Spring naar bijdragen

13 augustus


anjo

Aanbevolen berichten

corinne geef hem een schot onder zijn gat diene vuile gremlin , en ja ik begrijp je volkomen ivm wakkere tic's , hier lag onlangst een flesje kriek ik de koelkast en ik had het daar heel moeilijk mee zal ik jou een spaanse stier sturen als gremlinmepper dale que dale al gremlin
spudderke is die smoothie voor mij ?? thank you als het zo is , indien het niet zo was heeft de rest pech want ik heb hem al binnen ;)
Ik kom echt binnenvallen. Het VouwFietsTeam Met Flow&Spirit heeft weer veilig gefietst vandaag, gelukkig maar en goed hè. We geven onszelf een veer elke dag.
houtje bovenste komt van jou en eerlijk begrijp ik er niets van , ga jij iedere dag op een vouwfiets fietsen ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 134
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi die Pippi,

Luctoria is idd de smak van de 25ste juli nog niet helemaal te boven, maar wel weer in de goeie richting aan 't gaan.
De compu gaat wel terug naar beneden. Er zijn nu duidelijke afspraken gemaakt en mijn hoekje geldt nu min of meer als een kamer waar eerst aangeklopt wordt a.h.w.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo,
Komt allemaal dik in orde.
Die gasten zijn weg en alles is opgeruimd en leeg.

Oef, Blacky,
Ja, die Spaanse stier kan ik wel gebruiken om mijn gedachten de lucht in te slingeren. Er staat wind genoeg om ze ver ver weg te blazen.

Ik ga even kijken hoe de woonkamer er uit ziet en een boterhammetje maken en een peukie roken.

Tot straks. Bedankt voor al de hulpmiddelen, ik pak ze onder de arm mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwww Blacky sorry, maar in de loop van een paar dagen riepen een paar mensen dat het moeilijk zou zijn droog te bijven bv. Vie ivm de komst van 5 man uit Brazilië te logeren tot 18 aug., ik die t/m 16 aug. op vakantie zou gaan en Women die nogal in het "ravijn" gedonderd was en graag een steuntje wilde voor het droogblijven.

Ik heb toen de naam bedacht "vouw-fiets-team" dus woman, lijkt op vouw, vie lijkt op fiets, en tja, dan moet ik maar Team zijn, no no no no niet omdat yo yo yo numero uno moet spelen maar ik stuur ze wel elke dag sms-jes en die sturen we nu heen en weer en dat is erg motiverend. Edflobe (forumnaam) en FloortjeII wilden ook meedeoen en omdat Edflobe toch al een maffe naam is heb ik gevraagd of ze Spirit wilde heten en Floortje is Flow. Flow = laat je meedeinen in de gang van de zaken, op het ritme van de dingen en Spirit hebben we nodig om onze eigen geest recht te houden in de dagelijkse drukte.

Daarom het meest vreemde team ooit gehad hier, VouwFietsTeam met Flow&Spirit, en tja, dat haakt aan bij het fietsen en tja, jij weet nog wel dat dat fietsen bij mij goede herinneringen oproept.

Voor wie het niet weet: als je in 2005/2006 van je fiets gepletterd was, mocht je opstaan, knietjes kuisen, daar komt die term vandaan, en mocht je achterop de tandem bij Frank en Binorosa. Elke zaterdag kregen de meest gemotiveerde en harde werkers van die week hun gele truien uitgereikt o.a. door Pietje Puk. Jaaaaaa ik mis ze soms ook vreselijk hier ja. Geeft niet, we fietsen met ons maffe team weer vrolijk verder.

Snappie er iets meer van?

XXX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overleefd dus Corinne, Mooi!

Bedankt pip! Nu moet ik bijna van je huilen...
Nee, je hebt gelijk. Dat knopje zou ik nog wel eens willen vinden en uitschakelen... Tevreden zijn met wat ik heb en heb gedaan. En niet dat eeuwige doorjakkeren in dat hoofd wat daardoor juist is blijven liggen... Zucht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Corinne je denkt toch niet dat ik ga kloppen hé?


Das een regeltje die alleen moeders maar kunnen verzinnen. Jij klopt toch ook niet bij mij? Ben het er gewoon niet mee eens. Jij altijd met je regeltjes.


En daarbij ken ik geen enkele andere moeder die dat zo doet.


Weet je wat , ik ga wel naar mijn kamer en dan klop jij ook maar in het vervolg. Ik moet alles en jij hoeft niks Duhhh .En Wow.




De pubert



OK pubert, ga maar lekker naar je kamer, dan blijft het hier rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oef, gremlins gesignaleerd? mep mep mepperdemep!!!

en kan iemand me even de afstandsbediening aangeven, dan kan ik de wind eindelijk eens uitzetten.. pfft, staat pal op mijn huis... wat een herrie en klapperende deuren enzo, niks aan.
Ik ga die lens die ik nu te leen heb (voor mijn camera) toch niet kopen, de foto's zijn prachtig hoor, maar het is teveel geld en ik heb er al de hele dag buikpijn van. Heb nu de hele avond op marktplaats zitten spitten naar prijzen en alternatieven en laat dat langzaam op me inwerken. Het was maar goed dat ik de lens eerst uit kon proberen want hij heeft ook zo zijn beperkingen.

maar vandaag de kittens weer op de foto gezet!! (zal er zo eentje plaatsen)

Ik heb me intussen wel helemaal bezat aan een smoothie, tjonge wat is dat toch lekker, dit keer sinaasappels, kiwi en weer vers geplukte bramen, dat geeft zo'n leuk rood kleurtje ;) en weer met spa voor de prikkeling, erreg lekker!!

okee, er komt zo dus nog een foto en dan ga ik slapen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Echte bakvis dus, vis noch vlees. Laat ze maar voelen dat je van ze houdt, dan komt het allemaal goed. Kalm blijven, ook al wordt het vel vanonder je nagels getrokken. Niet altijd even makkelijk om je niet op de kast te laten jagen door zo een puber. Het gaat over!

Tapas,
Dank je.
't Is wikken en wegen in het leven.

Met al die fruitsmoothies die hier verorberd worden vrees ik binnenkort een zekere race. Wees matig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

Beste Har,


Lijkt me wel een heel goed voorbeeld dat jij niet bepaald netjes met grenzen van anderen omgaat wel?


Ik zeg gisteren nog dat ik niet meer aan pb doe en plotsklaps krijg ik een pb van je.


Dat toont in mijn beleving maar weinig respect.


Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik heb je alleen maar een Pb gestuurd als uitnodiging voor een gesprek, heb niets toegevoegd aan wat ik in mijn post vanmorgen erover gezegd heb en de bedoeling was alleen maar, dit extra aan je te vermelden mocht je die post niet lezen; je bent immers niet zo vaak op het forum.
Wat is daar niet respectvol aan?
Ben het overigens met je eens dat Pb's niet bedoeld zijn om daarin over een ander te gaan kletsen. Schept alleen maar verwarring. Moet toegeven dat ik over jouw gedrag toen, met verschillende mensen Pb's heb uitgewisseld, alleen maar om duidelijkheid te krijgen omdat ik aanvankelijk niets van je gedrag snapte, maar je ontkomt er haast niet aan om gezamelijk conclusies te trekken, waarvan je niet weet of het waar is. Moet je mee oppassen.

quote:


Wat ik tegen je heb. Ik vind je geen respectvol persoon, niet naar mij maar zeer zeker ook niet naar anderen. Allereerst durf jij heel prima iemand een schop onder de h@l te geven en wanneer iemand daar fel op durft te reageren ga je het even later weer veranderen in lieve woordjes.. Dat vind ik not done..



De manier waarop ik me in ruzies heb gemengd, is zeker niet altijd "gelukkig gekozen" geweest. Ik ben daar zelf uitgebreid in een post over mijn gedrag als Don Quichot, op terug gekomen...ben echt niet te beroerd om naar mijn eigen gedrag te kijken. Wil je wel verzekeren dat mijn harde woorden soms, niet geplaatst zijn om een ander de grond in te boren. Geloof me, ik beleef daar absoluut geen genoegen aan als een ander wel of niet onder invloed hier op het forum schrijft en onrust veroorzaakt. Ik probeer dan alleen de onrust die er op het forum is aan te pakken, vandaar de felheid.
Ik verander inhoudelijk NIETS aan mijn teksten, ik corrigeer taalfouten en soms verander ik iets aan de formulering omdat het verkeerd begrepen kan worden, maar zo'n correctie vermeld ik onder de post.
Graag voorbeelden, want je bent daar nogal van overtuigd dat ik dat inhoudelijk doe. Naar mijn weten heb ik dat nog NOOIT gedaan. Mag je me op aanspreken.

Ik verander hooguit van toon als tijdens een confrontatie blijkt dat of ik het verkeerd heb opgevat, of die ander het zo niet gemeend had. Vind van mezelf dat ik wel eens wat vaker tot 10 mag tellen voordat ik reageer maar proberen te lijmen met lieve woordjes, bah....is echt niet mijn stijl en niet mijn karakter.
Ik ga een confrontatie niet uit de weg, maar als duidelijk is dat het tot niets leidt stop ik ermee....zeker niet door het maar af te doen met lieve woordjes.
Ruzies bijleggen is weer wat anders, naderhand worden hier wel meer dingen in de minne geschikt. We zijn er allemaal bij gebaat om de rust een beetje te handhaven...vind ik wat anders dan de boel ontkrachten of pappen en nathouden gedrag.


quote:


Wat die ban van mij betreft. Heel leuk dat het zo pijnlijk was voor jou dat ik zei dat jij gedronken had.. Je hebt er alleen geen moment aangedacht dat dat misschien ook wel zo bij mij binnen kwam toen jij dat zei..



Ja Spud, ik dacht dat je gedronken had en heb je daarom ook die vraag gesteld. Kreeg daar geen antwoord op terwijl je postings naarmate de tijd verstreek, steeds moeilijker te volgen waren. Was heus niet de enige die dacht dat je gedronken had, gezien de reakties in die draad van andere mensen. Het enige antwoord wat je daarop gaf was dat ik gedronken had...tsja, omgekeerde wereld voor mij op dat moment en een beschuldiging die nergens op sloeg...wat verwacht je dan van mij?
Jij was degene die om zich heen aan het slaan was, ben al na een paar postings gestopt met op je te reageren vooral omdat ik zo'n houding helemaal niet van jou verwacht had.
De reden waarom jij zo uit de hoek kwam is pas later echt duidelijk geworden, in je postings op die bewuste dag niet...hooguit tussen de regels door.



quote:


En gisteren? Ik deed toch gewoon met jou mee? Kan je er zelf niet zo goed tegen als ze je plagen met je zwakheden? Tja dan lijkt het me beter voor je dat je er in het vervolg nog eens over gaat nadenken als je grappen gaat maken over iemand anders zijn/haar zwakheden..



In die post van mij die je gequote hebt, had ik het alleen over de avatars die ik op dat andere forum in de gauwigheid gezien had. Stonden er een aantal bij met nogal doorlopen koppen, daar maakte ik alleen maar een grapje over. Jij daarintegen vond het nodig mij maar meteen te beschuldigen van narcisme..goh, leuk grapje...daarna nog even dat ik alles weggum, ook zo'n leuk grapje. Heb best gevoel voor humor, maar voel al te goed als er een addertje onder het gras zit.
Heb er niets op tegen met je over mijn gedrag in discussie te gaan, maar toespelingen op die manier wuif ik weg.
Je verteld me trouwens iets nieuws als je zegt dat ik grappen maak over iemands zwakheden. Mocht dat zo zijn en ik heb iemand gekwetst, dan wil ik dat graag horen en mijn excuses voor aanbieden.


quote:


Ik hoef niks met jou uit te praten want ik vertrouw je niet. Bij jou weet ik namelijk niet wanneer iets wat je plaatst blijft staan of niet. Ik heb daar 1x mijn vingers aangebrand maar ik ga dat zeer zeker niet nog eens doen.
:D



Tsja, hier ben ik nog het meest benieuwd naar. Wat heb ik volgens jou weggehaald waardoor jij in een moeilijk pakket bent terecht gekomen? Ik weet het echt niet, maar wil wel geloven dat je een reden hebt om dit te zeggen. Hoor graag die reden.
Dat je me niet vertrouwt vind ik kl*te, heb er een hekel aan als ik op zo'n manier bekeken word.
Maar ik snap wel uit je reactie dat in jouw visie je daar alle redenen toe hebt. Kan ik niets aan veranderen, kan alleen maar zeggen hoe ik het bedoeld heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Pip. Is niet mijn bedoeling onrust te veroorzaken maar je kunt me toch niet kwalijk nemen dat ik antwoord geef op Spud. Zat eraan te komen en was pas later vanavond thuis. Spud is er nu niet en ik ga ook zo naar bed, ga niet op een reactie zitten wachten.
Hopelijk kunnen we er samen op een ander tijdstip op ingaan, is mij ook liever.
Dat ik nu de lucht wil klaren doe ik alleen maar omdat ik ook graag rustig wil slapen.

Trouwens, mochten er meer mensen zijn die op mijn gedrag hier willen reageren dan wil ik daar graag naar luisteren...inderdaad liever op een ander tijdstip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

En Har je vertelde me tevens eerder dat ik dit soort ongenoegens niet openbaar op het forum mocht zetten. Was een dispuut met een ander. Dat ik dit maar via pb moest doen en het forum niet moest storen daarmee. Ik had je slimmer ingeschat. Ik begrijp dat je ermee zit maar wrong time en wrong moment.

Ik geef in alle rust antwoord Pip, lijkt me ook beter voor de ander. Tsja, dat per Pb afhandelen zie ik niet als mogelijkheid omdat Spud al heeft aangegeven geen Pb's te willen ontvangen. Kan ik ook niet helpen en daarbij ik heb geen geheimen voor de ander, al helemaal niet als ik op het forum zo geconfronteerd wordt. Met een antwoord daarop is niets mis i.m.o.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de verhuisdozen zijn vandaag opgehaald en dat schept weer ruimte.
Mo komt de fotograaf om nieuwe foto's te maken van mijn appartement die dan weer opnieuw in de verkoop komt.

Druk geweest met opruimen en inruimen. Een verhuizing is niet niks, maar ben zo goed als ingericht en ben blij met mijn oude plekje.

Heerlijk die wind om mijn huis. Kan ik van genieten en dan de radio aan en Tommie bij me.

Mo naar Mr Right toe. Lekker eten, kletsen en knuffelen.
Zo kom ik de dagen wel droog door

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, sorry dan Pip en anderen. Is wel waar dat ik het dan meteen uit mijn systeem wil gooien en niet kan wachten. Heb te weinig in de gaten wat dat voor anderen betekent op dit moment. Zal er voortaan rekening mee houden en als jullie dat liever willen, dit weghalen en in een ander draadje zetten. Heeft verder niemand er last van. Is dat een goed voorstel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...