An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 een meeting... oh... ff kijken waar dat staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vogel Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Lieve mensen,Ik log even in zonder gelezen te hebben. Onze PC was kapot en ik kon dus niet inloggen. Met vogel gaat het goed. Niet gedronken.tot laterVogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Vogel: je vliegt zo hard voorbij dat je dit wel niet zal lezen...Vogel... GEWELDIG.Ik heb het gelezen van de meeting. Gezellig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Corinne: had je gelezen? ik heb mijn vloer ook op de knietjes gedaan. Vanmiddag de boel in de olie gezet, want het hout was zo droog. Het klinkt raar, maar het heeft me goed gedaan dat gezwoeg op die vloer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Geer: heerlijk als je die stap lekker zelf mag zetten. Ik heb het ook een keer gedaan. Ik had een rotbaas, echt een engerd en ik wilde daar weg. Maar het solliciteren en gedoe naar andere baas kostte zoveel tijd en ik kon daar maar niks zeggen. En toen op een dag ging ik het zeggen, netjes met mijn ontslag brief erbij. Nou lachuu , ik zie nog die kop van die kerel. Die keek inderdaad echt naar zijn neus.Het gaat wel goed met mij. Eigenlijk gaat het al heel lang erg goed hier, maar af en toe donder ik eens. Dat vind ik zelf wel raar. Maar ik wil er toch niet om klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Pippi: ik mis je echt en ik hoop dat er niks aan de hand is. Mocht ik iets verkeerds gezegd hebben zou ik dat graag weten dan kan ik er misschien iets aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Nee, An, ik heb eigenlijk nog niks gelezen. Maar wat goed dat je je vloer grondig onder handen hebt genomen. Ik ben nog lang niet klaar, dus als je zin hebt .... Geer, je gaat goed mén.Ik zag ook nog een schitterende Vogel voorbij vliegen.Mensen: GO GO GO. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 he mensen,hier gaat het goed.maar uh is het mogelijk om vanaf nu POMO (een Javaans recept ) te heten?ik vind dat postmodernisme veel te lang om in te typen voor jullie;- als iemand weet hoe ik mijn naam kan veranderen hoor ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Kirky: ik zou zeggen: neem die kans. Een uur fietsen is te overzien en het is tijdelijk. GoGoPomo: je naam veranderen moet je doen via de moderator. Of dat gaat weet ik niet , maar je kan wel in je handtekening Pomo schrijven, dan reageren we vanzelf met Pomo. Dus Pomo, geweldig dat je goed gaat. Ik weet dat je het de laatste tijd moeilijk had en ik weet hoe moeilijk het is om die draad weer op te pakken. We gaan er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Geer, misschien per pb?Te persoonlijk denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Nee, Geer allemaal waar. Ik kan behoorlijk schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Lijkt me eerder dat het leuk is om met kirkey te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Geer,Was niet mijn bedoeling om je te beledigen. Sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Kirky: je hebt een goed plan en nu alleen nog een beetje geduld. Je bent nog zo lekker jong, idem Geert. Nog een heel leven voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Zeg Geer hou eens op met dat lieverd en schatje gedoe!!Pippi is een schatje, zou kunnen, het zal wel, of het zal niet, ik ken haar niet. Ze lijkt een vriendelijke vrouw! Meer weet ik niet. Vanwaar die diepe inzichten?Ik loop al even mee, maar als ik jou lees staan m'n tenen krom in m'n schoenen!!Kirky sta je echt droog, de waarheid please.Floor je hebt gezopen, waar staat dat? Als het zo is vinden we dat uit. (of niet)Je zit alles en iedereen uit te horen, om het lendewater te krijgen!Gisteren, naar Vie toe. Vie, waarom zo verbitterd! Vie was zelden verbitterd. Soms een tikje fel, that's all!!Dan zeg je dat Vie Alzheimer heeft. Ze had een "thread" geopend, waar is die thread?Ik vind het alles een beetje stijl tante Betje. Niet mijn stijl!!Praat op een volwassen manier over drankgerelateerde zaken. Zo wordt het hier een Micky Mouse club!!GroetP.S Als dit maatgevend wordt voor een nieuwe forumstijl, kap ik er mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Geer bekijk het maar! Ik heb hier voor hetere vuren gestaan. Het zal me worst wezen!!Laat mij het nou maar niet snappen. Soms is een beetje armoede van geest zo slecht nog niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Wat bedoel je met die opmerking. Als je je niet beheerst gaat het naar de moderator.Wat is gooi je maar op Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Welterusten Carolien: en sterkte met al je werkzaamheden!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Wil je Anna er buiten laten. Die heeft nog met het één nog met het ander iets van doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Pip, sterkte meid! En pas goed op jezelf! Caro succes! Morgen weer een dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=8u4dmbu1jlE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 Blacky,Heb je een leuke dag gehad vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 http://nl.youtube.com/watch?v=01L3poHPaNI Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2008 je corinne alles ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden