Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hoi Adam!Alles okay?Pippi woont niet in Nederland! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Juffie zou het ook kunnen zijn dat je je eigenlijk stiekem een pietsje schuldig voelt naar jezelf of naar het forum toe, en dat je daardoor alleen maar dénkt dat er sindsdien anders op je gereageerd wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Wat bedoel je Marjo? met geslipt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Pippi nu zeg je het zelf en ik mocht niks zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja, het "slipped" door mijn mind, zal ik maar zeggen juffie...Vergeten, niet gezien, alweer wat anders waar op gereageerd werd.....Ik weet het niet, niks ernstigs! Waarom je daar zo druk om maken. Kan gebeuren joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: pippiHar ik moet eerlijk toegeven dat enkele dames mij op de stoel moesten vastbinden om me in bedwang te houden op de meeting. Je gelijk niet om de nek te vliegen. Dat heeft zeker een half uur geduurd voor ik weer in kon staan voor mezelf. Kon bedenken dat je al Bezet was , maar anders.... Ik dacht al....wat moet je met dat touw, ik ben ook zo'n sufferd hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Zo, ik wil even melden dat ik weer wakker ben. Voel me een stuk beter. Heb uiteindelijk 3/4 fles op dus 1/2 liter wijn, maar met ladingen spa rood, dus gelukkig niet al te beroerd. Geen ontmoetingen met de porceleinen pot, maar alleen "normaal" zal ik maar zeggen. Ik ga gewoon verder op de goeie weg. Ik weet ook waarom ik ben gaan drinken en ga aan die prikkels werken. Ik vind jullie allemaal zulke lieve schatten niemand is boos op me ja ik zelf hoor. Maar nu gaat het wel weer en zit ik in de analytische fase. De dode hond smaak is weer uit mijn b*k dat is het voordeel van nóóit drinken hè echt lekker voel je je niet. En je realiseert je ook meteen dat het vergif is. Ik kan de prikkels zó op een rijtje zetten, maar nemen jullie A niet al te veel kwalijk, dat komt hem niet toe. Ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn eigen leven. En ik ga gewoon verder, na deze wijze les. A zou koken, ik zou helpen, dat werd "samen koken" maar uiteindelijk was hij hartstikke druk met de 5 kids die daar rondrenden en vre-se-lijk lawaai maakten (o.a. mijn dochter ook hoor) en ik ben gewend aan de rust en de stilte hier, dat heb ik ook nodig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ben al kleddernat van al dat dansen hier voor jou in het oosten.....Maar vooruit, nog een laatste dans.Ben toch al nat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Okidoki Houtje. Niet weer doen hoor!!!Geeft zo'n paniek hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Nee Kaia, dat is het niet! Zeker weten! Maar ik kan het wel begrijpen! Er werd niet anders gereageerd, er werd niet gereageerd.En ik probeer dit ook jullie niet te verwijten, hebben we het al eerder over gehad.En nu neem ik weer een risico, maar wil nu eenmaal gewoon mijn gedachten uitspreken: Super als je niet drinkt (alleen maar lof en complimenten), troost bij een niet gewilde uitglijder ( wat ook goed is!!!!!), maar weinig of geen begrip als men probeert ADB te zijn door uit te proberen of er een tussenweg is.Oké, voor de meesten is die er niet, maar ik weet het nog niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Hum....ik zal maar eerlijk toegeven dat ik eigenlijk best wel een beetje verliefd op Houtje ben vandaag dan, al is het alleen maar om je te ondersteunen (lief hè?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Har, je hebt toch niet gedronken hoop ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 quote: Originally posted by: houtjeHar, je hebt toch niet gedronken hoop ik? Nou zeg! Ik heb je toch laatst al een lady genoemd, heur! Komt zomaar niet uit de lucht vallen Het ga je goed meid, morgen fris weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja, snap ik, Kirky. Maar hoe zijn de meesten daar achter gekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Geiten jullie maar verder.Juffie, ik lees dat je vindt dat je onvoldoende aandacht krijgt. tja, dat probleem ligt waarschijnlijk bij jou zelf hè, je kunt in veel postings een antwoord lezen of vinden dat weinig postings een antwoord inhouden. Ik lees toch aardig wat reaktie op je.En nu mensen stort ik mij weer in het warme dons......Dank voor alle lieve respons, het warme badje en de frisse douche, morgen ga ik gewoon verder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Toen Bam Bam,vroeg hoe ik het had gedaan, gaf ik daar naar eer en geweten antwoord op, en dat weet BamBam!Dat was luisteren naar de oudgedienden, omdat ik er (niet geheel ten onrechte) van uitging, dat deze wisten waar Abraham de mosterd haalt (haalde)Soms wist ik het beter, een alco eigen. maar ik pikte van alles een graantje mee!En ook ik kreeg zelden de aai over de bol, die ik soms graag wenste. Ik herinner me Kohtje z'n woorden,hoeveel bagger er op je afkomt, ga niet drinken.Ik schreef korte antwoorden, maar las goed en nam alles in me op. Daarvoor kwam ik op het Forum, niet voor wetenswaardigheden over inlegkruisjes!!!Een PB van Rufus, had diepe indruk op me gemaakt. Over een aantal dagen staat Rufus twee jaar droog en verkeerd in uitstekende welstand!! Deze oudgedienden, waren toch niet allemaal gek. Nee, dat waren ze niet. Ook Bammetje hoorde bij deze "clan"Dus langzaam, mijn oor te luisteren leggend ging ik aan mijn probleem werken. Dit ging inderdaad met de nodige terugvallen gepaard. Ik gaf het een kans, met in het achterhoofd, dat als het teveel werd, ik de optie AA openhield, maar niet naar de drank terug!!!Nu gaat het iedere dag beter, en kan ik ook adviezen geven. Dus Floortje, die hier rondom dronken binnen komt rollen, met beledigende opmerkingen, heeft momenteel geen enkel recht tegen mij op te snijden, dat past haar niet. Ze zou beter naar de oudgedienden kunnen luisteren. En blijft ze weg, ook goed.Floortje moet eerst eens een tijdje stoppen en nuchter komen babbelen. deze aanmatigende toon past haar niet!In ieder geval, kwam ik niet iedere keer melden,morgen wordt een droge dag, om vervolgens weer onderuit te gaan.Zo maak je jezelf volstrekt ongeloofwaardig. Een terugval kan iederen overkomen, maar dit neemt absurde propoties aan.Denk wat jullie willen, ik slaap er niet minder om.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Wil niet verkeerd begrepen worden!Zeker had ik de laatste dagen genoeg respons, alleen vandaag niet en dan komt bij mij de gedachte op dat het komt omdat ik gisteren "vrijwillig"een paar pilsjes gedronken heb!En ik wil niet alleen daarop beoordeeld worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Juffie, het is goed dat je zegt wat je ervan denkt, ik steun je in ieder geval graag, of je nu niets meer drinkt of gecontroleerd.....voor mezelf geloof ik niet in dat gecontroleerde, anders was ik nooit out of controle geraakt denk ik, maarja ik ben niet jij en zal dus proberen om niet vanuit mezelf te denken als het om jou gaat, in ieder geval vind ik dat je heel goed, bewust bezig bent en ik hoop voor je dat jij het zo blijft kunnen Weltrust geprikkelde, onweerstaanbare, dansende, natte, delenden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Juffie, Ik kan alleen maar zeggen dat ik mijzelf 2 jaar heb weten wijsmaken dat ik normaal kon drinken om er uiteindelijk door schade wijzer geworden en onder veel aanmoeding hier ben gestopt. Geen spijt van.Hoorde op tv (programma de smaakmaker of zo iets) dat mobieltjes ook al smeriger zijn dan de wc-pot.Er zitten bacterietjes op. Tja, helaas kunnen we zelf niet eens leven zonder die beestjes. Dat wordt wel eens vergeten. Ook is inmiddels wetenschappelijk vastgesteld dat baby's en kinderen die in een (haast) steriele omgeving worden grootgebracht een heel grote kans op allerlei luchtwegaandoeningen en allergiën maken. Gelukkig dat ik mijn kinderen dus op een gezonde wijze hebt laten groeien.BamBam,"Hij verklaart" is met een t - derde persoon enkelvoud = stam + t"Hij heeft verklaard" is met een d - voltooid deelwoord van een werkwoord dat niet tot de categorie 't kofschip hoort.Houtje,Pas op voor Har(tejager)!Blij dat je er weer bent.Tijdens avondeten koken mag er geen drank in de keuken zijn als jij daar ook bent. Vanavond was een combinatie van je gevaarlijkste tijd en plaats.Ik heb nooit drank gebruikt in Stroganoff saus. 'k Wist niet dat je dus ook recepten hebt met. Nou ja, nu hoef ik die ook niet meer.Mensen,'t Is welletjes geweest voor vandaag. Ik ga naar bed en misschien mag ik net als gisteren wel slapen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Alle begrip voor tussenwegen...Maar.... lekker gecontroleerd 4 pilsjes drinken, breng teen ander die dit niet wil, wellicht ongewild, in een lastig parket... Waar diegene dan ook weer mee om moet kunnen gaan, zonder die eerste in de haren te vliegen... om maar een beetje aan te geven hoe gecompliceerd het soms wel niet kan zijn... Terwijl op een sterk moment diegene er wel tegen kan, maar een ander niet. Er was een tijd dat ik dolgraag gecontroleerd of normaal zou willen drinken, maar iets in me heeft een proces losgemaakt dat ik dit niet meer wil. Gewoon omdat ik weet dat ik het niet kan. En nog een beetje wil genieten zonder die lastige touwtrekkerij aan mezelf...Maar ik denk dat je je vergist dat je niet serieus zou worden genomen. Ik neem je in ieder geval serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 @ Juffie, Als je drinkt en wilt uitproberen begrijp ik je onderschrift niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Floortje heeft vanavond niets aanmatigends gezegd Soothe. Lijkt me dat je in je post, het vooral bij jezelf moet houden. Hopelijk slaap je daar niet minder om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
juffie Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Corinne: Ik gun het je echt: Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Pip, slaan..........anders zit ik hier over een uur nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2008 Ja, ik ook! Lekker makkelijk..... Duik achter Klaas aan (kijken hoe vaak ik in herhaling ga vallen....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden