Spring naar bijdragen

maandag 28 juli 2008


Houtje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 309
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Edflobe welkom! Aan de uitleg over je username te lezen weet je vast voor wie je het OOK doet ;) Tsja, en wat je vriendje betreft, dat is pure winst als je straks iig over drank geen ruzie meer hoeft te maken...succes!

Kirky, mooi tuintje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppeltje,
Schatten worden altijd in een diepe put begraven. Ik zou er uit willen kunnen.
Je bent een :heart: dief.

Kirky,
Ziijn jullie soms olifanten?

Anna,
Welterusten!

Edflobe, Marjan,
Ze hebben wel mooie namen.
En er zitten hier meer mensen met pubers in huis.

Toon,
Lijkt me niet zo handig om mijn hele berichten te kwoten. Ik heb de neiging nogal lange epistels te schrijven en bij het kwoten komt overal nog een extra regel wit tussen.
Trouwens welkom hier, want dat heb ik nog niet gezegd tegen je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Corinne, ik vind hetzelf natuurlijk ook heel mooie namen.
Sterker nog: het zijn nog mooie kinderen ook;) ;)
Ik had inderdaad al begrepen dat er meer mensen met pubers zijn. Lekker voorbeeld zijn we dan, van die zuipende ouders. Hoewel ik meestal alleen ben als ik grote hoeveelheden inneem. Of moet ik al zeggen: innam??
Overigens, wat fijn dat het met de meesten van jullie zo goed gaat met het niet-drinken. Echte opstekers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Edflobe/Marjan en succes met de eerste te laten staan! :D

@ Brudie hoe is de vlucht geweest?

@ Blacky de black, graag gedaan hoor! :D Vliegeren?

@ Corinne, heb jij een derde oog ofzo? Ik ben vandaag spontaan door m'n pootjes gezakt omdat ik ze niet voelde erg bizarre ervaring maar ik dacht wel meteen aan m'n oude vertrouwde rolstoel. :D
Kan je nog aan An doorgeven dat ze flink geniet van het niks moeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

180 m2? dat is toch harstikke groot? of vergis ik me nou? Ik heb voor mij alleen een enorm huis vind ik, 75 m2, de bewoners voor mij woonden hier met 2 kinderen

dan ook maar mijn ieniemienie terras
Niet dat ik klaag want ik heb het groenste uitzicht van de hele buurt dankzij de kastanjeboom van de benedenbuurvrouw en de blauwe regen van de schuine benedenbuuvrouw

Ik ben dus nog steeds ontzettend blij dat ik het dichte raam hierachter vervangen heb door de balcondeuren, nu alweer 2 jaar geleden! al helemaal met dit weer!

de rest van de buurt is ietwat steniger

zo, dan weten jullie nu ook hoe het er hier uit ziet want mijn bureau staat naast die openslaande deuren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Corinne, je komt er wel uit maar het is 2 steentjes omhoog en 1 omlaag. Zo gaat dat ook met rouwen 2 stapjes vooruit en 1 weer achteruit. Maar eens heb je die laatste stap gezet........

Het dak heb ik laten repareren en zelf betaald de rest is vergoed. Nu weer gezeik met rechtsbijstandsverzekering over mijn rijbewijs. Bezwaarschrift 2 weken te laat ingediend door de verzekering hahhaah het houd je wel van de drank af.

Meis houd je vast aan mijn eerst 2 zinnen dat doe ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Wannes, maar dat komt omdat je paarden (nuchter) of zijn het tijgers (niet nuchter) zoveel ruimte nodig hebben. ;)

Charlie,
Je bedoelt je kleinkinderen?
Nee, hoor, natuurlijk je kinderen. En het blijven altijd je kinderen. 't Is net of ze gisteren pas geboren waren, zo snel gaat de tijd met kinderen.

Spud,
Dubbel lol, dat was een vliegende WC-bril.

Druppeltje,
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...