebben zo zelfs heel gevaarlijke momenten getrotseerd.
Ik ben dan ook trots op iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Carolien,
Jij bent ook flink aan het klussen.
Ik ga mo nog 2 raamkozijnen wit maken en dan vind ik het wel best.

Mijn kleedkamer moet nog gesaust worden maar dat moet maar ff wachten.
Zal mo wat fotoos nmaken.
Ben vandaag druk geweest met sollicitaties en adreswijzigingen wat ik vergeten was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marion, hoi, complimentje doet een mens altijd goed hé, dank je.
Zelf heb je het ook dubbel en dwars verdiend hoor! :present: Jouw prestatie
is niet gering onder de omstandigheden.
Je hebt wel gelijk dat ik mij soms ook de last van een ander aantrek,
aard van het beestje.
Overigens een prachtig terras, oei, de mijne is niet toonbaar hoor.
Eneh ijs thee kun je mij wakker voor maken met dit weer!

Anjo, wat een goed initiatief, naar de AA. Tussen lezen en praten zit
een groot verschil. Praten is wat ik moest leren en wat ik ook erg moeilijk vind.
Enneh accepteren die hulptroepen hoor, ze zijn er niet voor niets.

Pip, ja soms vind ik het moeilijk hier te schrijven dat ik het moeilijk heb.
Ik ben het beginstadium voorbij en vul dan zelf in wat een ander zijn gedachten
hierover is. Ik kan me zo voorstellen dat iemand die pas gestopt is denkt van
wat een onzin daar moet ze toch over heen kunnen stappen na zo'n lange
tijd. Dus voel ik mij een zeur.

Tina, jij bent overtuigd dat je het niet bij één of twee kunt laten, je bent dan ook
ervaringsdeskundige hierin. Dat is denk ik wat bij mij nog wel eens twijfel
op levert. Verstandelijk weet ik het wel, maar...........emoties vieren nog wel
eens hoogtij en dan....

Blacky, blij dat je laat weten dat ook dat stadia voorbij gaat pfffff..
Sammy, hoe verzin je het, ketjap! Wat een troep geeft dat, je zou toch denken
dat je handjes nu stabiel zijn. :wacko:

Marieke, lekker druk weekje?
Lekker druk betekent voor mij vaak, geen pieker tijd?
Even een persoonlijke vraag aan jou, mag via pb hoor als je al wil antwoorden.
Wat is het leeftijdsverschil tussen jou en je man?
Ik lees soms voor mij herkenbare berichtjes.

Sammy, je verwacht geen prettig nieuws van je zoon, je voelt het al aankomen dus.
Twee weken geleden ben ik naar een begrafenis geweest waar ik mij verbaasde dat
er drie voormalige schoondochters aanwezig waren. Er is altijd goed contact gebleven.
Het contact hoeft niet altijd verbroken te worden dus.

Marjan, welkom hier, maak er een goeie start van dag voor dag dan heb je grote slagingskans!
Wat mij de eerste dagen vooral hielp was het bezig zijn. Ik had de strijk, ja errrug geliefd onder
forummers, al klaar liggen voor de moeilijke momenten. Heb toen nog nooit zóveel
gestreken en wekenlang geen opstapeling. :D

Carolien, vol bewondering volgen wij hier je beschilderingen. We konden de pijpleidingen in de
keuken niet meer terug vinden. Ja wij, dit moest ik delen, vind je vast niet erg toch?

Oh, en schattige "hondjes" , zwart en wit, precies het goede formaat veel groter en ik ga
op de loop! Hier worden zij echter geen "honden" genoemd, wat wel zal ik maar
achterwege laten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik bedoelde dat het plaatsen van een foto mislukt was , voor jullie iets anders gaan denken .
stien ik, ben de periode voorbij dat gremlins aan mij trekken als ik sommige zaken op het forum lees , maar de drankjank kan nog wel aan mij trekken hoor .
ik heb in 2006 enkele mensen onder mijn vleugels genomen ivm het stoppen met drinken , maar als het bij hun fout liep was het voor mij een enorme trigger , omdat ik vondt dat ik het niet goed deed , want ze schoven soms onderuit .......... was in die periode mijn eigen beginners periode vergeten :$
dat ik dit forum moeilijk kan steunen is omdat ik n belgie woon , en dus het gedacht heb niet echt van belang te zijn , zo zijn er op adb maar weinig mensen die mijn prive mail adres hebben en nog vele minder die mijn telefoon nummer hebben , ik weet dat het een dels verkeerd gedacht van mij is ,want toen ik in spanje woonde belde ik wel mensen in belgie op als ik het moeilijk had .
marieke mooie tin , doe mij maar een ice tea groen .
charlie leg de handdoek maar klaar kunnen we lekker op het strand gaan liggen;)
druppeltje jou banjo gelijkt op mijn hond , alleen is de uwe kleiner , nou ja mijn hondje is ook een español .
marjan en evt andere nieuwe op het forum van harte welkom , alle begin is moeilijk , ik denk er liever niet aan terug , maar ik zou er vandaag niet meer zijn moest ik de eerste niet laten staan hebben .
ik doe momenteel niets maar dan ook niets en het zweet loopt zo mijn benen af , raar ik zweet alleen vanaf mijn knieen naar beneden :-))
iedereen die ik vertgeten ben dikke snorry :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon niks nemen vandaag Wannes, en voor je het weet is dag 2 voorbij!
Stien, roep maar gewoon om hulp als je gedachten de verkeerde kant op gaan onder invloed van je emoties... het is nooit 'dom' om om hulp te vragen (eerder andersom ;))

Hier alles okee, gewerkt vanmorgen en vanmiddag niet veel gedaan

Houtje gefeliciteerd met DRIE EN DERTIG maanden!!!! en het gaat je inderdaad steeds makkelijker af, fijn dat je zo ontspannen bent met zonder kids, volgens mij zit je stiekum te genieten van het even niks moeten ;)

Charlie, ik ben jaloers, moet zeker nog een half uur fietsen voor ik bij het strand ben!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...