Spring naar bijdragen

zaterdag 23 augustus


blacky

Aanbevolen berichten

Ik ben trots en blij te melden dat ik vandaag niet ga drinken.

Vorige week hoorde ik dat vriend vandaag de hele dag bij zijn voetbalclub zou zijn. Daar komt een oud-Ajax team voetballen en de hele dag zijn er dingen te doen. Dochter is daar nu ook heen.

Toen ik het hoorde was mijn eerste gedachte direct: "dan kan ik de hele dag drinken.......". Ik drink ook vooral als ik alleen ben. Ben vandaag al naar de winkel gegaan vandaag (in gezelshap van dochter) en heb GEEN wijn meegenomen. Ga niet meer halen en dus ook de hele dag niet drinken.

Het is hier mooi weer dus ik denk dat ik straks nog even naar de moestuin ga. Is erg hard nodig na alle weken met regen.

Blij dat ik het even melden kan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 162
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sammy,
Ik dacht ook altijd dat ik onmisbaar was op mijn werk. Maar juist door mijn eigen toedoen was ik dat niet. Voor alles had ik een duidelijke wegwijzer geschreven. Toch werd ik wel een enkele keer gebeld, omdat ik de kennis zo paraat had en ze tijd konden besparen. Enkele keren ben ik langdurig ziek thuis geweest. Toch ging alles gewoon door. Alleen de rotklussen bleven liggen. Archief bijvoorbeeld en dan maar verwachten dat dat op orde is. Dat kan wachten dat heeft geen prioriteit, totdat ze het nodig hebben, dan is het van het is niet up to date. Maar, ik heb besloten geen loyaliteit meer aan werkgevers te verspillen, als puntje bij paaltje komt, zetten ze je zo bij het afval.

Floortje,
:)

Woman,
Het wordt nu echt aftellen en dan weg van de herrieburen. Maar, pas op dat je dat over 8 dagen niet op de verkeerde manier gaat vieren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja Corinne, die gremlin was gister al een poosje op bezoek geweest. Hij had zn charmanste masker op. Tenslotte 5 maanden gevochten voor mn huis, dus alle reden voor een zuipfeestje. Het gevoel wat ik nu heb heeft het gewonnen. Het is veel en veel en veel leuker en toffer en fijner om iets anders te drinken dan die boozzzzz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hé floortje,

vorige week stond ik in de supermarkt en ik ben ponificaal voor de rekken met wijn en port gaan staan en heb ze boos aangekeken.(ik had een beetje last van een kleine gremlin). echt zo van: ok, en jullie dachten mijn leven te kunnen bepalen? ik dacht het niet...:D en toen ben ik doortgelopen :)

lachen he?

hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
pippi

Hanneke thats the spirit. Anders leren denken.




Sandman heb je een hekel aan dat "chatten "hier? Heb je dat vaker horen noemen.


En zo ja, waarom irriteert je dat zo?



Ik heb geen `hekel`aan t chatten, zou t graag onder n ander topic geplaatst zien. Bv babbalbox of iets van dien aard.
Vind het zelf ook wel eens leuk, n beetje geinen en smalltalk.
Maar omdat hier t hele zooitje door elkaar staat is er soms geen touw aan vast te knopen.
moet je s`avonds n kleine 300 postings doorbladeren waarvan 80 % smalltalk.
Daardoor worden de serieuze postings wel eens over t hoofd gezien en kun je niet adequaat steunen.

He he, das dr uit.

Voor de rest, lees mn posting van gisteren maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Blacky, kanjer.

Hoe gaat t met je, trek je t n beetje.
Maak je geen zorgen, ik blijf posten, al is t niet altijd even vriendelijk.
maar zo zit ik in elkaar, zeg n tijdje niets, lees alleen maar.
Laat mn adrenalinegehalte en hartslag stijgen tot ver boven t landelijk gemiddelde,
en dan ineens barst t bommetje.
En dat is niet goed, weet ik. maar als ik perfect zou zijn had ik op dit forum ook niets te zoeken....toch.

Ik ben nu eenmaal een explosief menneke, maar heb wel n goed hart (raar om van jezelf te zeggen) en
n heel erg sterk ontwikkeld rechtsgevoel.
Verder heb ik n muur opgebouwd waar menig aannemer jaloers op zou zijn.
Afbreken hoor ik nu iedereen zeggen.
Nou........mooi niet. Die muur is pure zelfbescherming, als ik die afbreek sta ik anderen toe me pijn te doen
en dat heb ik al genoeg gehad. Dus mooi even laten staan voorlopig, komt mettertijd wel.

Knuffel

The Sandman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag!

Gosh, een dochter van bijna 14 !! Pip :)

Dochter is hier naar het dans,- en zinguurtje geweest. Ze kwam helemaal stralend thuis... Lief, klein pré-pubertje! Voorts loopt ze de hele dag op hoge hakken, een mega zonnebril op haar hoofd, verkleed als popstar... Gniffel, zóó schattig!
Heb net met haar de puzzeltocht door het dorp gedaan, en ze is nu naar haar hutten bouwende broer. Ik kom weer even bij, met een bakje senseo! Pfffffff!!!!

Slingers heb ik niet op voorraad, dus maak ik nu speciaal nog even één voor gem;

:camera::heart:;):clock::moon::):present::lips::rose::light::sun::camera::heart:;):clock::moon::):present::lips::rose::light::sun::camera::heart:;):clock::moon::):present::lips::rose::light::sun::camera::heart:;):clock::moon::):present::lips::rose::light::sun: Van harte met je 15 maanden Gem, ook al kun je het nu niet zien!!!

Stien, rustig aan. Maar daar wordt je nu al een beetje toe gedwongen... Take it! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke, tegenwoordig sta ik ook even stil bij de drankschappen in de super, zelfde idee... ik heb jullie niet meer nodig! Soms neem ik zelfs nog wel een fles port in de hand en stel ik me voor hoe het zou voelen die leeg te drinken, kan het bijna proeven, maar moet er niet aan denken! en dat sterkt me eigenlijk ook weer.. ik heb niet meer het gevoel dat ik iets mis.

Ik heb vandaag echt een niks doe dag. Kom niet verder dan wat tv kijken en een beetje forummen maar heb dat ook wel verdiend. Zometeen naar mijn ouders en daar eten. Daar zal de wijn ook wel weer op tafel komen maar ik hoef niet en vooral, ik wil het ook niet!

Sandman, van mij hoef je je muurtje niet af te breken hoor, er komt vanzelf een tijd dat het muurtje je in de weg gaat staan. Een ander kan hem ook niet voor je afbreken, dat zal je zelf moeten doen.

Het mooiste wat ik hem mogen leren bij Psychomotorische therapie (door sport en beweging dingen ervaren) was dat ik mijn grens zo slecht kon bewaken, alles of niets. Ik moest een circel om me heen trekken tot hoever mensen me mochten benaderen en het was steeds of te dichtbij waardoor ik in paniek raakte, of te ver waardoor ik me eenzaam en afgesloten voelde. Toen kreeg ik de tip mee om 2 grenzen te maken. Eentje dichtbij en eentje wat verder. Dat tussengebied bepaal ik dan zelf en niet meer die ander. Het klinkt waarschijnlijk heel simpel maar voor mij werkt dat heel goed en was het een ontdekking die veel teweeg heeft gebracht. Een soort extra beschermlaag waardoor ik me veiliger ben gaan voelen.

mooi dat die herinnering nu weer terugkomt! Ik zie me zelf echt weer in de weer met mijn krijtje in die sportzaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ff wat smalltalk van mij. ;)

De ruitjes zijn schoon. Smetteloos schoon kan ik wel zeggen, want zowaar zelfs nagepoetst met een prop krantenpapier. Zelden zulke schone ruiten gehad, om niet te zeggen nog nooit. :D

Voelde me daarnet ineens jankerig. Nergens zin in, me vervelen terwijl ik 1000 dingen te doen heb, je kent het wel. Of niet, dat kan ook. Hormonen, denk ik. Weet ik wel zeker. Mijn cyclus ligt door elkaar nu ik niet meer drink, heb ik het gevoel. Weet ik wel zeker. Hihi. Nou ja, we zien wel hoe het evolueert... Christina Aguilera heeft me geholpen tijdens het poetsen daarnet. Was best een filmpje waard geweest... ;):DB)

Pff, en nou ben ik ook nog melig. Ga nog wat doen. En dan koken. En dan mag ik van mezelf lekker lui zijn.

Toedels!
Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wát een gewéldig idee, Pip! Je eigen verjaardagsvlag.. Super!
(Hier hebben ze wel een eigenste vlag voor op de versierde wagen gemaakt... )
Lief dat ze hem morgen ook nog wil! Schattig maar soms ook zo moeilijk hoe ze tussen groot en klein moeten manouvreren! En, nee! laat ze er aub niet aan beginnen... Goede voorlichting, en bespreekbaar houden?!!
Schoenen met strikjes? Kom maar op! (nu nog maat 37, maar dat wordt vast over niet al te lange tijd nóg groter, en dan is ze mam d'r voetjes voorbij... En ach, de rest zal ook niet lang meer duren... :D ).
Mén wat had ik vroegguh een schoenentik... een hákken! ;) Jammer dat ik niet álles heb bewaard... :P

Nou, zal zo eens aan de soep beginnen. om kwart over 6 weer paraat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, een eigen vlag naaien, da's een leuke!
Als mijn dochter jarig was, (oktober) en ze mocht uitdelen, bakte ik altijd oliebollen! Ter ere van háár nieuwe jaar! Goedkoop, en het was altijd heel origineel!

Het is een mooie dag hier in Den Haag. Net even over de boulevard gereden, stíkdruk! Wat zal er een drank doorheen gaan vandaag! Hopenlijk niet hier, maar ik prijs de dag niet voor de beer geschoten is!

Donderdag moet ik naar de kaakchirurg....achterste kies rot, moet eruit, en dat kan mijn eigen tandarts niet, want de kies gaat waarschijnlijk afbreken...en, o, ik ben zó bang! Ik zit bij een speciale angstkliniek, ik vertrouw alleen die éne tandarts maar....heeft-ie geregeld dat hij met me mee gaat! Is dat lief of niet?
Ik wil hem al zo lang wat geven voor al zijn geduld en aandacht, het is natuurlijk zijn vak, maar deze man heeft zó het verschil voor me gemaakt!
Willen jullie eens meedenken over een cadeau voor hem? Ik wil hem al een tijdje iets geven, maar dan iets speciaals. Ik zit nu over twee museumjaarkaarten te denken (voor hem en zijn -genoot), maar misschien weten jullie iets leukers?

En nog even een speciale felicitatie voor Mieke en Mr. Right! Jullie, en Anna en Soothe, én BamBam & Francesca zijn zo'n leuk voorbeeld voor me! Zó kan het dus ook nog!
Maar natuurlijk alle anderen, Hanneke, Gem, Har, en niet te vergeten ons allemaal, voor wéér een dag zonder alcohol!

:D:clock:B):musicnote::heart::present::moon::):rose::):present::heart::sun::D:clock:B):musicnote::heart::present::moon::):rose::):present::heart::sun::D:clock:B):musicnote::heart::present::moon::):rose::):present::heart::sun::D:clock:B):musicnote::heart::present::moon::):rose::):present::heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote
Sttt mam is stom en weet er niets van. Vond ze gisteravond ook van me toen ik voor mijn doen nog keurig was en hardstikke nuchter. "mam doe normaal anders ga ik weg" Duhhh ..
unquote
Ik hoor dat ook geregeld, maar ik vind dat helemaal niet erg.
Vroeger zei ze: 'Drink uit dat andere flesje.' of 'Roep niet zo, ik hoor je wel.' of 'Je stinkt naar wijn.'
Nu kan ik gezapig antwoorden dat ik toch zeker niet gekker doe dan zij. Dit soort discussies eindigt tegenwoordig altijd in een heel melige, grappige nonsens conversatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit er ook tegenaan pfff
Wordt helemaal gestoord hier
Heb van ellende de tv én de muziek aanstaan, dan hoor ik iig mn eigen herrie ipv die van de buren (boven en beneden)
bombombombom stampstampstampstamp joehoe gilgil ......
Hoe deed ik dat dan de afgelopen 4 jaar ?? Mn huis uit naar de kroeg, zo deed ik dat.
Straks maar even boodschappen doen en een rondje met mn hondje. Maar heb ook geen zin om uren buiten te blijven. Heb van alles te doen hier, en ik zit me alleen maar te ergeren.
Maar ohohoh de kroeg roept mij, kom maar, kom maar hier is het leuk, nix ervan als ik het niet red ga ik naar de AA.
Aaaaaaaargh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Meis, meis toch! Stop a.j.b.
Het spul maakt toch niet dat je je beter voelt of minder eenzaam.
Waarom staat dat allemaal nog in je schuur?

Woman,
Ga nu eerst flink eten en dan na het uitlaten van je hond douchen en doe je pyama aan.
Waarom heb je je boodschappen niet vanochtend gedaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natúúrlijk Pip! Kun jij alleen ook een heel gezellig feestje geven!!!!
Hee... Meissie! Stoppen nu hoor. Wees er morgen helder en nuchter bij.
Het komt allemaal helemaal goed, huis spic&span, de boel versierd. Niets staat een leuke dag in de weg!
lekker op tijd naar bed vanavond, hier alvast een hele strakke knutsel! :heart:

Woman, kom op! In de kroeg is het stil zeker?
Ga idd even lekker naar buiten, en maar even de ándere kant op dan!
Moet je je eens indenken dat je daarna naar de AA kan, en morgen de hele wereld weer aan!
Voor jou ook een knuf, Woman. Je kan het! :present:

Meisjes, denk aan jezelf. Het is het niet waard!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...