Spring naar bijdragen

Donderdag 9 oktober

plusjamais

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geer: heerlijk als je die stap lekker zelf mag zetten. Ik heb het ook een keer gedaan. Ik had een rotbaas, echt een engerd en ik wilde daar weg. Maar het solliciteren en gedoe naar andere baas kostte zoveel tijd en ik kon daar maar niks zeggen. En toen op een dag ging ik het zeggen, netjes met mijn ontslag brief erbij. Nou lachuu , ik zie nog die kop van die kerel. Die keek inderdaad echt naar zijn neus.

Het gaat wel goed met mij. Eigenlijk gaat het al heel lang erg goed hier, maar af en toe donder ik eens. Dat vind ik zelf wel raar. Maar ik wil er toch niet om klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, An, ik heb eigenlijk nog niks gelezen. Maar wat goed dat je je vloer grondig onder handen hebt genomen. Ik ben nog lang niet klaar, dus als je zin hebt .... ;)

Geer, je gaat goed mén.

Ik zag ook nog een schitterende Vogel voorbij vliegen.

Mensen: GO GO GO.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky: ik zou zeggen: neem die kans. Een uur fietsen is te overzien en het is tijdelijk. GoGo

Pomo: je naam veranderen moet je doen via de moderator. Of dat gaat weet ik niet , maar je kan wel in je handtekening Pomo schrijven, dan reageren we vanzelf met Pomo. Dus Pomo, geweldig dat je goed gaat. Ik weet dat je het de laatste tijd moeilijk had en ik weet hoe moeilijk het is om die draad weer op te pakken. We gaan er weer voor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg Geer hou eens op met dat lieverd en schatje gedoe!!

Pippi is een schatje, zou kunnen, het zal wel, of het zal niet, ik ken haar niet. Ze lijkt een vriendelijke vrouw! Meer weet ik niet. Vanwaar die diepe inzichten?

Ik loop al even mee, maar als ik jou lees staan m'n tenen krom in m'n schoenen!!

Kirky sta je echt droog, de waarheid please.

Floor je hebt gezopen, waar staat dat? Als het zo is vinden we dat uit. (of niet)

Je zit alles en iedereen uit te horen, om het lendewater te krijgen!
Gisteren, naar Vie toe. Vie, waarom zo verbitterd! Vie was zelden verbitterd. Soms een tikje fel, that's all!!
Dan zeg je dat Vie Alzheimer heeft. Ze had een "thread" geopend, waar is die thread?

Ik vind het alles een beetje stijl tante Betje. Niet mijn stijl!!
Praat op een volwassen manier over drankgerelateerde zaken. Zo wordt het hier een Micky Mouse club!!
Groet

P.S Als dit maatgevend wordt voor een nieuwe forumstijl, kap ik er mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...