Spring naar bijdragen

Dinsdag 5 augustus 2008

Edflobe

Aanbevolen berichten

Zou wel willen Mieke, maar ten eerste woon ik in een zomerhuisje (met vloerbedekking, gemeubileerd dus), dus erg weinig ruimte, zeker als de kids thuis zijn (met een beetje mazzel over twee maandjes bezig met verhuizen, duim voor me). En ten tweede wil ik graag op cursus, om wat te leren en zo, maar alles ligt nog stil vanwege de zomervakantie. Herfst klinkt ook eigenlijk wel wat ver weg, denk iets van september of zo, dat alles weer start.
Hoewel, nu ik er zo over nadenk.... het is nog mooi weer, kan best morgen wat spulletjes inslaan en voor mezelf eens lekker aan het kliederen gaan. Eigenlijk best een idee om eens wat rond te kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 241
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

An, lekker boven blijven zitten. Ik ben blij dat je sterk blijft.
Toch vind ik het eigenlijk geen stijl dat er drank in huis gehaald wordt, terwijl jij zo enorm je best doet. Je man wilde eerder toch rekening met je houden? Dat lijkt er nu niet echt op. Ik zou morgen alle restjes gelijk het huis uit doen hoor. Waarom het jezelf zo moeilijk maken?

Mieke, fijn dat de verhuizing achter de rug is. Ik hoop dat je toch een fijne tijd tegemoet gaat in je oude, nieuwe huisje. Maak er wat van!

Ik ga mijn hondje uitlaten. Ben moe, en ik voel aan mijn lichaam dat ik gespannen word, mijn jeugdtic begint weer op te spelen. :huh: Tijd voor iets compleet anders dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Marjan toch deze zomer al beginnen?
Zal voor je duimen voor je nieuwe huis. Buiten tekenen en schilderen kan lekker buiten morgen .
Ik heb vandaag een ontwerp gemaakt voor een wedstrijd. Ben benieuwd zou hem erg graag winnen.
De hoofdprijs is dat het ontwerp in de collectie wordt opgenomen en je krijgt het ontwerp in zilver met goud. Spannend........................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga slapen, ook nog een slaappil erin gestopt, ik MOET onderzijl, slechte vervanging.

En de calorieen van een zak pistache nootjes neem ik ook maar.

Anna: hier loopt momenteel, op de achtergrond, een hele discussie over die mannen die aan de zuip zijn. Blijkt dus dat als die mannen thuis komen slaande ruzie met echtgenoot hebben.
Mannen die niet wensen te praten en lekker doen waar ze zelf zin in hebben. Als ze merken dat de vrouwen het er niet mee eens zijn worden ze nog kwader, einde 'discussie,\ ,maar geen excuus meer voor mij om me ook in het verderf te storten. Zou ik nu eindelijk werkelijk eens iets geleerd hebben.
Ja, ik denk het wel. We moeten ons sterk realiseren dat het stoppen met drinken grote consequenties heeft. Zie cirkel van Dijk, daar wordt dat allang helemaal beschreven.

Deze soap is nog lang niet ten einden. Nee strijden doe ik niet. Dat heeft geen zin. Ik neem gewoon die eerste niet.

Welterusten dan maar. Morgen ga ik absoluut genieten van de zon. Boek erbij en hoppatee, gewoon weer een dagje vrij.

Trees weer gered vandaag? denk het wel he?

Woman en Edflobe gaan ook goed, Marieke en ... Hanneke hoe is het met je scriptie.

Soothe: maak jezelf niks wijs. We zijn in ontwikkeling en ik zie ook bij jou een enorme groei. Een echte kerel die zijn verantwoordelijkheid neemt, petje af.

Kirky, jij ook bedankt.

Ziza: idem.

Alles bij elkaar, heel veel mensen heb ik niet eens genoemd, gaat niet, maar alles bij elkaar zijn we een super de top geweldig forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Niet verzopen. Net thuis van een heerlijke dag!
Eerst bijgelezen. Pffff....!!!!

Sterkte mensen die het zo moeilijk hebben met de drank laten staan.
Maar wie het wel, mede dankzij hier te komen wel lukt! Knap!
An, ik zou gek worden als er hier bij tijd en wijle zoveel drank binnen was.
Ga maar lekker slapen meis. Ik vind het r*tegoed van je!!!

Hondsdagen Pip! Niet een pretje. Kwam net bij mijn moeder vandaan, had er ook zo'n last van.
Ik zelf voel me alleen wat vermoeider rond deze tijd, met dit weer...
Sterkte en blijf maar lekker binnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes Mieke, zou mooi zijn als je 'm kon winnen. Straks weer lekker genieten als alles weer uitgepakt en op z'n plek is.

"Pactladies", ik sta nog steeds droog en jullie?

An, goed gedaan! Beter een paar calorietjes teveel dan iets anders. Welterusten en morgen eerst maar even wat flessen leeggooien, ben je daar ook weer vanaf.

Fijn dat je het leuk hebt gehad Marjo. Krijg je altijd weer een oppepper van, van leuke dingen doen.

Discussieer ze Kirky.

Hoop dat het met de anderen die het moeilijk hadden vandaag ook goed gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wass sich liebt das neckt sich!!!!

Het was een roerige dag, maar als het puntje bij het paaltje komt loopt het hier gesmeerd.
De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij wordt opgediend.
Volmaakt zijn we geen van allen, anders zaten we hier niet. Ik ben in deze geen uitzondering. Ik wil op krachtige (misschien te krachtige)wijze op de nadelen van het drinken wijzen. Ik heb m'n portie in ruime mate gehad en wil het niet meer meemaken.

Deze avond, was ik een colaatje in de pizzaria drinken, een dode 58 jaar, ik kende hem goed, oorzaak drank!!!!!! Ondervoeding en een volledig ontregeld gestel.

Een tweede is onderweg, goed voorbeeld, doet goed volgen. Ondanks maagbloedingen en een scala aan andere klachten gewoon doorgaan. Het is mijn leven toch, heeft niemand zich mee te bemoeien.
Drank is een langzame killer, die onheroepelijk tot een zekere dood leidt
Trusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, ik las van je gremlins maar wat heb jij ze goed aangepakt zeg!! lekker op je eigen kamer je eigen ding doen ipv er tussen te gaan zitten en je ergeren. En ondertussen ook nog een beetje trots op jezelf zitten zijn!! goehoed!!
zit jij morgen lekker in het zonnetje en je man binnen met een enorme kater!! kun je nog een dagje extra genieten van het niet drinken!

Marieke is het jou ook gelukt om de gremlins te verslaan? Ik hoop het!

Ik heb vanavond zitten werken, moet een advertentie maken voor mijn werk en die komt dan in het weekblad hier. Spannend wel, een halve pagina groot. Vroeger had je die reclame van die jongen die grafisch werk deed en op straat van alles zag wat hij gemaakt had.. die is van mij riep hij dan bij alles wat hij zag. Dat heb ik soms ook en vind ik geweldig. Zie je een logo wat je ooit gemaakt hebt weer ergens terug!!

Ik heb ook een foto opgestuurd naar de krant ivm een fotowedstrijd, ben benieuwd!!

lekker bezig dus maar nu wel richting bed want anders kom ik niet meer in slaap, werken savonds heeft ook zijn nadelen!!

iedereen weltrusten en tot morgen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit een literaire thriller te lezen van Harlan Coben: Eens beloofd.
Het begin van hoofdstuk 40 is wel herkenbaar.
"Joan Rochester nam een slok uit de flacon die ze onder de autostoel had verstopt.
Ze stond al op de oprit. Ze had kunnen wachten totdat ze binnen was, maar dat deed ze niet. Ze was in een roes. Ze was al zo lang in een roes dat ze zich niet meer kon herinneren wanneer ze voor het laatst een helder hoofd had gehad. Het maakte niet uit. Je raakte eraan gewend. Ze was er zo aan gewend geraakt dat het normaal was geworden, die roes, en dat juist een helder hoofd haar in verwarring zou brengen."
Ik weet niet of die schrijver alcoholist is, maar ik vind het wel heel treffend geschreven.

En even off topic: ook bij dit boek valt mij weer op dat als een boek tot de literatuur gerekend wordt, er weinig vaart zit in een verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, je leven is niet te benijden momenteel. Ik vind het heel erg voor je!
Zou je alsjeblieft het laatste restje weg willen kieperen, zodat je daar morgen in ieder geval een goed gevoel over kunt hebben. Dan hoop ik dat er betere tijden voor je aanbreken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...