Spring naar bijdragen

vrijdag 15 augustus


anjo

Aanbevolen berichten

Sandman, ik las dat je gisteren veel pijn had. Hopelijk gaat het vandaag weer beter.

Pippi, ben je nog in slaap gevallen? Ik neem aan dat je inslapers gebruikt en die zijn kortwerkend. Een tweede nemen heeft dan meestal ook geen nut. Wat wel eens wil hebben is een vaste routine, tandjes poetsen, kopje thee geen tv of computer want dan ga je over je inslaappunt, Dan blijven je hersenen te actief. ben daar zelf door schande en schade achtergekomen.

Tapas, het klinkt alsof jij een zware avond hebt gehad. Wel fijn, dat ze je plan voor een besloten hondenuitlaatplaats hebben goed gekeurd.

Floortje, ik hoop dat het goed gegaan is met je gisterenavond. Zou Refusal niets voor je zijn? Ik kan vrij gemakkelijk stoppen maar na een paar weken begint het te kriebelen. Refusal helpt dan als een goede stok achter de deur. Je hoeft niet te gaan twijfelen, zal ik wel of zal ik niet. Plus het geeft je een kans om een nieuwe routine op te bouwen.
Die van mij ligt al klaar.

Mijn moeder komt vanmiddag X sitten dus eerst even poetsen en dan lekker naar een vriendin of uitwaaien in de polder.

Ik wens iedereen een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 283
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeden morgen anjo en andere ,
anjo ik wens je een heerlijk vrij dagje toe , wandel en laat de polders je gedachten verzetten .
ik heb vandaag verhuisdag zal maar eerst een bordje spinazie eten , ben nog niet lang wekker en heb het ijskoud , het is een kilte in mij ;-((
vandaag voor de mamas van antwerpen is het moederkesdag dus als hier Antwerpse moekes zitten een fijne moederkes dag
ik wens jullie allemal een fijne dag en zoals stien zo zeggen , ik laat de eerste staan want anders is het met mijn nuchterheid gedaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha goedemorgen allemaal, (alhoewel, ik zit hier nu alleen). Maar ik ben al zeer ijverig geweest vanmorgen. Kledingkast een beetje uitgemest. Alle koltruidingen en synthetisch spul de deur uit.
Nu nog alleen vesten, want die opvliegers maken me soms een beetje crazy, dan moet je hup iets uit kunnen doen. Vanmorgen zou het droog zijn, dus duik ik ook nog ff mijn oerwoud in.

Niet drinken moet inderdaad eerst een gewoonte worden. Daar moet je een paar maanden voor uittrekken. Jezelf die tijd geven. Tja, het valt allemaal niet mee, maar we gaan er weer voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

De zon schijnt weer hier. Fijn!

Blacky, veel succes vandaag! En neem op tijd een bakske senseo voor de rust....

Anjo, een fijne dag! Ik hoop dat je even los kan laten!

An, baan je een weg door de jungle en geniet ervan! Wat ga je goed meid...

Pip, hoop dat je een beetje hebt geslapen!

Tapas, ik las net met pret over je geheime genootschap! Succes bij de tandarts!

Floor, gaat het?

Een fijne dag allemaal, hierbij voor iedereen alvast een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, goedemorgen

wat een ijver al op de vroege morgen.
zelf kom ik net thuis uit mijn werk, dus een beetje de omgekeerde wereld.
Tjee dus jij hebt ook van die opvliegers, nou ik heb er ook vreselijke last van.
Vooral s'nachts, vreselijk.
Als je stopt met drinken heb je één of twee dagen zweetaanvallen, de opvliegers zijn
toch echt van een andere categorie, brrrrr.
Maar het hoort erbij, al kan ik er niet bepaald blij mee zijn.
Zo nu even een kopje thee en dan toch maar mijn bed in, zonde met dat mooie weer.
:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een lekker kort dagje op het werk...
Ik werk tot 10:30 en daarna gaan we met de family plus een vriendje van mijn zoontje naar een pretpark... het is hier heerlijk weer en ik hoop dat het zo blijft...gelukkig hebben we ook een alternatief mocht het weer doen besluiten zich natter te gaan voordoen...

Ik ben helemaal lyrisch over het feit dat ik binnenkort weer wat aan sport ga doen... ik kan niet wachten om het veld op te rennen om te voetballen... en het leuke is dat het sportveld grenst aan de tuin van ons nieuwe huis...een keer per week een wedstrijdje en een keer per week s'avonds trainen...

Iedereen een fijne dag gewenst...

En Anjo.... TAKE ACTION !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed. Geen gedachten aan drank, dat voelt wel vrij. Verder word ik weer wat actiever... eindelijk. Ben nog wel snel vermoeid, maar goed dat hoort erbij! Ik denk dat ik langzame hersenen heb, ze moeten er nog aan wennen dat het achteraf zo gemakkelijk ging :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morrege,

Tina, truste voor jou hier het dag maantje :lips:
Komende nachten ga ik met je mee doen hoor.

Karinneke, is niet anders soms. Je lichaam geeft je een
waarschuwing, niet negeren maar doe er wat mee!

Anjo, geniet van je dagje. Het weer ziet er goed voor je uit.

An, jij bent aktief op de vroege morgen!
Vesten zijn hééél erg handig, weet je dat er goede homeopathische
middeltjes te krijgen zijn die heel goed helpen.

Marjo, lief voor iedereen een woordje, maar alles goed bij jou? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Stien! Zie boven...
Ik ben van plan een plan te maken voor iedere dag. Moet er wel goed om denken dat het reëel is! Dus vandaag beginnen met de goot te schuren en verven! Zit nu lekker aan een bakje koffie en krijg er gewoon zin in. Behapbaar, zo'n goot :D
Het weekend krijgen de kinderen logeetjes, dus dolle pret!

Met jou ook goed, Stien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed Marjo, geen gedachten aan drank.
Je hebt er hard genoeg voor geknokt.
Bij mij lukt het ook wel, maar geen gedachten aan drank, dat kan ik helaas niet zeggen.
Ik verlang terug naar de tijd dat ik ook niet meer aan drank dacht.
Maar tot op heden elke verleiding weerstaan.
Gister dacht ik nog heel even van, zal ik?
Bij boosheid komt bij mij weer het verlangen om te dempen.
Heb het niet gedaan, kon ook niet, moest vannacht werken.
Maar nu ben ik blij dat ik niet heb toegegeven, gewoon nuchter mijn mandje in kan
duiken en lekker kan slapen.
Het overkomt mij de laatste weken best vaak, zal ik?
Neeeee, ik doe het niet, zeker niet, maar het verlangen naar een beetje rust in mijn koppie is soms best groot.
Gelukkig ga ik in oktober een mooie reis maken, Java en Bali, ik kijk er erg naar uit.
Gewoon helemaal niets, genieten van andere culturen, lekker luieren.
Ik vind zelf dat ik deze vakantie dubbel en dwars heb verdiend, dus wil ik deze nuchter meemaken.
Gaat me zeker lukken, alleen de voorpret maakt me al blij.
Zo lieve mensen, ik ga lekker slapen, mijn lijf en hoofd zijn moe.
Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, spinazie doet mij aan poppey denken. Tja, die spierballen zul je nodig hebben,
zeker veel kracht. Weet je die kilte in je wat je schrijft doet mij pijn.
Bedenk dat dit allemaal op je pad komt, je leven gaat een nieuwe wending nemen.
Je bent moedig en onderneemt waardoor je kan groeien.
Kan me zo voorstellen dat er nog menig traantje wordt weggepinkt maar dat hoort
bij je verwerkingsproces. Hierna zul je je kracht hervinden en plezier krijgen om
je nieuwe nestje op orde te krijgen.

Blacky in gedachten ondersteun ik jou, je kán het! Ik stuur je moed, kracht en
zonnestralen om weer warmte te voelen. Succes! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, ook weer wakker, had wat moeite met inslapen, niet om jou hoor Floor, al hoop ik wel dat je iets laat horen vandaag, maar het was inderdaad nogal een niet geplande drukke dag gisteren en avondactiviteiten kosten vaak wat extra energie. Ik heb nu nog een half uur om te douchen eten en de deur uit te gaan voor de jaarlijkse tandartscontrole.. moet waarschijnlijk een kroon en ben daar niet blij mee.. centjes... grmpfff...

ik ga me haasten!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky, ik ben na mijn scheiding ook na 17 jaar samen naar een ander huis vertrokken en dat heeft ook wel heel veel voordelen.
AFgezien van het opknappen, het is zo kl*te dat ik met die arm zit anders kwam ik je gewoon een dagje helpen.

Ik zie aan A dat het ook moeilijk is om in het huis te blijven wonen waar hij samen met zijn X in woonde, maar nú begint het eindelijk echt zijn huis te worden.

Met het klusteam dat deze week er was, de zolder is ineens leeg en helemaal geverfd, er komt laminaat in en wordt een prachtige kamer.

Zijn eigen slaapkamer is leeg en er komt een nieuw bed, ook zo'n heerlijke start, een nieuw bed, ik geniet nog elke dag van een nieuw bed, hoe simpel het ook is.

Dat gun ik jou ook, dat je vrienden hebt die je kunnen komen helpen, en anders mentale ondersteuning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge, allemaal :rose:
Floortje, pak je de draad weer op vandaag? Wat Anjo zegt, eens over refusal na gaan denken? Hoop dat je nog iets laat weten vandaag.

Sjezus Anjo, wat een rollercoaster aan gevoelens vermengd met alcohol gisteren. Je laatste drinkdag was dat zeg je. Ik hoop voor je, dat je vandaag nuchter naar die gevoelens kunt kijken want wat je dwarszit vraagt om oplossingen of als die er niet zijn gemoedsrust. Sterkte en een fijne dag.

Blacky, maak je d'r een knusse boel van? Succes met overhuizen, hopelijk blijft alles heel :)

Karinneke beterschap! :musicnote:

An, keep up the good work :)

Tina, wat zijn dat opvliegers? Goh, wij mannen zijn toch maar goed af met onze penopauze..hum, zo heet dat toch? Nergens last van volgens mij en die midlife crisis heb ik ook niet echt meegemaakt, tsja een alcoholprobleem maskeert alles :huh:

Tapas, druk leventje heb jij :) Leuk plan hoor, om samen voor meer groen in de wijk te gaan zorgen, succes daarbij :present: en niet teveel pijn bij de tandarts en aan je portmonee :o

Verder voor jullie allemaal een groet van mij. Mooi weer vandaag...beetje in de tuin werken bij M. en veel buiten in de zon. Tis niet veel dit jaar die zomer, nog mazzel dat ik ervan kan genieten :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas, leuk man dat GGRG geweldig alleen die naam al.

en @llen, ik doe niets onverantwoords hoor met mijn medicijnen, wees niet ongerust maar ik ben niet verplicht om elke dag en nacht morfine te nemen, maar probeerde vannacht eens pijnloos te slapen met voltarene ipv morfine, lukt niet.

De langwerkende morfine vind ik echt heel naar, dus ik neem liever een paar keer per dag een lichte dosering kortwerkende morfine en dan maar even pijn tot de volgende dosis werkt, dan voel ik ook nog wat preciezer wat ik doe.

Gisteren heb ik (neuzel de neuzel) de papieren naar de annuleringsverzkering de deur uit gedaan met een eerlijke brief, ik ga niet liegen, dat ik die nekproblemen al had, maar dat de pijnpoli zei: met zo'n prik huppel je weer het ziekenhuis uit en dat was eind mei dus nam ik wel aan dat ik in aug. op vakantie kon. Mijn thuiszorg (GGV) dus geen zórg maar maatschappelijk werkt ondersteunt het en wil evt. ook nog een brief schrijven, maar uiteindelijk ben ik voor mijzelf en mijn eigen belang thuis gebleven en niet om het geld te kunnen cashen dus krijg ik het, dan is het mooi, zo niet, dan is het jammer en kan ik ook overleven.

Van het geld van mijn moeder heb ik een klein beetje afgehaald en daar komt volgende week een nieuwe koelkast van, in de schuur weliswaar, heb ik een koelkast en een vriezer staan van meer dan 20 jaar oud. Ze doen het prima, maar ja, wel oud. Dus nu komt er een mooie dubbeldeurs Bosch koel-vries combi, bij de Wehkamp van 699 voor 399 kijk, dat is te doen.
Dan nog wat duurders vervangen nl. in huis, daar moet een nieuwe koelkast in maar dat is duurder, die is al zo oud als de keuken, helaas, meer dan 20 jaar, en er zijn al 2 rekjes doorgezakt en niet meer te krijgen, haha ik maak hem nu ook niet meer schoon, hij gaat er toch uit. En mijn vaatwasser komt van marktplaats, hebben jullie dat gehoord, ze heeft een váátwasser, wat zeurt dat mens dan...... en was 6 jaar geleden al 15 jaar oud en is nu zo verroest dat de roest aanslaat op het bestek dat is minder geslaagd. Dus ook een nieuwe.

Nou van die dingen ja. De rest van het geld van mijn moeder is natuurlijk voor mijn kinderen, en voor hun studie, hoewel ze ook heus moeten bijwerken. Maar ik wil ze niet opzadelen met 50.000 euro schuld bij de IB groep, dat argument van Anna begrijp ik helemaal.

Nou douchen, de was doen, tja, had ik het gisteren maar moeten doen, maar ja toen heb ik geslapen, ik was zó moe, nou schijn je van pijn moe te worden ook al slik je pijnstillers, je lijf is toch moe, dus tja, wel 12 uur geslapen, ik zeg maar, een kadootje voor mijn lijf hoe vinden jullie die? Het is mooi weer, dus aan de bak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik iedereen gisteren bang heb gemaakt. Kreeg gisteren een meeeega gremlin. Vriend in de kroeg en ik thuis bij dochter ...................

Ben inderdaad naar bed gegaan wat Tapas zei. Was behoorlijk emotioneel dus wilde niet meer reageren. Emotioneel reageren is nooit goed. Bij mij in iedergeval niet. Ben nu veilig op mijn werk. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...