Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 We moesten vanavond zelf de hamer zoeken, Har!!!Waar istie gebleven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Trusten iedereen!En trusten Pip, fijn dat je zo'n lekker gevoel hebt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Marjo: Dank je!Mieke: MOET het voor mezelf gewoon zeker weten!!!! En ik gebruik dit niet als smoes, zo zit ik in elkaar! Weet ik het, kan ik erin berusten.Wil ik er in berusten! Weet ik het nog niet, dan zoek ik het uit!Kirky: Ik wil ook graag antwoord. Zoals ik al zei: ieder vanuit zijn eigen situatie!!!! Heb daar ook begrip voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Gnigni, toch lijkt het met de tijd steeds makkelijker te worden, Kirky.Maar je wilt niet weten hoe ik hier heb geworsteld.... Mééénnn!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ik heb Soothe niet gelezen en begrijp uit de reakties dat ik dat ook niet doen moet. Zo schrijft Floortje.Iemand die deze week agressief, beledigend en ladderzat binnen komt rollen, past dit niet.Ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Nu het naar bed gaan weer onder controle >>>gaaaaap>>>Soothe, het is niet anders... Probeer je er niet teveel aan te storen!Het is niet de bedoeling dat wij, jij of ik gek wordt van een ander z'n getier!Gooshe Frabba!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 WINDHOOS IN LUTJEGAST!!!! Haha....misschien niet om te lachen maar het staat zo oubollig op teletekst. Hoe zo'n windhoos zo'n gat kan vinden vraag je je af...Zo en daar sluit ik nu dan toch echt helemaal mee af......toedelssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Lutjegast is Groningen toch...Water al gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Marjo, slaapze!Las Floortje me maar wat vaker, dan kan ze een beetje zien hoe met het probleem(want dat is het) om te gaan!Marjo en de anderen Welterusten.**Voutje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Dat denk ik ook Soothe!Maar dan moet men wel willen.That's the point!Slaap lekker mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Gaat niet om per dag, Kirky. Dat wil ik niet meer en doe ik niet meer! En dat gaat goed en voelt ook goed.En ik lok nu natuurlijk weer iets uit:Bij gelegenheid( en dat is bij mij niet vaak) . Volgende feest: 27 september! Tot dan houd ik het droog!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Genoteerd Juffie! En misschien.... wil en hoef je dan al niet meer!je zult het maar hebben! Succes meid!En bij twijfel hier komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Truste Soothe, trek het je niet teveel aan joh! Jij bedoelt het uiteraard ook goed.Wat Lutjegast betreft, daar is alleen maar een kano het slachtoffer van geworden.....de verzekering betaald de rest, hadden ze die kano maar goed vast moeten leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja! Da's lekker makkelijk!Bemoei je er eens mee joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Har ook welterusten. Ik zit hier niet van woede overlopend in de kamer. Ik zet de puntjes op de i Dag mensen!!***Lettertjes pakken slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ben moe en ga naar mijn schaapjes.Allemaal truste en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ben ik blij dat ik morgenvroeg niet alles na hoef te lezen...mijn god Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Laat het wel doordringen hoor, Kirky!!!Heb ik er vrede mee?De komende tijd zal het uitwijzen! En ik ben niet vies van adviezen, in tegendeel!! Denk er echt over na, zonder mijzelf uit het oog te verliezen!In ieder geval bedankt, weet dat ieder van jullie het goed bedoelt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Graag: Tot 27 september drink ik NIET! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 En wie weet..............dan misschien ook niet??????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Sjips! M'n pil niet ingenomen. dat eerst, dan naar bed, hopen dat ik niet misselijk word... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Lekker dat je even kan blijven liggen, Pip.Ik heb de wekker weer gezet... Genoeg geslapen zou je zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Moet het ook maar ondergaan! Ga er in elk geval voor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Was even bezig met momentbeschrijving voor Tactus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 4 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2008 Mooi gezegd Kirky: Vrede vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden