Spring naar bijdragen

dinsdag 29 juli

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sterkte Wannes, sorry maar de mail niet ontvangen.

Wat een kruis ook voor jou Caro :sun:

Kirky kun jij je beter niet omscholen want het CBR keurt je na een jaar en als dat goed in krijg je het rijbewijs maar voor een jaar. Dan weer keuren en als dat goed is voor 3 jaar, weer keuren en dan voor 5 jaar. Het ziet er idd naar uit dat je als taxichauffeur niet meer aan de bak komt hoe triest ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky, taxi-chauffeurs raken wel vaker voor korter of langere tijd hun rijbewijs kwijt.
Weliswaar onder andere omstandigheden maar toch........meestal, wat ik er van weet,
is dat men dan vervangendwerk moet doen in de vorm van b.v. planner op de taxi
centrale. Heb je daar niet naar gevraagd, is mogelijk een optie voor je?

Carolien, krachtig geschreven in een note-dop, tjonge, tjonge........
Was nog even vergeten je te feliciteren dat je dochter de baan heeft gekregen.
Tja, een moeder is er vaak net zo blij mee toch? Trots mag je toch wel zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy, ik vond het fijn je weer eens te lezen op het forum.
Mijn inziens ben je hier een beetje weinig. Je verwoordt het allemaal
zó goed. Voor mij zijn herhalingen een goede verfrissing van mijn
geheugen. Ik ben nog lang niet vergeten wie mij hier op het
forum zo enorm gesteund heeft, en van wie ik geleerd heb en
nog leer. Daar ben Jij een goede eerste in Rudy!

Mensen, moest ik toch maar weer eens een keer gezegt hebben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carolien heftig verhaal, ik vind het knap dat je de kracht hebt gevonden, telkens weer om er uit te komen. Je bent een sterke vrouw en zult het ook vast wel van de alcohol winnen:heart:

Wannes, ik leef met je mee, want ik weet wat het is om een dier te moeten missen.

Tjinge wat heb ik een Gremlin op bezoek, niet normaal en waar komt dat door omdat ik niet met mijn emoties om kan gaan.
Zit de nieuwe buurman net bij ons op het balkon en we vertellen hem zo in het kort ons verhaal van de vennoot en dat hij ons nu failliet wil laat verklaren voor € 4000,--, omdat wij het hoger beroep moeten betalen. Zegt de buurman, dat gebeurt niet ik zal mijn vrouw wel vragen, want wij kunnen waarschijnlijkw wel helpen. Stel je voor ik heb/had een vriendin, die een huis laat bouwen voor € 700.000,-- en die zegt, ja ik weet ook niet hoe ik jullie moet helpen. Ik zei toen, daar vraag ik ook niet om, ik vertel gewoon hoe het nu is. Ik zou mijn vriendin nooit voor € 4000,-- failliet laten gaan als ik het gemakkelijk kon betalen.
Poeh... ik zit er even helemaal doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie schrijven zoveel vandaag. Het zou me niet verbazen als er vandaag een berichtenrecord wordt gebroken.

Terwijl ik het eten opschepte, kwam Slofje langsgewandeld. Ik heb een eigengebakken gelukskoekje gekregen. Ze komt dadelijk weer langs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja.... dat van mijn ingevroren paarden voetje heeft niemand begrepen, doch het gaat over een eindwerk in een opleiding, een iedereen die anatomie volgt of volgde zal waarschijnlijk best even zijn vak beginnen te leren op deze wijze ipv direct verkeerd te gaan werken op levend .... sorry, maar ...

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
kirky

drup

als kind liep ik eens met vrienden in het bos , zagen we een eekhoorn een boom invluchten en gelijk er weer uitvallen .

dood , we hebben het dode dier meegenomen naar huis en de politie gebelt , die kwamen en hebben een rapport opgemaakt dat het dier een natuurlijke dood is gestorven want mijn moeder wou het beestje laten opzetten (is ook gebeurt ) .

gebelt met een preperateur of hoe je die noemt , kregen we het advies om het beesje eerst in te vriezen en dan pas te brengen .

dus zo gek is dat niet .

de techniek om op te zetten is vrij simpel, je vervangt al het lichaamlijk vocht door bv een katalyserende vloeistof zoals epoxy of wat je kunsthars kan noemen.... sorry weer grof van mij.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen week nog op t.v., artsen leren wonden hechten op een kipfile'tje.
Is gewoon de realiteit.

Marion,
Zo zie je maar, je verhaal vertellen, oh zo belangrijk!
Ik hoop dat ik het goed begrepen heb, maar de buurman gaat dus uitkomst bieden?
Een verre vriend, beter een naaste buur!

Praten is iets wat ik moest en moet leren. Het is zo belangrijk in het leven.
Als kind, de jongste kwam ik óf als laatste aan bod met mijn verhaal óf moest
mijn mond houden om dat ik te jong was.
Zelfs toen ik in de twintig was en de dominee op bezoek kwam bij mijn schoonouders
moest ik mijn mond houden. Kinderen mochten alleen luisteren.
Nu nog heb ik daar moeite mee, ach over dagelijkse dingen is het geen probleem
maar gevoelige échte zaken wordt wel heel erg moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjonge, moet Corinne gelijk geven.
Bijna niet bij te houden!

Carolien: Dat van die grenzen stellen is voor mij heel herkenbaar!!! Heftig leven heb je gehad!
Marion: Hopelijk krijg je nu eens wat hulp , na al die tegenwerking.

Wannes: Ook een vogeltje kan je heel dierbaar zijn geworden, wat zul je dat morgenvroeg missen.
En wat een lap tekst, maar geeft wel stof tot nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Stien: Bij ons was het vroeger ook zo dat je niet mocht (mee) tegenspreken.
Zelfs een aantal jaren geleden , toen ik meer voor mijn mening begon op te komen, werd dat door mijn ouders als brutaal gezien.
Ook van mijn kinderen duldden ze geen tegenspraak.

Gelukkig accepteren mijn kinderen dat ze nu eenmaal zo denken, en mijn ouders zijn de laatste tijd toch wat milder geworden, gelukkig

mAAR het heeft wel een groot deel van ons leven beheerst.
We komen er wel, langzaam maar zeker.
Ben liever een laatbloeier dan nooit gebloeid te hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...