Spring naar bijdragen

13 augustus


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stientje, hartelijk bedankt voor je positieve koffiebericht. Nu hoef ik me gelijk niet meer schuldig te voelen dat ik nog een extra kopje heb genomen. :D

Soothie, hoor je ook eens van een ander dat je toch door moet drammen bij die huisarts. ;) Ga ervoor lief!

Carolien, je zult even moeten wachten hoor, op dat boek De verslaving voorbij. Soothe heeft namelijk mijn boek te leen op het moment, en ik heb het nog niet uit.

Mensen, ik moet rennen. Heb tot 10.00 uur uitgeslapen (heerlijk!), maar nu moet er nog van alles gebeuren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe, fijn dat je de verwijzing binnen hebt. Ik had net bedacht,dat je overal een gratis gehoortest mag doen,Test mee naar huisarts en voor het blok zetten. Maar dit is een beter oplossing.
Tja, dure zorgverzekeraars en als je er wat van nodig hebt, moet je leuren om geholpen te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sammy, ik zit altijd met die bijholten te klooien. Maar dit is een machtstrijd. Ik stel een goeie diagnose en daar heb je je naar te voegen. Ben wel blij dat ik naar KNO kan, misschien moet het neusbeen bijgevijld?

Groet Sammy. Keep the good work going!


Vijlen heeft een lange ij Soothe. Hersteld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Trees, dat je de refusal weer ingenomen hebt.
Zo, normaal bridgen we ,s zomers niet, maar met dit herfstweer gaan we er maar weer opaf.
Harde wind en koud.En sorry voor de rokers hier op het forum, maar ik ben wel blij dat er niet meer gerookt mag worden. Je kunt tussen de rondes door, natuurlijk buiten wel een pafke doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit naar een digitale piano te googelen. Dat is beter in een flat. En het geluid van een Yamaha of Roland is geweldig.

Maar ook hier heb je instap modellen en het betere werk! Maar ik heb geen liggende gelden.
De wasmachine loopt ook op z'n einde!

Het geluid is tegenwoordig zo mooi, als je maar genoeg betaalt. Snaarresonantie, drie pedalen, zelfs de aanslaggevoeligheid is hetzelfde als een een akoestische. Zwaarder in de bas, lichter aan de diskant.
Er zijn er met houten toetsen, met syntetisch ivoor. Maar alles heeft zijn prijs. Je kan tot €8000 doorgaan, maar dan heb je wel iets, een niet te onderscheiden vleugelklank!

Zo blijf ik van de straat.

Groet aan allen!


P.S Dan kan Anna ter verhoging van de romantiek, een beetje Chopin ten beste geven! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dr ook weer even.

Soothe, laat je niet gek maken jongen.

Ik krijg t niet voor elkaar om elke dag alle berichten te lezen, word ik helemaal gek van.
Maar ik vind wel dat ik zo af en toe mn snufferd even moeten laten zien.

Voor alle sterken onder ons, wordt sterker, en hou vol

Voor de minder sterken onder ons, met vallen en opstaan kom je er ook, volhouden

jullie zijn allemaal KANJERS :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een rotweer zeg. Kon gewoon niet tegen de wind in fietsen. Sta ik in de winkel en denk, laat ik maar geen chips kopen en na de chips komt de JWW. Chips, chips, chips, ok, dan toch maar chips gekocht.
Ik ga ff niks doen en chips eten dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Jullie dachten toch niet dat ik helemaal weg zou blijven? Nee, hoor, geen nood, ik ga alleen minder schrijven en lezen.

Alle mijlpalers: gefeliciteerd! Elke dag dat je je doel bereikt hebt, is een mijlpaal.

Alle nieuwe forumleden: welkom en veel succes!

Comme d'habitude heb ik weer weinig en slecht geslapen. Vanochtend lekker gewerkt. Een grote stapel naar het postkantoor gebracht. Zichtbaar werk verricht dus, meestal is het niet zo zichtbaar.

Zoon is nu druk bezig met het voorbereiden voor de ontvangst van zijn hardloopmakkers. Cake heeft hij al gebakken en een appeltaart staat in de oven. Nu is hij bezig burrito's voor te bereiden. Ondertussen heb ik de vuilnisbak en de kattenbak geleegd en verschoond en een afwas gedraaid. Die laatste laad ik dadelijk nog even uit. Dan ga ik een peukje roken (en Sammy, ik vind het ook heerlijk dat er niet meer gerookt mag worden in restaurants - aan cafébezoek heb ik altijd maar zelden gedaan (op vakantie en dan ook niet-rokend)) met een kopje koffie erbij. Na die pauze verhuis ik mijn compu naar mijn slaapkamer, zodat ik straks rustig kan zitten. Manlief trekt vanavond naar zolder. De 7 studenten kunnen dan lekker hun gang gaan met koken, eten, afwassen, douchen enz.

Wil nog even de mensen (o.a. Carolien, Safi) danken voor de tip van de inkeping in de nagel. Het werkt, de druk is minder en de pijn en ongemak idem dito.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer terug van de bieb. Vreemd, "de verslaving voorbij" zit niet in de collectie, "de grote verdoving" ook niet maar dat is minder vreemd...het boek is er nog niet zo lang.
De titel die ik vernoemd heb "Vrij van verslaving" heet tegenwoordig "Overwin je verslaving" (Deepak Chopra).
Vond wel een andere titel die helaas niet voorradig is: Slaaf van het onbewuste van Reinout Wiers.
Heb het boek gereserveerd want de omschrijving sprak me aan:

'Nieuwe visie op verslaving, waarbij onbewuste emotionele processen een belangrijke plaats innemen in het schijnbare irrationele gedrag van de verslaafde'

Vind trouwens net een aflevering van Rondom 10, die over het boek de grote verdoving gaat. De link

http://player.omroep.nl/?aflID=7039254

Zover wat info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...