Spring naar bijdragen

zaterdag 18 okt


blacky

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 119
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve dames en heer,

Ik ga deze dag afsluiten met bericht 10101.
Heeft wel iets weg van een bijzondere datum: de 1ste dag van de 1ste maand van het 1ste jaar.

Slaap lekker allemaal en ik ben blij dat ik jullie mag spreken.

Vrede op aarde begint met zelfrespect en respect voor je naasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een ZUIP partij vanavond, onmenselijk gewoon.
En ik heb reuze lol gehad, echt waar, ik heb me een bult gelachen om die idioten.
Alleen , tja, op het laatst werd een zuipert TE lollig en een die niet drinkt was het heel de avond al zat en die kregen dus ruzie. Ik ben gegaan. Mijn man dronk ook veeeeel te veel. Ik zie nu dat hij een probleem aan het ontwikkelen is, of heb ik dat eerder niet willen zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, nog niet iedereen is naar bed zie ik. Normaal lig ik er allang in en morgen heel vroeg op.
Wat een geluk dat ik nu broodje nuchter ben. Nog een colaatje en een peuk en duik er ook in.
Zag dat Defles het ook goed gedaan heeft vandaag...proficiat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An,
Blij dat je heelhuids thuis bent. Ik denk dat die kerel van je dat probleem al ontwikkeld heeft. Geen drank in huis vormde toch een hele bedreiging voor zijn leefstijl. Nu maar hopen dat hij het zelf in de gaten gaat krijgen en er wat aan gaat doen. Iig is er nu niks in huis.

Ja Trees en An, ons pact hebben we geen van drietjes geschonden en dat is toch een heerlijk gevoel. Zeker morgenochtend.

Nogmaals iedereen: Slaap lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne: ik heb dat zelf ook in stand gehouden met die drank in huis. Zelfs vandaag toen ik boodschappen ging doen dacht ik weer dat ik voor hen drank mee moest nemen. Maar ik dacht bij mezelf, ze zoeken het zicht maar uit. Zo lekker puh. Hij geeft zelf niet toe dat hij een probleem vormt. Schuift het nog steeds naar mij. Maar omdat ik nu zo duidelijk ben kan hij er niet meer onderuit. Dit verhaal is nog niet afgelopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus heb ik bij mezelf ontdekt hoe diep geworteld het idee zit dat DUS de ander ook niet zonder drank ZOU kunnen. Nonsens en nog meer nonsens. Tjonge dit voelt goed hoor.
Had ik dit een jaar geleden kunnen schrijven op het forum. Ik verbaas me nu over die hersenkronkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock: zou je denken dat ik nu echt eens sterk ben? ik hoop het maar zo en ik gun het jullie allemaal hier op het forum. Ik geniet nog even van deze moeiteloze overwinning. Ook de jaren dat ik droog stond heb ik dit niet eerder mogen meemaken. Dus jullie kunnen je voorstellen wat dit met me doet.
Conclusie: het kan dus echt. Je kan echt happy zijn zonder drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...