Spring naar bijdragen

Donderdag 9 oktober


plusjamais

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 170
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Geer

Hahaha lol, heeft idd wel iets weg van een toupetje:D


Nah ga hem toch maar behouden, heb niet zoveel met een kuifje lol.

Ik wel, want ik heb de hele verzameling. En daar heeft kapitein Haddock ook wat aan gehad....aan Kuifje dan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Geer

Har kun je de vinger erop leggen waardoor het mis gegaan is? Lastige vraag ws, maar men je was zo goed bezig, vond het zo triest om te lezen dat het mis ging.

Daar ben ik mee bezig Geer. Drank lost niets op, maar ik ben elke hulpverlener jammer genoeg, te slim afgeweest. Niet uit kwade bedoelingen maar omdat ik dacht het zelf te kunnen redden.
Ben dat autodidactische gedrag nu beu. Wil nu eindelijk eens toegeven dat ik mijn jeugd niet goed verwerkt heb. Ga er nu niet meer over vertellen, want dan loop ik het risico het zelf weer beter te weten.
Heb volgende week donderdag het intakegesprek, waarin wel mee wordt genomen dat er een stoornis in mijn denken is. Pfff...vind ik moeilijk hoor, vooral omdat ik alcohol altijd de baas heb laten spelen en daardoor dacht, de schuldige gevonden te hebben.
Eigenlijk ben ik nog niet eerder tot de kern van ontwijkend gedrag, buiten mijn alcoholgedrag toegekomen. Heb daar wel veel moeite voor gedaan.
Overgave, ho maar!!

Pffff...klotet(nieuw)toetsenbord, maak veel typfouten. Lttrs zttn t dcht bij lkaar ;)

Belangrijke toevoeging aan de tekst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ben morgen rond een uur of 6 in Hilversum. Goh, mag ik weer op visite. Heb de afgelopen week al eens bij mijn andere zus geslapen. Kijk, je hoeft het niet helemaal met elkaar eens te zijn...ik wil dat ook loslaten. Ben gewoon blij dat ze mij als gast met problemen toe kunnen laten.
Idioot die ik ben, ze hebben me al zo vaak uitgenodigd, maar ik vond me als alcoholist niet geschikt voor normaal contact. Pffff...heb nu zelf eens het initiatief genomen om dat te doorbreken en ik ben welkom. Voor mij een grote stap, want ik liet het altijd aan de mercy van de ander over....beetje veel laf gedrag eigenlijk wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Har,
Het is echt heel goed van je dat je je zussen vraagt om te helpen. Dat is helemaal niet laf. Ze bieden niet voor niks hulp aan. Ze houden kennelijk van je en ik vermoed dat ze er wel voor zullen zorgen dat je bij hen niet in de verleiding kan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geer: dat klinkt goed zeg, dat huis. Maar wat spannend om je ontslag in te dienen, heb je al ander werk dan?

Kirky: je bent een doorzetter, geweldig !

Har: dat hoor ik wel vaker van jou. Mensen die wel contact met je willen en je uitnodigen, maar dat je de boot af houdt. Mensenn gaan je heus niet uitnodigen als ze dat niet zelf zouden willen. Misschien kan je die dagen dat je daar bent iets voor ze doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...