Spring naar bijdragen

vrijdag 15 augustus


anjo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hint Water....het wordt voornamelijk door de man gebruikt, soms heeft een vrouw er ook wat aan. Sommigen denken er mee, anderen doen niets anders dan er achteraan blijven lopen. Tis niet altijd in werking en moet soms opgepept worden en het is niet door de man gemaakt, maar verwekt in moedersschoot...rara wat is dat? Adam moet het helemaal weten, die was de eerste..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje,

Ik zit net bij te lezen en kan me niet aan de indruk onttrekken, dat je zielig zit te doen. Dit is een typisch trekje van een alcoholist. Altijd de schuld bij een ander leggen. Meid ga hier aan werken. Het is geen schande een alcoholist te zijn, maar wel een schande als je er niets aan doet.
Enne Floor, dit is niet vervelend bedoeld. Maar POSITIEF.

sterkte, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was je maar uitgegaan Floor, dat had je vast een betere avond gehad. Ach, morgen is er weer een dag moet je maar denken. Nooit de moed opgeven.
En zoals Water beeldend laat zien, gewoon nu alle knopjes dichtdraaien en lekker naar bed. Dan wordt het onmogelijk voor ons om last van je te hebben, heb je ons toch nog mooi tuk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Floor als jij niet gedronken hebt dan verbaast het me dat ik net dit prive mailtje van je heb mogen lezen

(verwijderd)

====================================

Ik ben benieuwt wie je nog meer zulke mailtjes hebt gestuurd.

Ik ben het vanavond met Ferry eens
=======================================
Floortje,

Ik zit net bij te lezen en kan me niet aan de indruk onttrekken, dat je zielig zit te doen. Dit is een typisch trekje van een alcoholist. Altijd de schuld bij een ander leggen. Meid ga hier aan werken. Het is geen schande een alcoholist te zijn, maar wel een schande als je er niets aan doet.
Enne Floor, dit is niet vervelend bedoeld. Maar POSITIEF.

sterkte, Ferry.
=================================
en met Sandman
===================================
Sandman
Ik doe dit niet graag maar hier heb ik dus mijn buik vol van.

Floor, wie denk je wel dat je bent. Omdat het Hare Majesteit even niet naar de zin gaat
Denk je nu werkelijk dat je de mensen hier maar kunt beledigen en op hun ziel kan trappen wanneer
het je uitkomt. Iedereen hier steunt je en leeft met je mee. Een beetje respect zou je niet misstaan.
Wordt aub volwassen en besteed wat meer tijd
aan jezelf en dat zelfmedelijden van je. Grow Up en werk aan jezelf.

Als ik je nu geraakt heb...........prima, ik hoop dat je er wat mee doet
======================================================
Tapas schreef dit aan je vanavond en omdat ik je op de meeting ook heb leren kennen kan ik me ook in haar post vinden
=======================================================
Floor, je stelt mij niet teleur en het heeft ook niks met gisteravond te maken, In je post naar Karinneke laat je doorschemeren dat haar post jouw hele avond vooraf al verknoeid heeft en dat dat dan haar schuld is en dat stukje snap ik gewoon niet. Zij wou graag antwoord en jij wil niet antwoorden, dat is toch okee? Dan is toch niemand schuldig? dan is het toch klaar?
net zoals je nu bijna mij me schuldig laat voelen omdat ik je niet 'begrijp' en ik jou weer teleurstel omdat je dacht dat ik je beter zou kennen. Ik heb je leren kennen als een lief en zachtaardig iemand en jij bent okee zoals je bent maar met dit soort uitspraken jaag je mensen tegen je in het harnas en dat is zonde want dat hoeft helemaal niet. Je hoeft je tegenover mij niet te verdedigen of je gaat drinken of niet. Dat is helemaal jouw beslissing.

Verder ben ik het helemaal met Pip eens, je hebt 2 kanten, een hele lieve zorgzame zachtaardige enthousiaste en gedreven kant, en daarnaast zit er volgens mij een heel erg boos en verdrietig klein meisje in pijn heeft en af en toe naar buiten floept, en mensen daarmee tegen zich in het harnas kan jagen.

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor maar er is zo'n groot verschil tussen de ene floor en de andere!
Tapas
========================================================
Ik weet niet waar je mee bezig bent, maar je bent wel aan het proberen mensen te kwetsen.
Dit is geen mooie aktie en ik zeg je nogmaals dat ik hoop dat je hulp gaat zoeken bij een professionele instantie.
Want ik kan alleen maar zien in de afgelopen weken dat je die hard nodig bent.
Mij raak je niet, maar ik vind het wel een minne aktie van je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo mensen,
Gezellig dagje gehad met mn nichtje, ging wel goed maar oh oh oh oh oh wat kwam ik een hoop triggers tegen. Hoeveel mensen zitten vrijdagmiddag op terras met rosé, echt veel. Ik zag ze echt vliegen, kwam er een bootje voorbij en ik zag als eerste de biertjes die ze dronken :s
Maar ja ik was wel blij dat ik niet hoefde. (ECHT WAAR !!)
Thuis erg moe en een flink dutje gedaan van twee uur.
Morgen maar een zaterdag-AA opzoeken, want die weekenden oeioeioei dat valt niet mee.
Zondag naar mn nieuwe huis wat leuke dingetjes doen, en maandag weer om wat spulletjes over te brengen alvast, dat scheelt weer met de verhuizing straks.

Broeierig sfeertje hier, ik vind het heel stoer als je niet gedronken hebt Floor, en als je wel gedronken hebt, morgen komt de kater en dan weer opstaan en doorzetten waar je gebleven bent !!!!!!!! Heeft iemand enig idee hoe het met Vie gegaan is ?? Wacht, ik vraag het haar zelf wel, Vie hoe is het gegaan ??? Jij had toch ook een gelegenheid waar veel gedronken zou worden ??? Ben benieuwd hoor.....ik ga ze nog steeds (de gelegenheden) uit de weg tot de ergste drang weg is, vind het dus echt superknap als jij dat wel kan !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...